Okuma Etkinliği #20 - Bir Adım Sonrası Ayrılık || Yorum

Min Li Li | 1/29/2016 |

Yazar: Zeynep Şentürk
Tür: Günümüz Romans,Romantik Komedi,
Goodreads Puanı: 4.60
Sayfa Sayısı: 448
Yayınevi: DokuzYayınları
  Çıkış Tarihi:  2015
Zengin de olabilirsiniz, fakir de. Güzel de olabilirsiniz çirkin de. Ama aşk tüm bunların dışındadır. Bir anda gelir, bir tesadüfle... Bazen yolda gördüğünüz bir tabela ya da kırmızı bir ışık hayatınızı değiştirir. Hayat bir önceki sizden bambaşka bir 'siz' yaratır.

Benim hikâyem tam da bu noktada başlıyor. Kırmızı ışıkta beklerken gördüğüm bir çift gamzeyle. Gülüşünü gördüğüm anda ona âşık olmam kaçınılmazdı. Adı, boyu, yaşı... Hiçbiri aklıma gelmedi, benim için güldüğünü görmek istediğimden başka. Artık benim için gelecek, adını bile bilmediğim bir kızdan ibaretti. Onu seviyordum ama tanımıyordum. Görüyordum ama konuşamıyordum. Her bulduğumda ise yeniden kaybediyordum.

Kaderin karşıma çıkardığı tüm sorunların aksine ya hayatımın aşkını kazanacaktım ya da korkularımın arkasına sığınıp yaşayabileceğim en büyük aşkı kaybedecektim. Ama biliyordum ki kendi çizdiği yolda, kendi adımlarıyla ilerlerdi aşk. Soru işaretlerinin arasından sıyrılan tek 'nokta' vardı ve o da onu sevdiğimi söylediğimden sonra konulandı. Onu seviyordum, nokta.

Çünkü sevgi varsa onun için savaşmak kaçınılmazdı. Bu savaştaki tek kural ise geçmişteki artılar, gelecekte işe yaramazlar!
Sihirli Kitaplık'ta yeni bir konuğumuz var.Zeynep Şentürk imzalı Bir Adım Sonrası Ayrılık kitabı.

Zeynep ablanın yayınlanan ilk kitabı.Kitabın adı içeriği hakkında bilgi veriyor gerçi ama ayrılık kısmı biraz farklıydı.

Zeynep ablayı tanıyorsanız zaten renkli ve eğlenceli bir kişiliği olduğunu bilirsiniz.Bunu kitaba da yansıtmış.Çok eğlenceli diyaloglar vardı.Çok tatlı bir aşk vardı.

Daniel Ian Wood aşkı arayan ünlü bir aktör.Ve kader aşkı karşısına hiç tanımadığı sadece gülüşünü görüp aşık olduğu Gamze'yi çıkardığında aşk hikayeleri de başlamış oluyor.

Bir kere Daniel bildiğimiz herolardan değil.Hani yok ben aşık olmam,sadece seni istiyorum,tutku bu vs. diyen ama sonradan aşık olduğunu anlayan erkek karakterlerden değil.O taa en başında aşık olduğunu biliyordu ve aşkının peşinden gitti.Daniel bana göre çok romantik bir adamdı ya Gamze için yaptıkları falan çok güzeldi.

Zaten kitabın da Daniel'den okuyoruz.Çok azdır erkek karakterden okuduğum kitap sayısı.Okurken Gamze'ye olan aşkını,hislerini çok iyi yansıtmış bize.

Birde Daniel'in en yakın hatta tek arkadaşı Jamie var.James'i de Daniel kadar çok sevdim.Bu ikili bir araya gelince atışmalar,yaptıkları muhabbetler inanı eğlendirecek cinsten.Cidden bazen okurken erkek bunlar yahu böyle güldürmemeleri lazım beni diyordum. :D

İtiraf ediyorum başlarda Gamze'ye gıcık  oldum. -,-
Yani koskoca ünlü adam uçakta bir sürü seyircinin önünde sana aşkını itiraf ediyor,sense ego muhabbeti yapıyorsun. :P

Bu yüzden biraz gıcıktım ama zamanla sevdim tabi ki. Gamze bir hostes aynı zamanda.Zaten uçaktaki aşk ilanının nedeni de bu. :D

Kitap bana biraz kore dramalarını anımsattı,konu olarak değil tabiki ama işleyiş bakımından.Kitap eğlenceli başlayıp sonlara doğru dram olduğu için böyle aklıma geldi.Kore dizilerinde de genelde çok komik başlayıp sonlara doğru drama bağlıyor.

Dram dedim ama dediğim gibi kitabın genelinde hakim değil bu durum,sadece sonlarda.Yazarımız bizi biraz hazırlık yakaladı sonda.Tabi sonu yüzünden yazarımıza birazcık isyan etmedik değil,gerçi adından da sonun nasıl olduğu anlaşılıyor bence. :/

Ben Gamze'nin yerinde olsaydım böyle mi yapardım bilmiyorum ama o da kendince doğru bildiği şeyi yaptı. :(

Ian'ın ödül alırken yaptığı konuşma.Cidden böyle erkekleri neden sadce kurgularda okuyabiliyoruz ki!! Maalesef gerçekleri böyle değil.Bir erkek kaç yıl geçerse geçsin hala ilk günkü gibi aşık olabilir mi bir kadına.Eğer o kişi Daniel Ian Wood ise olur.

O son tabi ki bu kadar güzel ve naif bir aşka yakışmadı ama yine de ben onları mutlu mesut yaşadılar olarak kabul ediyorum,başka bir dünyadan. :))

Redaksiyonda ufak tefek hatalar vardı.Birde o mektup kısmı keşke mektup tarzında olsaydı ya da eğik yazıyla yazılmış olsa daha iyi olurmuş zannımca onu dışında kapak görseli ve iç baskısını güzel. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI