Sessizler - Richelle Mead || Kitap Yorumu

Min Li Li | 10/05/2016 |

Orjinal Adı: Soundless
Yazar: Richelle Mead
Çevirmen: Deniz Evliyagil
Tür: Çin Kültürü,Mitoloji
Goodreads Puanı: 3.36
Sayfa Sayısı: 306
Yayınevi: Artemis Yayınları
Çıkış Tarihi:  2016
"Vampir Akademisi" ve "Kanbağı" serilerinin uluslararası bir numara çoksatar yazarı rıchelle mead bu kez çin kültüründen doğan nefes kesici bir efsane anlatıyor.
"Son derece orijinal bir hikâye. Her parçası Fei'in güzelim krizantemleri gibi zarifçe işlenmiş. Sessizler, sadece bir ustanın ellerinden çıkabilecek nitelikte bir aşkı ve hayatı resmediyor. RichelleMead'in kusursuz anlatımı kimseyi şaşırtmamalı. Ancak bu hikâye kesinlikle herkesi şaşırtacak."
-Margaret Stohl, Icons'ın yazarı ve uluslararası çoksatar Beautiful Creatures romanlarının ortak yazarı-
"Titizlikle kurgulanmış hikâyesi, büyüleyici Doğu sihri ve zengin bir hayal gücünün ürünü olan dünyasıyla heyecan verici bir roman."
-Alison Goodman, Eon ve Eona'nın New York Times çoksatar yazarı-
Yazarı daha önce okumadım. Kitabı almamın iki nedeni var.İlki şu mükemmek kapak görseli.😍Beni tanıyanlar uzakdoğu sevgimi bilir. Bu yüzden kitap kapağında çekik gözlü bir model görünce kitabı sevmesem bile mükemmel kapak kitaplığımda dursun dedim.😂 
Diğeri nedeni ise konunun Eski Çin Uygarlığında geçmesi.

Yazarın daha önce hiçbir bir kitabını okumadığım için ne bekleyeceğini bilmiyordum ve okuduğum yorumlardan da kitabın vasat ile orta şekerli arası olduğunu anladığım için beklentimi en az seviyeye düşürmüştüm.Daha önce de dediğim gibi beğenmesem bile bu muhteşem kapak kitaplığımda olsun diyordum.

Başlarda biraz sıkıldım evet ama ilerledikçe kitap açılıyor. Sonrasında heyecanla okudum. Beklediğimden daha iyiydi.😍
Dolu dolu bir fantastik dünya yoktu sadece sonda yer alıyordu ama yine de Fei'nin verdiği mücadele anlamlıydı bana göre. Yazar sonunu çok güzel bir efsaneye bağlamış. 

Fei başlarda biraz gıcık etti beni ama karakteri çok iyi ve güçlüydü bence.Fei ismini de çok severim bu arada.😍 

Li Wei ile ikisini çok sevdiğimi yazmama bile gerek yok sanırım. Yalnız keşke kitap biraz daha uzun olsaydı da Fei ile Li Wei'nin ilişkisini daha çok okuyabilseydik.

Böyle uzakdoğu uygarlıklarında geçen bildiğiniz başka kitaplar varsa tavsiyelere açığım.😈 
Son olarak kapak ile aşk yaşıyor olabilirim.❤ 
Not: Görseldeki yaratığın adı pixiu. :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI