Sahte Romeo - Leisa Rayven || Kitap Yorumu

Min Li Li | 5/04/2016 |

Orjinal Adı: Bad Romeo
Yazar: Leisa Rayven
Çevirmen: Pınar Polat
Tür: New Adult
Goodreads Puanı: 4.16
Sayfa Sayısı: 488 
Seri Sıralaması: Starcrossed Serisi #1
Yayınevi: Yabancı Yayınları
İki milyondan fazla okura ulaşan bu büyüleyici aşk hikâyesi, sizi etkisi altına alacak ve son sayfaya kadar nefesinizi tutmanızı sağlayacak. Tüm zamanların en büyük aşk hikâyesini canlandırırken, kendi aşk hikâyelerini keşfettiler…

Cassie Taylor ve Ethan Holt'un yolları üniversite yıllarında, tiyatro bölümünde kesiştiğinde, aralarındaki çekim karşı koyulamazdı. Cassie iyi bir aktris, Ethan kampüsün kötü çocuğu idi. İkili, Romeo ve Juliet için başrole seçildiklerinde hayatları değişmeye başlamış, tıpkı oynadıkları karakterler gibi, onların da kaderleri birbirlerine bağlanmıştı. Ta ki kötü çocuk, iyi kızın kalbini kırıp güvenini yıkana kadar…

Şimdiyse yolları Broadway'de kesişmişti ve bu sahte Romeo, Casie'nin hayatına yeniden geri dönerek her şeyi adım adım altüst etmeye kararlı görünüyordu… Yeniden romantik bir rol için bir araya gelmek zorunda kalan ikili, üniversite yıllarında yaşadıkları gizli aşkın heyecan verici anlarıyla ve kalp kırıklıklarının derin acılarıyla yüzleşmek zorunda kalmışlardı. Tabii bir de, zıt kutupların birbirlerine karşı koyamadıkları gerçeğiyle… Ve söz konusu aşksa bazen bizim için kötü olanlar en karşı koyamadıklarımızdır.
Kitap biter bitmez direkt yorum yazmaya koyuldum. :D

İtiraf ediyorum kitaba karşı aşırı önyargım vardı.Bu yüzden geç okumaya karar vermiştim ama dayanamadım başladım okumaya.

Kitaba önyargım var demiştim,bu nedenle okurken sevmem diye düşündüm ama beklediğim kadar kötü değildi açıkcası.Hatta fazlasıyla sevdim ben.Tamam kız karaktere gıcık olduğum yerler oldu ama genel anlamda güzeldi.

Kitap bir geçmişte,bir de şimdiki zamanda geçiyor.
Geçmişte Cassie ve Ethan 'ın ilk tanışmaları,arkadaşlıktan sevgililiğe adımları anlatılıyorken günümüzde Ethan'ın Cassie'yi geri kazanmaya çalışması anlatılıyor.

Gerçi çok fazla arkadaş olarak takıldıkları söylenemez ikilinin.Birbirlerini ilk gördükleri andan itiraber aralarında bir çekim vardı.

Ethan Holt,ah Holt ah!!! Geçmişte yaptıklarını tam olarak okuyamasakta çok sevdim ben seni yaaa. :D

İlk tanıştıkları zaman Ethan'ın bazı sorunları vardı,bu yüzden Cassie'den uzak durmaya çalışsa da Cassie sağolsun üzerine gittikçe gitti ve sonunda beklenen son oldu. :D

Bir nevi Ethan kaçtı,Cassie kovaladı.Sonunda istediğini elde etti ama Ethan sanırım olayı batırdı. *-*

Geçmişteki ayrılıklardan ilki buydu sanırım ya da ben öyle tahmin ediyorum.

Geçmiş sahneleri okurken Cassie'nin aşkı için çabaladığını ve Ethan'ın kendisini ona sunması için çabaladığını görüyoruz,kendine özgüveni ve cesareti var ama günümüzdeki Cassie oldukça yaralı yine de Ethan'a olan aşkından vazgeçememiş.

Ethan geçmişte içine kapanıkken,onu günümüzde Cassie'yi yeniden kendine aşık etmek için çabalayan bir adam olarak görüyoruz.Geçmişte başka neler yaptı da Cassie'yi bu kadar yaraladı bilemiyorum ama umarım çok kötü şeyler değildir.Zira seni sevdim Ethan Holt,lütfen kendinden nefret ettirme!

Cassie'ye gıcık olduğum tek şey vardı o da Ethan'ı sevmesine rağmen hayatına başkalarını alması.Ya belki gerikafalılık yapıyorum ama eğer birini seviyorsan başkasıyla da olmazsın,benim için bu böyle.
Bu yüzden geçmişteki Cassie'yi çok severken günümüzdeki Cassie'ye gıcık olduğum anlar oldu. *-*

Kitap güzel bir sonla bitti,en azından benim için.Ama bu yine de ikinci kitabı deli gibi merak ettiğim gerçeğini değiştirmiyor,özellikle de o önokumadan sonra neler olacak çoooook merak ediyorum.

Ben serinin ikinci kitabında da Ethan'ın bakış açısıyla anlatılmasını çok isterdim.Malum o da Cassie gibi günlük tutuyormuş.Onun günlüklerinde neler yer aldığını merak eden sadece ben değilimdir sanırım.

Gerçi yazar sağolsun bizi merakta koymamış,kitaplar olmasa bile novellalar Holt'un bakış açısıyla yazılmış ama bizde çok fazla novella çıkmadığı için pek fazla umudum yok.Yine de yayınevi bir güzellik yapıp onları bir arada kitap olarak yayınlasa süper olur.

Seri şimdilik üç kitap olarak görünüyor.İlk iki kitap Ethan ve Cassie'nin hikayesini anlatırken,üçünkü kitap Ethan'ın kardeşi Elissa'nın hikayesini anlatıyor.Üstelik onun hikayesinin erkek karakteri de yetenekli,muhteşem,büyük film yıldızı Liam Quinn'miş.Gelde meraktan çatlama. :D
Zaten kitapta daha çıkmamış.Mayıs ayında çıkacakmış üçüncü kitap.Biz de ikinci kitap için çok beklemeyiz umarım.Gerçi Yabancı geçte olsa serilerine devam ettiği için sorun değil.

Kitap kapağıın muhteşem olduğunu söylememe gerek yok değil mi? Kapak,harika.Kitabın diğer yurtdışı kapakları da çok güzel.

Serinin diğer kitaplarının kapakları da çok güzel.



Kitap isimlerini de ayrı sevdim.
Yabancı çoğunlukla orjinal kapak kullanıyor zaten,o yüzden diğer kitapların kapakları da öyle olur diye düşünüyorum.
Redaksiyonda bir kaç tane hata gördüm ama 488 sayfalık bir kitap için pek göze batmadı.

Eh bu kitap bana uzun zaman sonra destan gibi yorum yazdırabiliyorsa 5 puanı da hak etmiş demektir.

2 yorum:

  1. Bu kitabı çok merak etmiştim. Sanırım adından dolayı:)) Kitabı almayı düşünüyordum fakat seri olamasından dolayı biraz aklım karıştı. Seri kitapları alınca ve devam kitapları hemen çıkmayınca sinir oluyorum. Seri okumanın da bir keyfi kalmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında seri olsada ilk kitabın sonu mutlu bitiyor,o yüzden sanki seri değilmiş gibi alıp okuyabilirsin ablacım. :)

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI