Okuma Güncesi || 15 Günde 10 Kitap || 15-31 Aralık 2015

Min Li Li | 12/15/2015 |

Orjinali Pilli Kütüphaneye ait olan bir etkinlik aslında.Gerçi etkinlik de değil..Daha çok kendisi için yaptığı bir şey ama bende yapmak istedim. :D



Onun yazasını okumak isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz.
Athenada yapmış bunu eğer onun yazısına da bakmak isterseniz sizi şuraya alalım.

Ezgi aynı zamanda goodreadsta bir listede oluşturmuş.Akıllı insanın hali başka oluyor tabi. :D
Bende onun yaptığı ve ortaya çıkardığı bu güzel fikirden yararlanacağım.

Pilli Kütüphane "Çay Saati || 15 Günde 10 Kitap || 15-31 Aralık 2015" adı ile paylaşmış bunu ama çay saati onun yaptığı bir etkinlik sanırım,o yüzden bende Okuma Güncesi olarak paylaşmaya karar verdim. :)

Olayın içeriğine gelirsek; 15 günde bir, 10 kitaplık bir liste yapıyorsunuz ve bu listeyi tamamlamak için elinizden gelenin en iyisini yapıyorsunuz. Eğer o ilk 15'in sonunda listeden arta kalan kitap var ise, bir sonraki 15'lik döneme giriyor. (Athena'dan alıntıdır.)

Şimdi benim bu listeye uymayacağım baştan belli aslında.Zira ne okuma kavanozu ne de sıradaki üç-beş kitabım olayı bir iki denemeden sonra yalan oldu. :D

Büyük ihtimalle bu da öyle olacak ama hem Filiz'de hem de Ezgi'de görünce gaza geldim bende yapacağım yaaa moduna girdim.Bakalım listeden kaç tanesini okuyabileceğim. :D

Yukarıda da dediğim gibi listeye uymama olasılığım fazlasıyla var ma ben yine de heves ettim ve bunu yaptım.Bakalım  ne zamana kadar bunu devam ettirebileceğim. :D

Sıralamayı kitaplığa bakarak yaptım.Yani bu sıralamada okuyacağım illa diye bir kural yok.Hangisini okumak istersem onu okuyacağım.

Goodreads listem; 10 Günde 10 Kitap.


1.İntikam Ateşi,Sarah Maclean,Nemesis Yayınları(410 sayfa)

Bu aralar historical romanslara dönüş yaptım.Bu seride bayağı övülüyordu,o yüzden başlayım bir an önce dedim.

2-Yatak,David Whithouse,Domingo Yayınları (287 sayfa)

Pilli Kütüphane ile beraber okuyacağız.Onun övgüsüyle fuardan almıştım.

3. Sondan Sonra, Amy Plum, Akılçelen Kitaplar (328 sayfa)

Amp Plum'un diğer serisini sevmiştim.(Gerçi serinin ilk kitabını okudum daha ama olsun. :D )Olimpos Günceleri turunu yapacak,onlardan bir süre sonra da okuma etkinliğini yapacağız Sihirli Kitaplık'ta.

4.Mucize,R.J Palacio,Pegasus Yayınları (336 sayfa)

Bu kitabı Kronik Okur'un blogunda yorumunu gördüğümden beri merak ediyordum.Nihayet aldım.En kısa zamanda okunacak.

5.Aşk-ı Kıyamet,Büşra Çivioğlu,Olimpos Yayınları (320 sayfa)

Bu kitabı da çıktığından beri merak ediyordum.Bu vesile ile okurum.

6.Fırtına,Linda Howard,Martı Yayınları (250 sayfa)

Linda'nın bir kitabı dışında bütün kitapları olduğuna göre yavaştan okumaya başlayabilirim.

7.Bir Adım Sonrası Ayrılık,Zeynep Şentürk,Dokuz Yayınları (448 sayfa)

Zeynep ablamın kitabına da etkinlik yapacağız Sihirli Kitaplık'ta.

8.Sevgim Sana Ait,Lisa Kleypas,Epsilon Yayınevi (352 sayfa)

Bu kitabı bin defa da okusam aynı tadı alırım sanırım.Tek fark bütün satırları ezberlemiş olmam olur. :D
O yüzden bu kitabı da yine ve yine okuyacağım.

9.Sır,Julie Garwood,Epsilon Yayınevi (478 sayfa)

Julie'nin çoğu kitabını okudum ama bloga yorum olarak girmedim maalesef.O yüzden yorumlamadığım kitapları yeniden okuyacağım.Bu diğer sevdiğim yazarlar içinde geçerli.

10.Beni Özle Olur Mu?,Berrin Karapınar,Müptela Yayınları (216 sayfa)

Çok tatlı bir yazar Berrin Hanım.Eminim kitabı da çok güzeldir.Bu vesileyle kitabı da okumuş olurum.

2 yorum:

  1. Hadi bakalım kolay gelsin. 10 günde 10 kitap çok bence. Kitabı iyi ozumseyerek okuyamazsin. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :) Okuduğum kitaplar genelde güncel roman türü olduğu için pek sorun olmuyor ama bilgi içerikli kitaplar olsa dediğiniz gibi özümseyerek okuyamam. :)

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI