Benimle - Jasinda Wilder || Kitap Yorumu

Min Li Li | 7/30/2016 |

Yazar: Jasinda Wilder
Çevirmen: Fatma Zeynep Öztürk 
Tür: Young Adult
Goodreads Puanı: 4.25
Sayfa Sayısı: 392
Seri Sıralaması: Falling Serisi #2
  Yayınevi: Pena Yayınları

Becca de Rosa Nell'in en yakın arkadaşıdır. Erkek arladaşı Kyle hayatını kaybettiğinde Nell o kadar kendini dünyaya kapatmıştır ki en yakın arkadaşı Becca bile ona ulaşamaz. Nell'e acısını hafifletmede yardım etmeye çalışsa da Becca'nın kendi hayatı da alt üst olmaktadır. Bildiği her şey değişiyordur.

Kyle'ın en yakın arkadaşı Jason Dorsey, Nell'e çıkma teklif eder ama bu randevu gerçekleşmez. Onun yerine Nell'in en yakın arkadaşı Becca ile buluşur. Nell'in isteğiyle… Bu buluşma onlar için uzun tatlı bir birlikteliğin başlangıcı olur...

Benimle bitti.

Yazar her kitabıyla daha da favorilerim arasında oluyor.Seninle'den sonra diğer kitaplarında onun kadar güzel olacağını sanmıyordum ama yanılmışım.Benimle de Seninle kadar mükemmeldi.Hatta ondan daha çok sevdim gibi.


İlk kitapta Becca ve Jason'ı az birazcık okumuştukBu kitapta bu çiftin ilişkisini daha ayrıntılı bir şekilde okuyoruz.

Bu çift için söyleyebileceğim tek şey; yok böyle bir aşk ya.Birbirlerini 8 yıl boyunca sevdiler.16 yaşında tanışan çift 24 yaşında mutlu,evli ve çocuklu olarak final verdi.❤

Bu süre zarfında herşey güllük gülistanlık değildi tabi.İkisininde kendince sorunları vardı.İkisininde ailesini sevmiyorum. *-*  Becca'nın ağabeyi Ben'i sevmiştim.Bu yüzden lütfen yazarcım bu karaktere düşündüğüm şeyi yapma dedim ama nafile. :(
Bu yüzden Beccanın ailesini sevmiyorum.Çocuklarını bu kadar sıkan,kural koyan ve baskı uygulayan ailelerde bu tarz sonuçlar oluyor maalesef.

Jason ın ailesini de hiç sevmiyorum.Özellikle babasını. -_-

Jason'ı çok sevdimm.😍 Becca ya olan hisleri,davranışları falan o kadar güzeldi ki!Ne olursa olsun ondan ayrılmaması.Becca'nın ailesinin karşısına çıkıp onlardan izin istemesi.Onu herşeyde destekliyor olması çok güzeldi.

En önemli anlarında Becca kekeleyip kendisinden utandığında bile Jason onun endişesini,korkusunu alıp götürüyordu.Sanırım en çok sevdiğin özelliklerinden biri de buydu.Sevdiği kızı herşeyiyle kabul etmesi.

Jason ın yaşadıkları da hiç kolay şeyler değildi.Bu yüzden gel gitlerini azda olsa anlayabiliyorum.O Becca'dan kendisini uzat tutmaya çalıştıkça Becca benim istediğim sensin diyerek ondan vazgeçmedi.Çiftin bu özelliğini ayrı bir sevdim.😍

Kitap Seninle ile paralel olduğu için Kyle ve Nell in yaşadıklarını birde Jason ve Becca'nın bakışlarıyla okuyoruz.O sahneleri tekrar okumak cidden kötüydü.

Yazar her kitapta sizi ağlatıyor.

Yazar Benimle ile favorilerim arasındaki yerini sağlamlaştırdı.Sıra Colt ve Nell'in kızı Kylie'nin kitabı Sensiz'de.Onu da en kısa zamanda okuyacağım.(Kitap çıktığı ve arka kapak kısmında yazdığı için spoiler değil diye düşünüyorum.)

Ayrıca bu spoiler olacak biraz ama herkes azda olsa Becca ile Jason ın çocukları olacağını tahmin edebilir sanırım.O yüzden çookk bir spoiler değil bence. :D
Onların çocukları Benjamin in hikayesini de acayip merak ediyorum.Yayınevi umarım bu seriye ve yazarın kitaplarını çıkarmaya devam eder.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI