İki Entrika Bir Düğün || Kitap Yorumu

Min Li Li | 3/02/2016 |

Yazar: Nehir Erdem
Tür: Romantik Komedi,Mahalle Hikayesi
Goodreads Puanı: 4.60
Sayfa Sayısı: 448
Yayınevi: Müptela Yayınları
 Çıkış Tarihi: 2016

İnadına Aşk dizisinin senaristi Nehir Erdem'in dördüncü kitabı; İKİ ENTRİKA BİR DÜĞÜN - İSMAİL Sıcacık bir mahalle hikâyesi.

"Yenge ha yenge? Böyle mi tanıttın beni millete?"
"Evet. Ben de böyle cins bi deliyim. Ne yaparsın?"
"Doğru. Yapacak bir şey yok. Sendeki kod bozukluğu..."
"Bana bak… Benle öyle kodumlu modumlu konuşma. Yenge lafından rahatsız oldun ama bi güzel de kurulmuşsun minibüsün koltuğuna."

İşte böyle başlıyor hikâyemiz. Birbirine tahammül edemeyen bir kadın ve bir erkek, iki entrikaya kurban gidiyor, sonrasında birbirlerine mahkûm oluyorlar. Bu oyunda neler yaşanacak bilinmez ama bir yerlerde aşk, hiçbir şart gözetmeksizin yolunu bulur. Birbirlerini bir kaşık suda boğabilecek iki kişi, aşkın tutkusuna ve büyüsüne yenik düşüverir. Her şeye rağmen, her şeye inat…
İki Entrika Bir Düğün, benim Nehir Erdem'in okuduğum ilk kitabı ama son olmayacak bu kesin.

Kitap bir mahalle hikayesi.

Karakterlerimiz bizden birileri.Açıkcası kitabı okurken bir çok yerde aaa bizdede oldu bu.Bizim mahallede böyle tarzı yorumlarda bulundum yani o kadar içimizden.  Konu da çok farklı değil hatta klasikte diyebiliriz ama okurken hiç sıkmıyor insanı, yazarın yazım tarzı kitabı farklı kılmış, bildiğimiz,her gün mahallede görmeye alışık olduğumuz karakterlere farklı bir tat vermiş bence.

Hemen hemen her sayfada sizi gülümsetecek olaylar,diyaloglar var.Bir sürü alıntı çıkardım ama buraya sadece üç beş tanesini ekledim.Artık canım sıkıldıkça açıp okuyup gülerim.



Kitaptaki bütün karakterleri çok sevdim . Özellikle İsmail'in annesi şeytana pabucu ters giydirtecek, tatlı mı tatlı tombik Ayten anneye bayıldım.

İnci ve İsmail'in birbirlerine karşı boş olmamalarına rağmen sürekli didişmeleri ve sonradan aşık halleri bile komikti bence.Yine de İsmail'in aşkı çok guzeldi be! Aşkı tanımlaması, İnci için hissettikleri falan.En çok ta o sakalının bile saklayamadığı gamze.

Kitabın arka kısmında seni öpersem ne olur komşu kızı diyor ya bunun devamında söyledikleri o kadar güzeldi ki bu adam ben aşığım demese bile aşkını çok güzel belli etti bence.O sahneyi çok sevdim ben.❤


İnci'nin annesi de iyiydi ama ben Ayten anneyi daha çok sevdim.

Anneler,Babalar,Gülden abla, Fuat, İsmail'in kuzeni Esra,arkadaşı Yahya, İnci'nin arkadaşı Eylül ve mahalledeki dedikoducu teyze ve Ayten teyzenin tayfası hepsi süperdi.Sağolsunlar el birliğiyle İnci ve İsmail'i birleştirdiler.

Ben Yahya'nın da hikayesini okumayı çokkk istiyorum.Kitabı okurken bir şeyler tahmin ettim ama finalde yazarımız sağ gösterip sol vurdu.

Neyse iyide oldu bence ikisi de yakıştı.Ama umarım onların hikayesi için çok beklemeyiz.(Farkettiyseniz isim vermedim.Spoiler olmasın diye.)

Kitabın ismi içeriğe çok uyuyor. Buradaki entrika öyle kötü olanlarından değil tabi. Kapakta İsmail'i yansıtıyor bence ama beyefendinin yüzünü görseydik daha iyi olurdu sanki. Son olarak kitabın ayracına tek kelimeyle bayıldım.

1 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI