Akıl Çıkmazı - Michelle Hodkin || Kitap Yorumu

Min Li Li | 11/28/2016 |

Adı: The Retribution of Mara Dyer
Yazar: Michelle Hodkin
Tür: Paranormal,Young Adult,Fantastk
Goodreads Puanı: 4.15
Sayfa Sayısı: 464
Seri Sıralaması: Mara Dyer Serisi #3
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Çıkış Tarihi:  2016
Mara Dyer kendisine söylenen yalanların ardında daha fazlası olduğuna inanıyordu.
Ve haklıydı.
Gerçeğin peşinden giderken yolun sonunda ne bulacağını düşünmekten kendini alamıyordu.
Ama bundan vazgeçmeliydi.
İntikam için daha ne kadar ileri gitmesi gerektiğini bilmiyordu.
Yakında öğrenecekti.
Sadakat ihanete, suçluluk masumiyete dönüşürken Mara Dyer’ın hikâyesinin nefes kesici sonunda kader ile şans çatışıyor…
Yüzleşme zamanı geldi.



Ve mükemmel bir seri daha bitti.Son kitapta muhteşemdi!❤
Daha önceden okuduğum yorumlarda ya yetersiz bulunmuş ya da pek beğenilmemiş ama ben kesinlikle bayıldım.😍

Tamam Noah ilk yarıda yoktu ve sürekli ne zaman kavuşacak bunlar deyip durdum ama Mara,Jamie ve Stella'nın yaşadıkları da heyecanla okumama yetti.

Yazar aklımdaki çoğu şeyi son kitapta öyle iyi bağlamış ki okurken zaten mantıklı geliyor size de.Mesela büyükannesinin yaşadıklarını Bıçak Sırtından itibaren okumaya başladık.Akıl Çıkmazında bunun nedenini öğrendik.Daha bir çok şeyin nedenini de öğrendik tabi.

Stellanın sonradan gitmesine üzüldüm ve açıkcası Mara ile Jamie'yi yarı yolda bıraktığı içindr kızdım biraz.😒

Daniel adamım ya! Gerçi ilk iki kitaptan sonra buradaki değişimi çok keskin oldu.Zira Mara'yı görünce ve Mara'nın anlattıklarını dinleyince hemen annesini arar sanıyordum ama meğer o da bir şeylerden şüphelenmiş ve araştırmaya başlamış.Daniel ile Stella sevgili olsun çok istedim ama nalçak yazar.😭😂

Jamieciğim serinin en eğlenceli karakteri hiç şüphesiz.Ne görürse görsün Mara'nın yanında kalmaktan vazgeçmedi.❤

David Shaw,bebeğim senin için diyebileceğim tek şey; keşke ölsen.😬 Ama merak etme Mara senin sonunu hazırlar.😈

Ya bir baba nasıl çocuğuna bunları yaşatabilir.Lanet herif ya.😑 
Birde ben anneni çok sevdim diyor.Sevdiğin insandan olan kendi canından kanında çocuğuna nasıl böyle davranabiliyorsun.Birde Noah'ın iyiliği içinmiş.Peh...

Mara'nın büyükannesi de suçsuz değil ama bir şeyleri durdurabilmek için kendini feda etmiş.Yine de başarısız oldu maalesef.

Lukumi ise yorumsuzum tıpkı Mara'nın dediği gibi her şeyin başlamasının nedeni o ama farklı bir şekilde.

Noah ve Mara'nın aşkları mükemmeldi.Onlar için başka bir şey söylememe gerek yok.Ne olursa olsun hep birbirlerine güvenmeleri, sevgileri o kadar güzeldi ki!❤

Seri için ne kadar yazsam az gelir sanırım.Yani anlatılmaz yaşanır tarzından.Okumaya başlarken böyle bir şey hiç beklemiyordum.Psikolojik fantastik türde ve çok iyiydi bence.Yazar bildiğimiz klişe sayılabilecek bir şeyi, öyle harmanlamış ki sonuç olarak ortaya muhteşem bir seri çıkmış. ❤

Yazarımız bu çift için yeni bir seriye daha başlamış.O seriyi de şimdiden merakla ve heyecanla bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI