[Kitap] Siyah Kadife

Min Li Li | 12/31/2015 |

Yazar: Rita Hunter
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 4.53
Sayfa Sayısı: 479
Yayınevi: Epsilon
Çıkış Tarihi:  2015
Asla Sahip Olamayacaklarını Hatırlatan Bir Hüzün… Ve Simsiyah, Kadifemsi Bir His…

Kusursuz bir leydi olmaya adanmış bir hayat, çoğu zaman dışına çıkılması güç sınırlarla çevrilidir. Fakat bazı anlar gelir ki, bastırılmış bir tutku ve cesaret, kalıpların tutamayacağı bir okyanusa döner.

Emily, kurallar ve baskı içindeki gösterişsiz hayatının en önemli gününde, yeni yaşantısını sürdüreceği odaya korkakça ilerlediği sırada gördü o adamı. Karanlık varlığını gölge gibi arkasından sürükleyen yabancı, Emily’yi hem korku hem de fırtınalı duygularla baş başa bırakarak yanından geçip gittiğinde kaderleri çoktan mühürlenmişti...

Hayatına aniden giren bu esrarengiz adam dünyasını sarsarken, Emily ne ondan kaçabiliyor, ne de ona dokunabiliyordu. Biliyordu ki Marcus onun için günahtı… O ise Marcus için ihanet…
Ve zaman geldi, şartlar değişti…

Marcus artık umuttu… Emily ise aşk…
Yazar bir kerede yazar beni hayal kırıklığına uğratsa şaşarım sanırım. :3

Bana göre her kitabıyla bir seviye daha atlıyor ve benim sevgimde katlanarak devam ediyor.
Yani sonuç olarak ortaya yine muhteşem bir kitap çıkmış!

Siyah Kadife okuma etkinliği olacağı için fırsattan istifade bende okumadığım tek Rita kitabını okumaya başlayım dedim.Neden bu kadar geç okumuşum demiyorum,zira 2015'i böyle güzel kitaplar ile kapatmak ayrı güzel.

Siyah Kadife diğer Rita Hunter kitaplarından bir nebze farklı.Daha çok duygular üzerine kurulu ve daha karamsar diğer kitaplarından.Ama kitabın ikinci yarısından sonra o karamsarlık yavaş yavaş yok oluyor.

Emily'nin karakterine,tavırlarına her şeyine bayıldım.Ama o lanet ailesinden nefret ettim,net! Kardeşiyle arası iyi olsa bile onu bile sevmiyorum ben. *-*

Tamam başlarda çok çekingendi,ve başına gelenlere karşı çıkmıyordu ama bunda ailesinin de etkisi olduğunu düşünüyorum.Öyle bir aile ile yaşamak kimbilir ne kadar işkencedir insana. *-*

Ah Marcus! Her bir kitapta en sevdiğim Rita Hunter erkeği değişiyor benim ya. :D
Emily gibi bende ilk görüşte vuruldum kendilerine.Daha sonra ise Emily gibi aşık olmaya başladım bende. ♥

Başlarda Marcus'un umursamaz davranmaya çalışması ama başaramayıp duygularına teslim olup gerçeği kabullenmesi biraz uzun sürdü ama sonunda Emily'yi sevdiğini anladı.

Evet Marcus başlarda soğuktu ama zamanla duygularını göstermeye başladı.Ben erkeğim böyle hissetmem durumlarına girmeden sevdiğini,kıskandığı söylemesini çok sevdim.

Emily'nin ailesinden nefret ettiğimi yazmıştım yukarıda.Gerçekten nefretlikler.Tamam genel olarak historicallerde bu durum oluyor ama bazıları böyle gıcık edebiliyor insanı.Emily'nin ilk eşi William'dan da hiç haz etmedim,keza hak ettiği yeri buldu.Çok dua ettim o son için ama hiç pişman değilim. :D

Kitabın ilk kısmı dram ve hüzünlü iken ikinci kısmı bana göre daha çok aşk ve tutku içeriyordu. Marcus ve Emily'nin bütün sahneleri şüphesiz MÜKEMMELDİ!!!! ♥♥♥


Son sözde çok güzeldi.Robert ve babası Marcus'un yukarıdaki konuşmasına bayıldım,bayıldım.
Bu arada bu konuşmayı yapan Robert sadece 4 yaşında.Bu sahneyi okurken ama ben sizi yirimmm yaaa modundaydım. :D

Marcus ve kızı Lucinda'nın sahnesi de çok güzeldi ya,onada ayrı bayıldım ki!

Kısacası kitap gerçekten her şeyiyle çok iyiydi. Kitap kapağı da çok güzel zaten. ♥
Historical romans seviyorsanız kesinlikle Rita Hunter'ı da okuyun,seveceksiniz.

Kitabı çok severek okudum ama yorum pek içime sinmedi maalesef ama bu aralar yorum yazamama olayına takıldım.Ne kadar seversem seveyim yazamıyorum,klavyede kilitlenip kalıyorum. Yorumlarda arada kaynasın istemiyorum,o yüzden azda olsa yazıyorum.Daha sonra tekrar okuduğum zaman yeniden düzenlerim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI