Sensiz - Jasinda Wilder || Kitap Yorumu

Min Li Li | 7/31/2016 |

Yazar: Jasinda Wilder
Çevirmen: Fatma Zeynep Öztürk 
Tür: Young Adult
Goodreads Puanı: 4.27
Sayfa Sayısı: 320
Seri Sıralaması: Falling Serisi #3
  Yayınevi: Pena Yayınları
Benim adım Colton Calloway. Hikâyemin bir kısmını duydunuz ama fazlası var… Küçük kızım Kylie, büyüdü. On yedi yaşında, güzel ve yetenekli, tıpkı annesi gibi. Ve tıpkı Nell gibi, kızım da bir kötü çocuğa, bir sürü sırrı olan, karanlıkta yaşayan bir kötü çocuğa âşık oldu. Hikâyenin tamamını bildiğinizi sanıyordunuz. Bittiğini sanıyordunuz. Herkes için mutlu son. Yanıldınız.

Benim adım Oz Hyde ve benimle daha önce hiç tanışmadınız. Ben de bu hikâyenin bir parçasıyım ama bir yan karakterim; çabucak unutacağınız birkaç kısa cümle. Ama tahmin edin ne oldu? Benim de anlatacağım bir hikâyem var. Kemerlerinizi bağlayın çünkü bu oldukça sarsıntılı bir yolculuk olacak.


Benimle biter bitmez Sensiz'e başladım. Ya bu kadının her kitabı bir önceki kitabından daha mı güzel oluyor ne? Yine diğer iki kitap kadar harika vir kitaptı Sensiz.

Yazarın tarzını seviyorum.Biraz insanı ağlak yapıyor ama olsun. :D Colt ve Nell'in kızları Kylie ile kötü çocuk Oz Hyde'nin hikayesini anlatıyor.😍 

Kitapta Kylie ve Ben'in sadece bir bölümleri var.Onun dışında bütün olayları Oz'un ve Colt'un bakış açısıyla okuyoruz.Bu açıdan farklıydı bence.Biri baba, biri erkek arkadaş.Yazar değişik bir şey yapmış.Tabi ortaya güzel bir şey çıkmış bence.

Oz için kötü çocuk dedik ama aslında hiçte kötü değil bence.Ne olduğunu biliyor ve Kylie'yi kendinden uzak tutmak için herşeyi yapıyor ama Kylie sağolsun Oz'un direncini kırdı ne yaptı ne etti. :D Evet görünüşü biraz farklı.Uzun saçlar,dövmeler,metalci tişörtleri ve motorsikletiyle tam bir kötü çocuk imajı çiziyor ama Kylie'ye verdiği değeri görünce insan aslında çok nazik biri olduğunu görüyor.Sadece yaşadığı hayat onu bezdirmiş ve umut etmemeyi öğrenmiş.Öyle ki kendi sonunun bile nasıl olacağını tahmin ediyor.İşte bu yüzden Kylie'den uzak durmaya çalışıyor.

Oz'un Kylie'ye olan aşkı en az Jason ve Colt'un Becca ile Nell'e olan aşkı kadar güzeldi.

Colt ve Nell in ebeveyn olarak endişelenselerde Oz'u Kylie den uzaklaştırmayıp ona bir şans vermelerini sevdim.Zaten şans vermeseler ikisine de acayip kızardım.😒 Zira ikisinin geçmişi de güllük gülistanlık değil.Bu yüzden Oz'u anlıyorlardı.

Oz'un gerçek ismini söylememesinin sırrı sonlara doğru ortaya çıktı.Gerçi ben Oz'un annesinin adını öğrenince olayı çözdüm. :D İnsanın aklına gelmeyecek cinstendi ya da en azından benim aklıma hayatta gelmezdi.Eğer annenin adını öğrenmeseydim.

Jason ve Beccayı çok seviyorum.Küçük Ben'i de seviyordum ama ergen Ben için söyleyebileceğim tek şey; Bu ne saplantı yahu.*-* Eminim kendi kitabında çok seveceğim yine ama burada nefret ettim nerdeyse.Ya kız seni sevmiyor işte ne üsteleyip duruyorsun Allasen! Oz için söyledikleri yenilir yutulur cinsten değildi.Ki o son yaptığı şeyde isteyerek olmasa da çok kızdım çok. -_-
Sonunda kendi yoluna gitti de Kylie ile Oz'a da rahat nefes aldırdı.

Aşk insana neler yaptırıyor derler ya işte o hesap,Oz'da metalci havasını tamamen değiştirip iyi çocuk imajına geçiyor.Tek üzüntüm güzelim uzun saçlar gitti. :D

Yazar duyguları çok iyi aktarıyor.Burada da Oz'un hissettiği herşeyi sizde hissediyorsunuz.Bazı yerlerde insanın gözleri doluyor.Mesela stüdyoya geldiklerinde Oz'un çok çok pahalı olduğu için bir gitara el sürmemesi ve en eski ve ucuz olanı seçmesi,aile ile yemek masasında yemek yerken düşündükleri, kendisinin içinde bulunduğu ortamdan dolayı Kylie'den uzak durmaya çalışırken hissettikleri falan beni hüzünlendirdi. :(

 Hep hüzünlü şeyler yazdım ama çok güzel şeylerde vardı tabi ki! Özellikle o son.Cidden çok romantikti.😍 Sensiz 2015'te çıkmış.Umarım yayınevi bu yıl bitmeden Ben'in hikayesini de  çıkarır.Zaten son iki kitap kaldı seride.Umarım devam etmemezlik etmezler.😐


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI