[Kitap] Şeytan Tüyü

Min Li Li | 11/01/2015 |

Orjinal Adı: Something About You
Yazar: Julie James
Çevirmen: Süreyya Çalıkoğlu,
Tür: Romantik Suspense
Goodreads Puanı: 3.94
Sayfa Sayısı: 470
Seri Sıralaması: FBI/US Attorney Serisi #1
Yayınevi: Ephesus
Çıkış Tarihi:  2015
Kader iki azılı düşmanı birbirlerinin kollarına atarsa…
Savcı yardımcısı Cameron Lynde, Chicago'da gizli kaçamaklar yapan onlarca senatörün tuttuğu onlarca otel odasının arasından, vahşice bir sevişmenin tuhaf bir cinayetle sonuçlandığı 1308 numaralı odanın yanındakini seçer. Ve Illinois'deki, bu özel davada görevlendirilebilecek onlarca FBI ajanının arasından, Özel Ajan Jack Pallas görevlendirilir. Özel Ajan Jack Pallas yıllar önce, beceriksizliği yüzünden kariyerini mahvettiği gerekçesiyle, savcı yardımcısı Cameron Lynde'i ulusal televizyonda rezil eden Jack Pallas'ın ta kendisidir.

Elbette ortalık birbirine girer.

Cameron Lynde'le birlikte çalışmak mı? Şaka mı yapıyorlar? Jack bunun belki de, yıllar önce Cameron yüzünden Chicago'dan sürüldüğü ve nihayet bu yıl geri geldiği için, kötü bir hoş geldin şakası olduğunu umuyor. Fakat fena halde yanılıyor.

Kitabı uzun zamandır bekliyordum zaten,bu yüzden kitabın ciltli olarak çıkması,bu uzun süre beklemeyi telafi etti bence. :3

Konu hakkında pek bir şey yazmaya gerek yok sanırım.O yüzden direkt kitap hakkındaki düşüncelerime geçeceğim.

Yaa ama sen ne güzel bir kitaptın böyle.
Tek kelimeyle Ajan Pallas diyorum ve susuyorum. <3

Cameron hiç kusura bakmasın ama üç yıl önce yaptığı şeyde hiçte haksız bir taraf göremedim ben.Adamın iki yıllık emekleri boşa gitti,napsaydı he deyip geçse miydi? O kızgınlık haliyle öyle şeyler söylemesi normal.Sonradan özür diledi zaten.Sende üstünden korkacağına gerçeği söyleseydin?
Cameron Lynde'le birlikte çalışmak mı? Şaka mı yapıyorlar? Jack bunun belki de, yıllar önce Cameron yüzünden Chicago'dan sürüldüğü ve nihayet bu yıl geri geldiği için, kötü bir hoş geldin şakası olduğunu umuyor. Fakat fena halde yanılıyor.
İkili tekrar bir araya gelince geçmişte yaşadıkları kötü deneyimden dolayı - daha doğru bir yanlış anlamadan dolayı - sürekli zıtlatıp,inatlaştılar ama sonunda tutkuları galip geldi ve birbirlerine duydukları çekime daha fazla dayanamayıp pes ettiler.

Gerçi böyle diyorum ama bu kitap kesinlikle bir erotik romans değil.Sonlara doğru  birlikte oluyorlar,yanlış hatırlamıyorsam bir kaç sahne vardı sadece.

Genel olarak katil kim,onun peşindeler ama bu zaman zarfında komik olaylarda olmuyor değil tabi.
Jack'in ortağı Sam,Cameron'u koruyan polisler,Cameron'un arkadaşları Amy ve Collin.Bütün karakterlere bayıldım.Hepsi de eğlenceliydi. :D

Jack asabi ve sürekli asık suratlı dursa da arada espriyi patlatıyordu.
“Abartmaya lüzum yok. Bazen ben bile yanılabiliyorum, yaklaşık on senede bir falan.”
Wilkins elini uzattı. "Ee?"
"Gidebiliriz," dedi Jack.
"Onu yalnız bırakabileceğimizden emin misin?"
"Collin'i arayacakmış."
"Çok rahatladım. Collin kim peki?"
Jack omuz sikti. "Bilmem. Tek bildiğim o kadının artık benim değil, Collin'in problemi olduğu."

"Off, çok sert oldu bu."
Üstelik güldüğü zaman Cameron'ı kendinden geçirdiğine göre gayette çekici.
Jack'in başlarda Cameron'dan nefret etmeye çalışması,nefret ettiğini düşünürken bile onu koruması,endişelenmesi süperdi. :D
"Kendini daha iyi hissedeceksen söyleyeyim, o kapıdan kimin gideceği umurumda değil. Sana bir şey yapamayacaklar."
"Sana bir daha yaklaşamayacak güzelim, söz veriyorum. Bundan sonra senin kılına bile dokunamayacak."

Kitap romantik polisiye türünde ama komedisi fazlaca.Bu da kitabı okurken hayli eğlenmenizi sağlıyor.

Polisiye kitaplarda olan gizem unsuru bu kitapta yoktu.Bu yönüyle de farklıydı bence.Çünkü cinayetten sonra katilin kim olduğunu öğreniyoruz bizde.Bu yüzden katil kim diye heyecan yapıp,teoriler üretmiyoruz.Karakterlerin katilin kim olduğunu nasıl bulduklarını okuyoruz sadece. Nasıl öğrendikleri de sonlara doğru oldu tabi. :D

Sam,Collin'in hayranı çıkınca ve Collin'de Richard'dan ayrılınca bu ikili arasında bir çift potansiyeli görsemde maalesef Collin ve sevgilisi Richard tekrar barışınca benim umutlarım da suya düştü tabi. *-*

Ayrıca Sam'in de bir kitabı olsun isterdim ama zalımm yazar yazmamış. :/

Serinin diğer kitaplarını da bir an önce okumak istiyorum.Umarım çok beklemeyiz. :3
Orjinal kapak kullanılması gayet güzel ama redaksiyonda maalesef sıkıntı vardı.Kitabın ikinci baskısı olur mu bilemiyorum ama eğer olursa düzelir diye umuyorum. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI