Claire Contreras - Kaleydoskop Kalpler || Kitap Yorumu

Min Li Li | 8/26/2017 |

Erkek kardeşimin en yakın arkadaşıydı o.
Kaderimizde birbirimize ait olmak yoktu.
Bu şeyi içimizden söküp atacağımızı ve hayatımıza devam edeceğimizi düşünmüştüm.
Birimiz öyle yaptı.
Terk edip gitti.
Şimdi döndü ve bana, beni bir çırpıda yiyip bitirecekmiş gibi bakıyor.
Ve öfkeyle birleşen tüm duygularım şimdi bambaşka bir şeye dönüşüyor, beni ölesiye korkutan bir şeye…
Geçen sefer kalbimi kırmıştı.
Bu sefer kalbimi tamamen yok edecek, biliyorum.
“Kaleydoskop Kalpler, Claire Contreras’ın hem gerilim hem romantik kitaplar yazabildiğini
ve size bunları, koltuğunuzun kenarında heyecanla okutacağının kanıtı gibi.”
–Calia Read, Kördüğüm ve Yüzleşmekitaplarının çoksatan yazarı
“Yepyeni, eğlenceli, samimi, şehvetli ve ana karakteriyle çok lezzetli.”
–Mia Asher, Arsen kitabının çoksatan yazarı


Kitabı vakti zamanında kitapsihirbazında olan 9.90 kampanyasından almıştım ve çok uzun süredirde kitaplığımda okunmayı bekliyordu.Lakin okuokuda yeni çıkan kitabı 9.90 a düşünce bir okuyayım,kitabı beğenirsem o kitabını da alırım,beğenmezsem takasa koyarım diye düşünüyordum.

Kitap umduğumdan güzel çıktı. Özellikle de Hesaplaşmadan sonra çok iyi geldi.
Tabi yer yer karakterlere kızsamda bu onları sevmeme engel olmadı.😂

Estelle,Oliver'ın en yakın arkadaşı Victor'un kız kardeşi.Victor ile kardeş gibiler,aynı şekilde ailesi de Oliver'ı kendi çocukları gibi görüyor.Yine de bu durum Elle ve Oliver'ın birbirlerine kapılmalarına engel olamıyor. Tabi Oliver en yakın arkadaşına yamuk yapacağını düşününce ilişkileri sekteye uğrayıp araya yıllar giriyor.Yıllar sonra Elle tekrar kardeşinin yanına taşınınca Oliver bunu bir fırsat  olarak görüp kalbini kırarak terk ettiği kızı yeniden kazanmaya çalışıyor.
Kitap bu şekilde başlıyor, bundan sonrası ise Oliver'ın Elle'yi kazanma çabaları, Elle'nin git gelleri,yine de Oliver'a karşı koyamaması ile devam ediyor.

Yazar araya biraz psikolojik olayda katmış.Aslında okurken Elle'yi anlayabiliyorsunuz.Bu yüzden ne yaparsa yapsın ona kızamıyorsunuz.Tabi bu durum Oliver için geçerli değil.Ona çokca kızdığım zamanlar oldu.😒 Yine de seviyorum Doktor Hart'ı.Evet Oliverimiz doktor.😈
Estell'de cam parçalarında kaleydoskop kalpler yapıyor.

Estelle'nin ağabeyi Victor ki ortalığı katıştıran ağabey olur kendisi.😂 Bir avukat ve onun hikayesi de üçüncü kitapmış.
İkinci kitapta Elle'nin arkadaşı Mia ve Victor'un arkadaş tayfasından Jensen'in hikayesi yer alıyormuş.Onları da aşırı merak ediyorum. Hemen okuyacağım.

Benim severek okuduğum bir kitap oldu.Oliver'a kızdım falan ama Estelle'ye olan aşkı çok güzeldi.❤ Aklıma geldikçe şu moddayım;😍.

2 yorum:

  1. Ben de merak ettim şimdi!Okuokuda hala indirimdeyse bir bakarım artık 🙊 Bana da beklerim~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuokuya düşüyor sanırım indirime. :)
      Bakıyorum hemen blogunuza. :))

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI