[Kitap] İntikam Ateşi (The Rules of Scoundrels #1)

Min Li Li | 12/19/2015 |

Orjinal Adı: A Rogue by Any Other Name
Yazar: Sarah Maclean
Çevirmen: Ezgi Akn
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 3.95
Sayfa Sayısı: 410
Seri Sıralaması: The Rules of Scoundrels Serisi #1
Yayınevi: Nemesis Kitap
Çıkış Tarihi:  2013
Toprakların kaderi, bir gün yeniden gerçek sahiplerinin adımları altında uzanmaktır.

Michael Bourne, topraklarını kumarda kaybedince elinde malikânesi ve unvanından başka hiçbir şeyi kalmaz. Ancak aradan geçen yıllar ona iyi davranır ve kaybettiklerinden daha fazlasını aynı yolla kazanır: kumarla. Elde edemediği tek şey çocukluğunu geçirdiği Falconville topraklarıdır.
Çocukluk günlerinden kalma eski bir kıpırtı, insanın kalbini yeniden attırabilir.


Penelope Marbury'nin evlilik yaşı geçmiştir. Babası onun hayat arkadaşı bulmasını kolaylaştırmak için, sahip olduğu Falconville topraklarını da kızının çeyizine dahil eder. Bu haber kısa sürede yayılır ve birçok erkek gibi Michael'ın da dikkatini çeker. Kendisini, bir vakitler kaybettiği topraklarına götürecek yolu bulduğunu düşünmektedir.
Ya sen ne güzel kitaptın öyle!!!!!!!!!!
Bayıldım tek kelimeyle.İtiraf ediyorum hiç bu kadar güzel olacağını tahmin etmiyordum.Ah seviyorum böyle hikayeleri ya. ♥

Ve yine anladım ki benim favori türüm historical romanslar.Tamam her türü severek okuyorum ama hist göz bebeğim benim.

Michael ve Penelope çok ama çok sevdim sizi. ♥

Ayrıca Düşmüş Meleklerin diğer üyelerini çok sevdim ben. :3

Bir seride en sevdiğim şey bütün kitapların elinde olduğu için ard arda o seriyi okuma keyfidir.Gerçi serinin 2. kitabı arkadaşımda ama olsun bu bana engel değil. :D
Zaten sonu da süper bitti. :D

Michael intikam diye tutturdu ama sonunda aşka karşı koyamadı. ღ

Michael ve Penelope çocukluk arkadaşları aynı zamanda.Michael okumak için gittiğinde birbirlerine mektuplar göndermişler.Fakat Michael başına gelen olaydan sonra Michael'ın Penelope ve geçmişiyle olan bütün bağını koparmış.

Eh yıllar sonra intikamını almanın yolunun Penelope'den geçtiğini öğrenir öğrenmezde soluğu eski kasabasında,topraklarında alır.

Sonra da Penelope ile evlenir.Tabi bu evlilik sadece anlaşma evliliği.Yani sözde öyle canımm. :D

Başlarda Michael'ın umrumda değil tavırları ama Penelope'yi arkadaşlarından bile kıskanması, arkadaşları onun hakkında konuşurken onları öldürmek istemesi falan süperdi.

Penelope'un evlenmemiş iki kız kardeşi daha var.Olivia ve Pippa.İkinci kitap zaten Cross ile Pippa'nın hikayesini anlatıyor.Kitabın sonu öyle bir yerde bitiyor ki nerede bu serinin ikinci kitabı hemen fırlatın bana moduna giriyor insan. -,-

Bölüm başlarında Penelope ve Michael'ın birbirlerine yazdıkları mektuplar yer alıyor.Sanırım her kitapta bir konsept var.Bu kitaptaki konseptte mektuplar. ✉

Yazarın okuduğum ilk kez okudum.Aslında bayağı sevilen ve övülen bir yazar ama yine tanışmamış geç olan bir yazar daha.Gerçi bu kadar geç tanışmış olmaya üzülmüyorum açıkcası.Zira seri bitmiş olduğu ve ben hepsini toplamış olduğum için serileri peş peşe okumak kadar harika bir şey yok.Zira seri  kitaplarda özellikle de birbirleriyle bağlantılıysalar uzun süre beklemenin ne demek olduğunu biliyorum.O yüzden kitapları ardı ardına okumanın keyfi paha biçilemez. :D

Yazarın anlatımını sevdim.Bundan sonra takip edeceğim yazarlar arasında yerini aldı kendisi.Zaten fazla kitabı da yokmuş.13 kitabı varmış ve Nemesis Kitap 5 kitabını çıkardı bile.

The Rules of Scoundrels serisi Michael'ın da ortağı olduğu Düşmüş Melekler kumarhanesinin sahiplerinin hikayesini anlatıyor.Eğer benim gibi okumakta kararsızsanız ya da hala keşfetmediyseni kesinlikle tavsiye ederim.Pişman olmazsınız. 

The Rules of Scoundrels Serisi
1.İntikam Ateşi (Penelope&Michael)
2.Geçmişten Gelen Mutluluk (Pippa&Cross)
3. Aşk Affetmez 
4. En Güzel Rüya 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI