Ölümcül Hata - Linda Howard || Kitap Yorumu

Min Li Li | 5/26/2016 |

Orjinal Adı: To Die For
Yazar: Linda Howard
Çevirmen: Ebru Sürmeli
Tür: Romantik Polisiye
Goodreads Puanı: 3.97
Sayfa Sayısı: 344 
Seri Sıralaması: Blaire Mallory Serisi #1
Yayınevi: Goa Yayınları
Blair Mallory'nin keyifli bir yaşamı vardır. Bu güzel ve kendine güvenli genç kadın popüler bir spor merkezinin de sahibidir.

Ne var ki sorunlu üyelerden biri Blair'i kişisel takıntısı haline getirerek genç kadının giysilerini ve neredeyse yaşam tarzını taklit etmeye başlar. İşlenen cinayet ve gelişen olaylar Blair'i polis olan eski sevgilisi Wyatt ile bir kez daha karşı karşıya bırakır. Blair bu eski gönül yarasını tamir edip aklından bir türlü çıkartamadığı bu adamla tekrar bir araya gelip gelemeyeceğini tartmaya uğraşırken olaylar giderek karışır ve genç kadın kendini ölüm
tehdidi altında bulur.

Gerçek kurban kimdir? Blair mi, takıntılı bir kişiliği olan Nicole mü? Peki ya katil?
Blair ve Wyatt'ın aralarında geçen eski hikâyenin üzerine
Bir yenisini inşa etmeleri mümkün olabilir mi?

ABD'li ödüllü yazar Linda Howard'ın hem çarpıcı bir aşk hikâyesi hem de sürükleyici bir polisiye olan yapıtını elinizden bırakmak istemeyeceksiniz.berekete kavuşacaksın.
Linda sevgimi bilen biliyordur.Eh bu kadının yazdığı bir kitabı beğenmemek imkansız,böyle olunca Ölümcül Hata hakkındaki düşüncemde şöyle; HARİKAYDI.

Hani bazı yazarlar vardır,alışveriş yazısı da yazsa bayılarak okurum dediğimiz türden.İşte Linda 'da benim o türden olan yazarlarımdan.Okuduğum her kitabıyla kadına olan sevgim daha da artıyor.

Bu kitabın adından ve konusundan da klasik Linda kitabı olacağını sanıyordum.Kitap ummadığım bir şekilde eğlenceli çıktı.Kötü anlamda değil tabi ki bu.Linda dan hep polisiye okuduğum için komedi yazamazmış gibi geliyordu bana.Eh fena halde yanılmışım.Kızımız Blaire çoook eğlenceli bir karaktere sahipti. Linda eğer chick lit türü yazsaymışda çok başarılı olurmuş bence.Bu kitap kesinlikle onu kanıtlıyor. :D Kitap polisiye komedi türünde bence. :D

Arka kapak yazısı kitabın içeriği hakkında yeterince bilgi veriyor bu yüzden pek bir şey söylemeyeceğim içerikle alakalı.

Linda sevdiğim özelliklerinden biri de aşık olunası erkek karakterler yazması.Buradaki teğmen Wyatt'da tam öyle bir karakterdi.Bir şeyi farkettiniz mi? Linda'nın erkekleri ya polis oluyor ya da katil en azından benim şimdiye kadar okuduklarım böyleydi. :D

Her neyse esas konumuz kitabımıza geri dönelim biz.

Blaire'e bayıldığımı söylemiştim değil mi? Birde sarışınların aptal olduklarını söylerler.Üstelik lisede amigo kızları ve onların liderlerini de öyle gördük değil mi? Blaire bu totemi tamamen yok ediyor,yıkıyor.Hatundan zeka fışkırıyor yahu!
Sırf kadınlar yoga dersine ağırlık versin diye yakışıkları erkekleri o ders için kiralamak kimin aklına gelir ki başka. :D

Yazım  dili o kadar eğlenceli ki hemen hemen her sayfada sizi güldürecek bir diyalog oluyor.Katilin nedeni bile bana absürd geldi.Hatta Jason'ın durumu bile. :D
Blaire canım sen bu adamla evli kaldın kaç yıl hiç mi denk gelmedin bu adamın ahmaklığına.Son sahnelerde gülmemem gerekirdi biliyorum ama bu sahneler polisiyelikten çok komediydi bence. :D
Debra ile Jason'ın seni seviyorumları falan. :D

Wyatt,Blaire'i merkeze getirdiğinde yaptığı kıskançlıklar falan süperdi.

Tamam Wyatt'ı çok sevdim ama iki  yıl önce hiç haber vermeden ayrılmasının nedenini çok saçma buldum açıkcası ve Blaire'in çok çabuk affettiğini düşünüyorum. *-*

Kitabın adı ile içeriğinin aynı zamanda orkinal adıyla da alakası yok bu arada.Yayımevi neden böyle bir isim seçmiş anlamadım. Ama kapağı sevdim. :)

Yinede yayınevini kınım kınım kınıyorummm.Yahu iki kitaplık bir serinin ilk kitabını çıkarıp ikincisini yayınlamamak ne demek??? Sanki bana 40 kitaplık bir seri.*_*

Umarım ikinci kitabı Martı Yayınları çıkarır.

Son olarak eğer daha önce Linda okumadıysanız bu kitap ile başlangıç yapanilirsiniz kesinlikle tavsiyedir efenim. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI