Aşk Çok Yakında (Chicago Stars Serisi#6)

Min Li Li | 1/28/2016 |

Orjinal Adı: Match Me If You Can
Yazar: Susan Elizabeth Phillips
Çevirmen: Sevinç Seyla Tezcan 
Tür: Günümüz Romans,Romantik Komedi,Spor
Goodreads Puanı: 4.13
Sayfa Sayısı: 432
Seri Sıralaması: Chicago Stars Serisi #6
Yayınevi: Pegasus Yayınları
  Çıkış Tarihi:  2014
Annabelle'in bir türlü sonuca bağlayamadığı işleri, bozduğu nişanı yüzünden özel hayatı, hatta saçları bile darmadağınıktır! Ama bu durum değişmek üzeredir çünkü büyükannesinin çöpçatanlık işini devralmıştır. Tek yapması gereken şehrin en yakışıklı menajerini müşterisi yapıp kısa sürede en meşhur çöpçatan olmaktır.

Peki zengin, ateşli ve muhteşem spor menajeri Heath Champion neden bir çöpçatana ihtiyaç duymuştur? Özellikle de söz konusu çöpçatan Annabelle Granger gibi kızıl saçlı bir baş belasıysa. Annabelle eğlenceli ve ilgi çekicidir ama Heath mükemmel eşin peşindedir. Ve sıradışı bir eş için sıradışı bir çöpçatana ihtiyacı vardır!

Kısa süre içinde Şikago'daki herkesin kafasında aynı soru belirir: Kararlı çöpçatan, en iyi müşterisini memnun etmek için her şeyi yapacağına söz verdiğinde, gerçekten de her şeyi mi kastetmiştir?

SEP SEP SEP. ♥♥

Hani bazı yazarlar vardır,alışveriş listesi yazsa bile aaa muhteşem yazmış diyerek alırım dersiniz ya işte Sep'te benim için öyle.

Annabelle 'de diğer SEP karakterleri gibi harikaydı.Heath ile ilk tanışmalarından sonra onunla zaman geçirmeye başladıkça başlardaki çekingen kızın yerini ağzına geleni söyleyen,açık sözlü kız aldı.

Heath Piton lakabını almış,oldukça da sert ve çevresindekilere karşı duvar örmüş ama Annabel ile zaman geçirmeye başladıkça o duvarlar yavaş yavaş yıkıldı.Ama nasıl bir adamsın sen yaaa bayıldım, bayıldım. ♥

Heath'ın geçmişte yaşadıkları çok üzücü.Yaşadıklarından dolayı insanları sevmemeye ve kadınları kendinden uzaklaştırmaya başlamış.Bu yüzden onu pekte suçlayamadım açıkcası Annabel'e olan hisselerini inkar ederken.

Arka kapakta "Şehrin en çapkın menejeri ile en acemi çöpçatanının yolu kesişirse..." cümlesi yer alıyor.Eh ben söyleyim bu ikilinin yolu kesişince neler olduğunu bol bol kahkaha,eğlence,atışmalı diyaloglar,etrafta koşuşturan dev futbolcular,tutku ve en sonunda aşk.

Bu kitapta yer alan yan çiftimiz Annabel'in rakibi şehrin en prestijli çöpçatan ajansının sahibi Portia ile Hearth'ın arkadaşı Bodie'nin hikayesiydi.İtiraf ediyorum,seri içinde en sönük yan çift hikayesiydi bence.Bir kere Portia'yı hiç mi hiç sevemedim.O yüzden Bodie'yi de onunla yakıştıramadım haliyle.Ona Porti'dan daha iyi birini bulamadın mı SEP'cim. *-*

Annabel Molly'nin arkadaşı olduğu için bu kitapta bol bol Phoebe,Dan,Molly,Kevin ve serinin ilk kitabında yer alan karakterleri de okuduk.Şahsen çok iyi oldu bence. :D

Heath geçmişte Phoebe'ye karşı bir hata yaptığı için Phoebe ondan nefret ediyor.Heath aynı zamanda Kevin'ın menejeri.Phoebe ile arasını düzeltmek için her şeyi kullanıyor adam.Eh haklı,ne de olsa şehrin en güçlü patronuyla kim arasının kötü olmasını ister ki!

Bu arada Phoebe ve Dan'ın dört tane çocuğu olduğunu biliyor muydunuz? Ben o çocukların hikayesini de okumak istiyorum ama diyerek cümlemi noktalayım ve SEP'e buradan mesaj göndereyim. :D

Serinin yedinci kitabının karakteri Dean Robillard ilk kez karşımıza bu kitapta çıkıyor.SEP'in bu özelliğini seviyorum.Sonraki kitapta yer alacak karakterler önceki kitapta yer alıyor ve önceki kitapta yer alan karakterlerde az da olsa sonraki kitapta yer alıyor.İlginç bir cümle oldu bu ama siz anladınız beni.

Burada daha çocuk olduğu için oldukça çocukca hareket yapıyor orası ayrı tabi.Annabel ile diyalogları çok güzeldi. :D

Kitap klubünün toplantığı tatil yerinde yaşananlar,Annabel'in evini istila eden rakip futbolcular, Molly'nin küçük kızı Victoria Phoebe yani Pippi ile Heath'ın sahneleri,Heath ile Annabel'in bütün sahneleri,Heath'ın sevdiğini söylediği ve iki soru olayı falan kısaca kitap her şeyiyle mükemmeldi.

Kapağı da orjinal kapaktan daha çok sevdim ben,daha güzel bizim kapak.



2 yorum:

  1. Farklı bir konusu var anlasilan. Çöpçatanlık falan eğlenceli heralde.

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI