Görkemli Ölüm - Nora Roberts || Kitap Yorumu

Min Li Li | 1/09/2017 |

Adı: Glory in Death
Yazar: Nora Roberts
Çevirmen: Selim Yeniçeri
Tür: Romantik Polisiye
Goodreads Puanı: 4.24
Sayfa Sayısı: 376
Seri Sıralaması: In Death - Eve Dallas Serisi #2
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Çıkış Tarihi:  2003 / 2012
İlk kurban yağmurunun altında kaldırımda yatarken bulunmuş, ikincisi kendi apartmanında öldürülmüştü. New York Polis Departmanı'ndan Teğmen Eve Dallas, iki cinayet arasındaki bağlantıları bulmakta hiç zorlanmamıştı. Kurbanların her ikisi de güzel ve son derece başarılı kadınlardı. İlgi çekici yaşamları ve aşklarıyla bütün şehrin dilindeydiler. İki kurbanın büyük güç ve servete sahip erkeklerle kurduğu mahrem ilişkiler, Eve'in, kendi sevgilisi Roarke'un da içinde olduğu uzun bir şüpheliler listesini dikkate almasını gerektiriyordu. Eve bir kadın olarak, yatağını paylaştığı erkeğe güvenmek zorundaydı; ancak bir polis olarak görevi, önüne çıkan hertürlü ipucunu izlemekti. Yüreğinin sesine kulağını tıkayarak her türlü dedikoduyu ve skandalı soruşturması, her gizli arzuyu keşfetmesi gerekiyordu; ne denli karanlık ve tehlikeli olursa olsun.

Sonunda kitabı bitirebildim. Bu aralar kitap okuma hevesim pek yok o yüzden kitap elimde süründü maalesef.😔

Eve ve Roarke'nin bütün sahnelerini çok ama çok sevdim.❤
Roarke zaten tek başına bile sevilir.Aşık halleri bir başka yahu!😍

Eve'ye kitap boyunca çok kızdım.Ben açıkcası amirleri gibi düşünmüyorum.David belki şımarık biri olabilir ama sonuçta suçsuz bir adamın üzerine çok fazla gitti,sırf istediği için onu cinayetten tutuklamak ne demek ya, Whitney'i bile kötü duruma soktu.😑

O yüzden bu kitapta Teğmen Eve Dallas'a fazlasıyla gıcık oldum.Bu okumama da olumsuz etki etti tabi.
Parti de Marco'nun son söylediği cümle hariç dediği her şeyi hak etti bence.
Whitney'in de Teğmenden özür dilemesine sinir oldum biraz. Eve Dallas yaptıkları için hiçte üzgün görünmedi bana göre ki Whitney'den de özür dilemedi zaten.

Diğer yandan aşık Eve'yi sevdim.Onun gelgitlerini, sonunda Roarke'ye karşı koyamayıp aşkını itiraf etmesi,ona alışmaya başlaması ve bağlanması güzeldi.

Zaten kitabın polisiye kısmı açıkcası beni biraz sıktı.Belki katili baştan tahmin ettiğim içinde olabilir bilemiyorum.Şu polis zırvalıkları geçse de Roark e sahnelerini okusam deyip durdum.

Yani kitabı bitirmek için direnmemin tek nedeni Roarke ve Eve özellikle de Roarke kısımları.❤

Şu puanı sırf Roarke ve Eve'nn aşık halleri için veriyorum yoksa polisiye kısmı fazlasıyla sıktı beni ve Teğmen Dallas'a da fazlasıyla gıcık oldum. *-*

Eve'nin Roarke'nin yanındaki hallerini seviyorum ben,en azından bu kitapta öyleydi.

Umarım serinin diğer kitaplarında çiftin daha çok, polisiyeyin daha az sahnesi olur.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI