Claire Contreras - Kağıttan Kalpler || Kitap Yorumu

Kübra | 9/11/2017 |

Onu kaybettim. Hayır, onu kaybetmedim. Onu bir kenara attım.
O benim en yakın arkadaşımdı. Ona asla âşık olmamalıydım.
Dikkatsizdim. Onun da kalbi kırıktı.
Her şeyi doğru yaptığımı sanıyordum.
Fakat işte o burada, ona yıllar önce neden âşık olduğumu hatırlatırcasına karşımda duruyordu
ve şimdi benimle çalışmak zorundaydı.
Ve bu defa onu kaybetmemek için elimden geleni yapacaktım.



.-SPOİLER içerir-

Yorumumda spoiler olabilir o yüzden ona göre okuyun ya da okumayın.😆
Öncelikle Kaleydoskop Kalpleri sevince serinin ikinci kitabını da merak ettiğimden okuyayım  dedim.Okudum da.Aslında kitap sürükleyiciydi ve her sayfasında neler olacak diye okuttu ama benim istediğim şekilde ilerlemedi maalesef ve sürükleyici olmasına rağmen nefret ettiğim bir kitap oldu.

Şimdi bundan sonrası cidden spoiler olabilir,hatta spoiler içeririr,eğer spoiler öğrenmek istemiyorsanız yorumu okumayı burada bırakabilirsiniz.

Jensen ve Mia birbirlerine çocukluklarından beri aşık ama bir gün Jensen başka biriyle birlikte olup onu hamile bırakıyor ve Mia'yı terkediyor.Tamam buraya kadar bir nebze kabul edilebilir.Herkes kendi yoluna gider ama sonra yaptıklarını kabul edemiyorum ben.Adam resmen sen benim en iyi arkadaşımdın ama sana ihtiyacım olduğunda yanımda değildin dedi.Ihtiyacı olduğu zaman hamile bıraktığı kadınla evlenip çocuğunun büyüdüğü zamandan bahsediyor dikkat çekerim.Peki Mia naptı bu durumda?Ağzına geleni söyledi mi?Hayır tabiki,gitti özür diledi.Neymiş ihtiyacın olduğunda yanında olmadığım için özür dilerimmiş.Bunun gibi daha bir sürü saçmalık.Kitap şimdi bitti ve hala saydırıyorum karakterlere.😒
Jensen yaptığı hatadan dolayı sürekli özür dileyip durmuş beş yıl ama sadece özür diledi.Yahu madem sevdiğini söylüyorsun o zaman sevdiğin kadını kazanmak için neden onun şehrine taşınmadın? Aa ama olur mu hiç? Mia salak gibi onun ayağına yaşadığı şehre gitti zaten? Jensen de yıllardır sevdiği aşkını(!!!) kendi şehrine taşındığı zaman kazanmaya karar verdi.
Mia'nın daha güçlü olmasını beklerdim.Sayfaları hep beklediğim şey olacak mı acaba diye diye çevirdim ama nafile.Kız bir iki uzak dur benden dedikten sonra adamın üzerine atladı.Adamın yaptığını sözde hazmedemiyor ama bir yandan da onu istemekten vazgeçmiyor? Ya birde Jensen yüzsüz gibi ayrılmalarına neden olan kadınla tanışmalarını istedi.
Mia da gitti tanıştı. Seni aldattığı,hamile bırakıp evlendiği kadınla tanışmayı nasıl hazmettin acaba? Hayır bunca yıl bu yüzden uzak durmamış mıydın sen bu adamdan? Onu bir kere görünce hemen yelkenleri suya düşürdün.😑 Neymiş Jensen bir hata yapmış ama artık eski eşiyle arkadaşlarmış.Oldu canım başka!
Mia'nın babasının ve ikiz kardeşinin Jensen ile konuştuğu bir kısım vardı.
🌟🌟
"Eğer  kızımı  hamile  bırakırsan ki  bu  olmasa  çok  iyi olur,  sonrasında  kızım  başkasıyla  yoluna  devam  ederse,  sen  o adamla  samimi  arkadaş  olur  muydun?" Jensen  dudaklarını  büktü.  "Hayatta  olmaz."  Babam  Jensen'e "Lütfen  açıkla," dedi.
"Mia'yı  o  şekilde  paylaşmak  benim  kaldırabileceğim  türde bir  şey  değil."  Bu  sözler  Jensen'a  aitti.
 "Ama  sen  Mia'dan,  onun  seni bir  başka  kadınla  paylaşmasını ve  bununla  başa  çıkmasını  bekliyorsun?"  Bu  soruysa  şaşırtıcı  bir şekilde  Robert'tan  gelmişti.
🌟🌟
İşte şu kısım çok doğru.Bunun gibi benim hazmedemediğim çok şey vardı.Kitabı merakla okusamda ilerleyiş şekli benim istediğim gibi olmadığı için hayal kırıklığına uğradım.
Jensenin sana çok aşığım niraları da benim için pek anlam ifade etmedi haliyle.Beş yıldır madem seviyordun, madem deli gibi aşık olduğun sevgilini anlattığın kadınla evlenince ev arkadaşlığı hayatı yaşıyordun, boşandıktan sonra harekete geçip sevdiğin kadını tekrar elde etmek için mektup  yazmak ve yazdıklarında ondan bahsetmek dışında bir şeyler yapsaydın.
Ya Mia'nın senin yaşadığı şehire gelmesini mi bekledin arkadaş? Mia ise karaktersiz geldi bana, hele o sonda dedikleri iyice sinirlenmeme sebep oldu. Ya adamın onu terketme nedeni yüzünden yanında olmadığı için özür diledi var mı böyle bir şey.😒
Mia'nın daha dirayetli olmasını, Jensen'den bazı seçimler  yapmasını istemesini ve onu hemen affetmemesini beklerdim açıkcası.

Neyse daha fazla uzatmadan yorumu bitireyim yoksa içimde ne var ne yok saydıracağım pardon yazacağım.🙄
Kitabı düşündükçe daha da afakanlar basıyor zaten.
Kısa ve net olarak ilk kitabı ne kadar sevdiysem bundan da o kadar nefret ettim.
Şu üç puanı da sırf diğer karakterler var diye verdim.

Umarım Victor 'un hikayesi böyle değildir.Onu çok merak ediyorum ama yazar umarım okurken sinir krizleri geçirtmeyecek bir hikaye yazmıştır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI