Tatlı Ateş - Jamie McGuire || Kitap Yorumu

Min Li Li | 5/28/2016 |

Orjinal Adı: Beautiful Sacrifice
Yazar: Jamie McGuire
Çevirmen: Bora Evren
Tür: Romantik,Günümüz Aşk
Goodreads Puanı: 4.07
Sayfa Sayısı: 368
Seri Sıralaması:Maddox Kardeşler #3
Yayınevi: Yabancı Yayınları

Falyn Fairchild, yıllar önce zorlandığı ve her gün pişman olduğu bir kararın ardından gösterişli hayatını geride bırakmış, doğup büyüdüğü kasabaya gelerek kendine Bucksaw Café'de basit bir hayat kurmuştu. Geride bıraktığı hiç kimseye ve hiçbir şeye özlem duymuyordu, biri hariç…

Falyn'in basit hayatı, Bucksaw Café'de bir masaya oturduğu andan itibaren belanın ta kendisi olduğunu belli eden Taylor Maddox tarafından darmadağın edilmek üzereydi. Çekici, isle kaplıyken bile muhteşem görünen ve verdiği sözleri yerine getirmeyen Taylor, Falyn'in bir yakışıklı itfaiyecide göreceğini düşündüğü tüm özelliklere sahipti. Falyn, onun gibi birinin geride bıraktıklarından olmakla hiç ilgilenmiyordu ve ilgisiz bir dişi, bir Maddox erkeği için en büyük meydan okumaydı.

Ancak Falyn, Taylor'ın nereli olduğunu öğrendiği anda her şey değişecekti. Sonunda Maddox inatçılığı, Falyn'in meşhur terk edişleriyle tanışacak ve Taylor hayatında ilk kez yanan taraf olacaktı.
Maddox Kardeşler serisinin üçüncü kitabı okundu ve bitti.

Maddox'ların geçmişini biliyorsunuzdur.Kendileriyle ilk olarak Tatlı Bela serisinde karşılaşmıştık. Yazarımız daha sonra Maddox erkeklerine kıyamamış sanırım onlarada kitap yazmaya başlamıştı. Şimdi ise üçüncü kitap çıktı ve okuduk. :D

Tatlı Ateş,Tatlı Yalan ile eş zamanlı.Yani Thomas ve Liis kendi sorunlarıyla uğraşırken bizim çiftimizde kendi sorunlarıyla uğraşıyordu.

Öncelikle Falyn'in anne ve babası olacak yaratıklardan ne kadar ne nefret ettiğimi söylemek istiyorum.İmaj herşeydir lafının vücut bulmuş halleri resmen. *-*

Ailesi yerine Falyn'e anne ve babalık yapan çalıştığın yerin sahiplerini çok sevdim.Jamie her kitapta bir çatlak kız arkadaş yazıyor,kız karakterlere.Bu kitaptaki çatlak kız arkadaş ise Kirby idi. Gunnar ile ilişkisini çok sevdim. :D

Taylor'un eğlenceli,esprili bir karakteri vardı.Eh Maddox erkeği olduğuna göre sahiplenici oluşu da var tabi. Falyn'in Taylor'dan etkilenmesine rağmen hemen yatağa gitmemesine,ona meydan okumasını, direnmesine sevdim. Karakter olarak mız mız değldi.Güçlü bir karakteri vardı bence,sanırım geçmişte yaşadıklarından dolayı.Ama tabi bu aptallıklar yapmasına engel olmadı orası ayrı. :D

Falyn'e kızdığım iki nokta vardı,şimdi bunları söylemek istemiyorum zira spoiler olur.Ama az birazcık yazmazsam çatlarım sanırım. :D

Falyn'in yapmaya çalıştığı şeyi anlaybiliyorum bir nebzede olsa ama adam seni olduğun gibi kabul diyor işte ne diye daha fazla zorluyorsun ki!  Zaten olaylar bundan sonra sarpa sardı.Taylor'ın yaptığı şeyi hiç ma hiç doğru bulmadım.Hele Falyn'in onu bu kadar çabuk affetmesi,affetmesini geçtim resmen ona doğru itti Taylor'ı.neymiş doğrusu buymuş. *-*

Bu son olay dışında kurgu ortalama olsa da severek okuttu kitap kendisini.Kitap akıcıydı evet ama benim için bir Tatlı Yalan değildi,bu gerçek.Çabuk ve sıkmadan okutsada,sevsemde eksik bir şeyler ve burada böyle olmamalıydı ya da tepkin bu kadar mıııı dediğim yerler oldu.Yukarıda bahsettiğim gibi...

Üç puanlık bir kitap kurgu olarak aslında ama Jamie'de şeytan tüyü var.Kitap ne kadar orta derece olsa da kendisini sıkmadan okutturup sevdiriyor.Bu yüzden üç puan vermek istemedim. :D

Birde Cami 'yi görünce bir kez daha anladım ki bu kızdan gerçekten nefret ediyorum.Hala bu karaktere gıcığım. *-* :D

Kitapta yazım hataları az denecek kadar azdı.Sanırım en az hatalı kitaplarından biriydi Yabancı'nın.Redaksiyonda pek göze batan şeyler olmasa da çeviri kısmında sıkıntılı bulduğum yerler oldu.Tamam orjinali öyledir belki ama Türkçeye çevirirken ona göre uygun hale getirseymiş çevirmen daha iyi olurmuş sanki.

Tyler ve Ellison'un hikayesini de çok merak ediyorum ama daha yurtdışında bile yayınlanmış o,bizde 2017'de çıkar.  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI