[Kitap] Beni Öptüğün Gece

Min Li Li | 1/13/2016 |

Orjinal Adı: A Night Like This 
Yazar: Julia Quinn
Çevirmen: Zeynep Okan
Tür: Historical Romans
Goodreads Puanı: 3.84
Sayfa Sayısı: 368
Seri Sıralaması: Smythe-Smith Quartet Serisi #2
Yayınevi: Epsilon Yayınevi
                                                                   Çıkış Tarihi:  2015
“Aşk böyle bir şey miydi? Başkasının acısı kendi acından daha mı çok yakardı canını?”

Anne Wynter belki de olduğunu söylediği kişi değildir…
Ama yine de soylu bir ailedeki üç genç hanımın mürebbiyesidir ve işini çok iyi yapmaktadır. Mesleğinin cilvesi gereği bir gece kendini geleneksel Smythe-Smith müzikalinde piyano başında, daha sonra enstrümanlarla dolu bir odada saklanırken, ardından da Lord Winstead’in yüzündeki yaralara eğilip bakarken bulur. Lord Winstead, uzun süredir erkeklerden uzak durmayı başaran Anne’i yıllar sonra gerçekten etkileyen ilk erkektir. Duygular işin içine girdiğinde genç kadın için zor günler başlar ve bir mürebbiye olarak, soylu bir erkekle birlikte olamayacağını kendine hatırlatması giderek imkânsız hale gelir…

Daniel Smythe-Smith ölümcül bir tehlikeyle yüz yüze olabilir…
Ama yine de bu durum onu âşık olmaktan alıkoyamaz. Ailesinin geleneksel müzikalinde piyano başındaki gizemli kadını gördüğü ilk an, sanki zaman durur ve genç adam, ne olursa olsun, Anne’in peşine düşmeye yemin eder. Fakat Daniel’ın, onu öldürmeye ant içmiş bir düşmanı vardır. Ve düşman, Anne’in hayatını bir kez tehlikeye attığında Daniel’ı durduracak hiçbir şey yoktur…


Okumamak için biraz dirensemde sonunda dayanamadım ve okudum.

Yahu bir kere de şaşırt beni.Bir kitabında kötü olsun kadın! :3

Her kitabı birbirinden güzel JQ'in, zaten en favori yazarım olduğunu kırk bin kere söylemişimdir. :D

İlk kitapta Honoria ve Marcus'un hikayesini okumuştuk.İkinci kitap Beni Öptüğün Gece'de ie Honoria'nın yurtdışına kaçan ağabeyi ve kuzenlerinin mürebbiyesi olan Anne'nin hikayesi yer alıyor.

Yine çok eğlenceli,hatta oldukça eğlenceli bir kitaptı.Julia'nın zaten en çok sevdiğim özelliklerinden biri de bu,historical romansları romantik komedi tadında oluyor.Mesela bahçede oynadıkları tiyatro sahnesine bayıldım. :D

Daniel'in ülkeden kaçış hikayesi biraz zoraki geldi bana ama genel olarak çok sevdim o yüzden fazla üzerinde durmuyorum bunun.

Anne'nin geçmişte yaşadıkları cidden kötüymüş.Hiçbir kız böyle bir şeyin başına gelmesini istemez sanırım.Yine de tek suçlu kendisiymiş gibi ailesinin ona destek olmak yerine kurban etmelerine çok kızdım.Böyle aileler günümüzde de var hala maalesef. *-*

Daniel ve Anne'nin hikayesini de,özellikle renkli karakterleri de çok sevdim.

Umarım Elizabeth,Frances ve Harriet'in de hikayelerini yazar Quinn.Kitaba renk katan çılgın karakterlerimizi çok sevdim,onları da okumak istiyorum.

Hugh ve Daniel sahnelerini okurken Hugh'un da bir kitabı olsun nolur!!!!!!!!! diyerek goodreadsa attım kendimi ve üçüncü kitapta Hugh ile Sarah'ın hikayesi olduğunu görünce çok sevinerek okumaya devam ettim. :D

Yalnız onların kitabı belki biraz hüzün içerebilir gibi,zira Hugh sanki biraz duygusal bir karakter gibi göründü bana.

Uzun lafın kısası Sarah ve Hugh'un kitabını çoook merak ediyorum.Umarım okumak için çok beklemeyiz. :3

Yalnız bir konuda Julia'ya biraz çemkirmek istiyorum.Sevgili yazarım niden nidennn diğer karakterlerini çok fazla göstermiyorsun.Mesela Honoria ve Marcus'un çok az sahnesi vardı.Irıs hiç ortalarda yoktu.Sarah bile çok az göründü.Bu durum Bridgerton serisinde de mevcut.Önceki kitaptaki karakterler pek yer almıyor,alsa daha güzel olur,daha çok sevinirim kesin. :D

Kapak orjinal olduğu için sevindim.Redaksiyonda da pek hata görmedim ben.
Diğer Julia kitaplarını çok beklemeden okurur umarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI