2015'in Son Alışveriş Yazısı!

Min Li Li | 12/31/2015 |

Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu yılın son alışveriş yazısını da yazayım dedim. :)
Aslında vlog çekmek istiyordum ama bu konuda biraz kararsızım. *-*
O yüzden yine bloga yazayım dedim. :D

Tüyap'tan sonra alışveriş yazısı hiç yazmamışım.Instagram'da hepsini paylaştım aslında ama toplu olarak burada yazayım da bir arada dursunlar.

Kitaplığıma hangi kitaplar girmiş bakalım. :D



Bugün gelen bu güzellik.Ocak ayı alışverişimde almayı düşünüyordum ama takas olarak aldığım için çok ama çok mutlu oldum. :D
Kitabı çıkmadan önce de merak ediyordum zaten,en yakın zamanda okunacaklar arasında.



Bu seri aklımda yoktu aslında ama DR'da 3 al iki öde kampanyasında görünce aklım çelinip durdu alıp almamak konusunda.Ukitapta bir üyede görünce bir teklif edeyim,şansımı deneyim dedim.Böylece bu güzelleri de almadan takas ile temin etmiş oldum.Çok mutluyum tabii. :D



Yakında RKBT'da turunu yapacağımız güzel kitap Bir Masum Menekşe.
Okudum ve sevdim.Siz yorumu turda göreceksiniz tabi. :D



Geçen haftasonu Pınar ile buluşmuştuk.Beraber okuokudan ortak alışveriş yapmıştık.
Tabi biz siparişi verdikten bir gün sonra ne oldu? Artemis kampanyası başladı. *-*
Gerçi biz ondan da aldık tabi. :D

Ateş Prensi o kampanyadan,diğerleri önceki alışverişten.
Jeaniene Frost'un bizde çıkan bütün kitaplarını almış oldum böylece.Ama gelin görün ki daha seride 2 kitaptan öteye gidemedim. :D 
Bir ara serinin ilk kitabından başlayacağım okumaya.

Direniş ile Lux serisi de tamamlandı.

Sıcak Bedenler zombi kitabı olduğu için ilgimi çekti.



Eh buluşmuşken kitapçıları da gezdik tabi. 
Bunlarda o geziden alınan kitaplar.

Ürperti'yi merak ediyordum ama okuyanlardan beğenmeyenler olmuş.O yüzden görmüşken bu baskısını alayım dedim.Eğer seriyi beğenirsem Pegasus'tan çıkanları alarım sonra.

Son Kurtadam istek listemde olan bir kitaptı.Çok merak ediyordum.O yüzden görünce direkt aldım zaten. :D
Yani direkt olamasa bile sonunda aldım diyeyim.Param bittiği için Pınar'ı bankamatiğe kadar yordum,para çektim sonra tekrar gidip kitabı aldık. :D

Görkemli Ölümde istek listemde olan bir kitaptı.Malum Eva Dallas serisinin 2.kitabı kitabı.Fiyatından dolayı başta kararsız kalsamda 2.kitabı sonradan bulmam zor olur belki diye bulmuşken aldım.

Ürperti 5,Görkemli Ölüm ve Son Kurtadam 10 liraydı.



Serinin ikinci kitabı da yeni yılın ilk günlerinde çıkacakmış ama ben daha kitabı okumadım.En kısa zamanda okurum diye umuyorum. :D


Yakında Sihirli Kitaplık'ta etkinliğini yapacağız.Önce Olimpos Günceleri turunu yapacak,onlardan sonra da biz etkinliğini yapacağız. :D


Geçen ay kitapyurdunda BKM Express'i ilk kez kullanacaklar için bir kampanya vardı.30 TL'lik alışverişte 20 TL iade ediliyordu.Bende bunu fırsat bilip çok istediğim Mucizeyi sepete attım. :D
Cadıların Keşfi pek aklımda yoktu.Mucizenin yanına ne eklesem diye bayağı düşündüm ve bunda karar kıldım. :D

İkisi toplamda 43 TL yapıyord sanırım.20 tl iade olunca bana 23 liraya gelmiş oldular.Bence gayet iyi. 


Bizim burada bir kitapçı var.Onun içinde 2.el kısımda var ama fiyatlar etiketin yarısı şeklinde oluyor.Bazen güzel kitaplar-çoğu zaman- oluyor ama ben fiyatlarından dolayı alamıyordum.Bu serinin ilk kitabı vardı bende,bu iki kitabı da orda görmüşken alayım dedim.İkisi 23 TL.


Lanetli Hayal Perest' in sürprizi oldu bana.
İstediğim bir kitaptı.Kargoyu görünce hem çok şaşırdım hemde çok sevindim. :D

Tabi yayinevine de gönderdikleri için teşekkur ederim. :D
En kısa zamanda okunup yorumlanacak.


Bunlarda benim Atlas Sahaf'tan aldığım kitaplar.
Yeşil Süvari hariç diğer üçü istediğim kitaplardı zaten.
Onunda konusu hoşuma gidince aldım.
Sevgim Sana Ait'i pdf olarak okumuştum ben.Fuardan almayı da unutmuşum.Diğer Lisa kitaplarını al,bunu unut. :D
Neyse onu da almış böylece.


Ukitapta mucdemden Ölümcül Hata'yı almıştım.
Diğer ikisi de hediyesi oldu. :)
Kalpsizi okudum,hatta bloga yorumunu da girdim.Kitabın güzel olacağını sanmıyordum ama şaşırttı beni,sevdim. 


Üniversiteden sürekli görüştüğüm sadece iki dostum var.Onlarla Eminönü'nde buluşmuştuk,ordan Beyazıt'a geçtik.Oraya geçince kitapçılara uğramamak olmaz. :D
Özbek Çarşısına gittik.

Bu üç güzelden Güzel kitabını Özdemir Çarşısından kaça almış olabilirim sizce???
Hemen söyleyim.2.50 TLna aldım kendisini. :D

Arsen Lüpen İstanbul'da kitabını da hir Lüpen sever olatak görünce aldım.Onu da 6 TLna aldım.

Türk Devletleri kitabını da 20 TLna aldım.Bir süredir aklımda ilk Türk Devletlerinden Türkiye Cumhuriyetine kadar kurulan devletler hakkında kitaplar okumaya başlama düşüncesi vardı.Ama bunun için nereden nasıl ve hangi kaynakları okuyacağımda kararsızdım.Başlangıç için ideal bir kitap diye düşünüyorum.


Yine Hayal Perest ile bir sahaf dönüşü.
Bu sefer Avcılar'a gitmiştik.

Narnia Günlüklerinden sadece 5. ve 6. kitaplar eksik kaldı böylece.Seriye başlamak istiyorum ama eksikleri de tamamladıktan sonra başlayım diye geciktiriyorum okumayı.

Jennifer tamamen eksik kitaplarımı tamamlayım düşüncesiyle alındı. Ne zaman okurum muamma yani. :D

Grimm Masallari hiç aklımda yoktu aslında ama ciltli olması,cildindeki ve içideki resimler ile cazibesine kapılıp aldım. Tabi birazda Hayal'in gazına gelmiş olabilirim.2.cilt bu.Elbet bir gün ilk cildi de bulurum bir sahafta. :D


Kasım ayı kitapyurdu siparişlerim.

Büyünün Rengi @kristalkitap ın yorumu ve bir iki yorumu okuduktan sonra merak ettiğim bir kitaptı.Eh madem her ay 20 tllik alışveriş yapacağım bari bu seriyi alayim dedim. :D 

Kitapyurdundan yavaş yavaş basılı mangaları da almaya başladım böylece.
Nette okusamda basılı şekilde kitaplığımda görmenin ayrı bir zevki var. Keşke shouju türündeki mangalarda basılsa. 

İstek listemde olmasalarda görünce takas yapmak istedim bu kitapları.Facebooktan yaptım takası. :)

Bu kitaplarda facebooktan yaptığım takastan.Yine istek listemde olmasalarda görünce dayanamadım. :D


Ukitaptan yaptığım takastan.Kitabı çok sevdim.
Blogumda yorumu da mevcut.


Kızgın Kum Bahçesini merak ediyorum.Konusu çok gerçekçi.


Hayatımda tanıdığım en eğlenceli insanlardan biri olan Zeynep ablamın kitabı. :)
Türü bakımından okumayı biraz erteliyorum ama yakında okuyacağım.


Kitabı okudum,blogumda yorumu var.Değişik bir kitaptı.Sevdim. :)


Evet sanırım bu kadar,umarım unuttuklarım olmamıştır. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI