Aşk Cephesi - Tessa Dare || Kitap Yorumu

Min Li Li | 5/20/2016 |

Orjinal Adı: A Night to Surrender
Yazar: Tessa Dare
Çevirmen: Tuba Özkat
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 3.79
Sayfa Sayısı: 384 
Seri Sıralaması: Spindle Cove Serisi #1
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sorunlu genç kadınların cenneti Spindle Koyu'na hoş geldiniz! Burada bir tane bile yakışıklı erkek yok. Şimdilik...

Spindle Koyu varlıklı ailelerin sorunlu kızları için mükemmel bir yerdir: Fena halde utangaç olanlar, evlilikten nasibini almış genç eşler ve yanlış erkeklere ümitsizce kapılmış genç kadınlar.

Rycliff'in yeni kontu Victor Bramwell, buraya ait olmadığını bilmektedir; zira koy, kız kuruları ve koyunlardan ibarettir. Ama bir milis kuvveti toplama emri aldığı için onlara katlanmak zorundadır. Aslında görevi çok kolaydır ama yarattığı ütopyayı Bram'in uyduruk ordusundan korumaya kararlı Susanna Finch yüzünden, durum içinden çıkılamaz bir hal alır.

Susanna adamlara bulaşmayacağına, Bram de kadınlarla iletişim kurmayacağına yemin eder ve böylece aralarında destansı bir savaş başlar… Kaybedecek bu kadar çok şey varken kazanan kim olacaktır?

 Uzun zamandır historical romans okumayan ben için yeniden kitaplarıma dönme vakti geldi dedim ve son aldığım kitaplardan Aşk Cephesine başladım.

Kitaba daha ilk sayfalardan bayıldım.O kadar anlamlı ve aynı zamanda şirin bir konusu vardı ki!
Her karakter birbirinden renkli ve eğlenceliydi.

Spindle Koyu,kendilerini erkeklerden soyutlamış ve göze çarpmayan, istedikleri gibi yaşayan hanımların yuvası,sığınağı olmuş.Eh durum buyken erkeklerin azlığı ve kadınların üstünlüğü de yadsınamaz.Köyde cidden çok fazla erkek yok,çoğu gitmiş kalanlarda kadınlara ayak uydurmuş. :D

Böyle bir yere gelen bir avuç asker ne yapar peki? Erkeklerin tekrar erkeklik amaçlarını bulmalarını sağlamaya çalışır.Böylece kadınların lideri Susanna ile erkeklerin lideri Bram arasında tatlı bir savaş başlar.Aralarında çekim olunca daha fazla kendilerine hakim olamazlar ve malum son. :D

Konusu hakkında daha fazla bir şey yazmayacağım ama son zamanlarda okuduğum en eğlenceli kitaplardan biriydi kesinlikle.

Bram ve Susanna arasındaki ilişkiyi çok sevdim.Susanna o dönem şartları içinde oldukça zeki,cesur ve kendine bakabilen bir kızdı.Ve en çok sevdiğim özelliklerinden biri de sanırım bu tür kitaplarda fazlaca göremediğimiz kızların özgürlüğü ve ona paralel olarak istediklerini yapması.Mesela kimse ne düşünür diye düşünmeden bir insan dolusu odada Bram'ı sevdiğini defalarca söyledi.Sonra başka bir sahnede kızımız resmen Bram'ın üzerine atladı. :D

Bram ve Susanna'nın ilk karşılaşmaları da çok güzeldi ve orda Susanna'nın düşünmeden Bram'a öpücük vermesi. :D
Of ya ciden siz çok eğlenceli bir çiftiniz.Hatta kasabanızda öyleydi. :D
Ya cidden her karakteri ayrı eğlenceliydi.Sadece Susanna'nın babasını sevmedim.Onun yüzünden Finn'e olan oldu. *-*
Onun dışında Colin,Thorne,Highwood kardeşler,Kate,ikizler ve diğer kızlar ve erkekler.Bir kitapta bütün karakterler mi böyle güzel ve renkli olur yahu. :D

Seri şimdilik beş kitaptan ve 3 novelladan oluşuyor.


Novella 1.5 'da Violet'in hikayesi anlatılıyor.Ya ben bunu da çok merak ediyorum.Keşke yayınevi üç novellayı da bir araya getirip çıkartsa diyeceğim ama pek umudum yok. :(

İkinci kitapta umursamaz vikontumuz ve Bram'ın kuzeni Colin ile Highwood kızlarından asabi ve yerbilimci olan Minerva'nın hikayesi yer alıyor.
Bu kitapta bu ikili arasında yer alan ufak bir sahneyi okuduk ve şahsen ben çoook beğendim.Umarım yayınevi ikinci kitap için çok bekletmez bizi.

Üçüncü kitap ise Thorne ve Kate'in.Bu çift içinde bu kitapta yazar birazcık ipucu vermiş.Onların hikayesini de acayip merak ediyorum.. :D
Normalde hep erkeklerde bir kusur,yara olurdu.Burada ise Kate'in  yüzünde doğum lekesi var.Bu yüzden Thorne'un düşüncelerini falan çok merak ediyorum. 

Novella 3.5 ise Diana Highwood ile demirci Aaron Dewis hakkında.Yine bu kitapta çok ama çok kısa bir etkileşimleri vardı.O yüzden bu ikiliyi de acayip merak ediyorummm.Keşke yayınevi çıkarsa şu novellaları cidden acayip minnettar oluruz sanırım. 

Dördüncü kitap Griffin York ile Pauline hakkındaymış ama onlar bu kitapta yoktu.O yüzden bir fikrim yok ama yine güzel bir kitaptır bence.

Novella 4.5 Elinora Browning ve George Travers'inmiş.Browning sanırım kitapta vardı ama pek geçmiyordu diye hatırlıyorum.

Son olarak beşinci kitap Highwood kardeşlerin en küçüğü Charlotte ile Piers Brandon'un hikayesi ama daha kitap çıkmamış.Eylül'de çıkacakmış bu kitapta.O zamana kadar bizde serinin ikinci kitabı çıkar mı dersiniz? Pegasus Yayınevinin 2016 kataloğunda yoktu ama belki bir sürpriz yaparlar. :)

Julia'cığımın tavsiye ettiği yazarları genelde bende seviyorum.Bu yüzden Tessa'ya bayıldım.Yazar bundan sonra takip ettiğm yazarlar arasında yerini aldı.

Eğer bu türü seviyorsanız ve Aşk Cephesini okumadıysanız ya da bu türe yeni başlayacaksanız şiddetle tavsiye ederim.

Kitap kapağı içeriğe çok uymuş,redaksiyonda iyiydi ama bir iki yerde hatalar vardı.Onlarda nazar boncuğu olsun. 

Umarım yayınevi serinin yeni kitapları için bizi çok bekletmez diyorum yine ve yorumumu bitiriyorum. :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI