Caste Heaven || Manga Yorumu

Min Li Li | 3/10/2016 |

Tür: Drama,School Life,Yaoi
Mangafox Puanı: 4.76
Cilt Sayısı: 1 - 
Çıkış Tarihi: 2014
Çeviri Grubu: Mor Fansub

Manga-ka: Ogawa Chise
Haset, şehvet,kıskançlık,huzursuzluk ve acımasızlıkla yönetilen okulda... Uzun süre kral olan Azusa en dibe düşer... Peki ya şimdi ne olacak?
Selammm.

Adındanda anlaşılacağı üzere cast sistemiyle yönetilen bir okulda yaşananlar anlatılıyor kısaca.Peki bu cast sistemi nasıl oluyor? Komite cast seçiminin yapılacağı zaman okulun belli yerlerini kumar kağıtlarını dağıtıyor ve kişi hangi kağıdı buluyorsa seviyesi ona göre belirleniyor.Tabi bu diğer seçime kadar böyle oluyor.

Öncelikle mangakayı tebrik etmek lazım ilginç bir konu bulmuş. Sonracığıma cidden psikopat bir manga olduğu kesin ama yinede kendisini okutturdu heyecanla.

Manga başladığında kral Azusa idi ama sonradan yapılan seçimde hedef haline geldi. Kral ise onun hizmetçilerinden olan Karino oldu.
Karino saf gibi duruyordu ama çocuk bildiğin psikopat çıktı yahu.


Benim favori çiftim ise görselde gördüğünüz Kuze ve Atsumu. <3
Atsumu önceki hedefti ve sürekli zulüm görüyordu zavallım.
Kuze sayesinde Jake oldu ve seviyesi yükseldi.Kağıt takas sahnesi vardı.Orada Atsumu'nin düşüncelerine çok üzülmüştüm ama Kuze'nin Jake Atsumuye verip kendi seviyesini düşürdüğünü görünce bende Atsumu gibi şaşırdım ama sevindimde. Kuze Atsumuye değer veriyor ve seviyor bu belli ama sonradan o da psikopat çıktı. *-*
Yaptığı bir şey vardı orda nefret ettim ondan ama sonradan pişman oldu o da.

Atsumunin insanları korumak istemesi için konumunu kullanmaya karar vermesi ama sonucun başarısız olması kötü olsada çiftin sonu mutlu bitti.Yani en azından şimdilik öyle görünüyor.Çok sevdim ben bunları ya. <3

Karino ile Azusanın sonu nasıl olacak bilemiyorum açıkcası.Karino hiçte seviyormuş gibi durmuyor ama kıskandığı belli.Üstelik Azusayı koruyorda.

Son bölümde Karino resmen öğretmeni psikopata çevirdi.Azusaya bir şey yapacak diye korkuyorum.

Türkçede 7 bölümu çevrilmiş ama ben dayanamadım yayınlanan diğer bölümleri ingilizce okudum.Yeni bölüm bir an önce gelse de okusak. :3

1 yorum:

  1. merhaba bu mangayı deli gibi okumak istiyorum ama hiç bir yerde bulamadım mangatr'de kaldırılmış gibi sanırırm bu konuda yardımcı olabilir misiniz acaba ?

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI