[Kitap] Bazıları Kalbini Dinler

Min Li Li | 11/29/2015 |

Orjinal Adı: Love Like the Movie
Yazar: Victoria Van Tiem
Çevirmen: Özlem Özarpacı
Tür: Romantik Komedi,Chick Lit
Goodreads Puanı: 3.96
Sayfa Sayısı: 384
Yayınevi: Parodi Yayınları
Çıkış Tarihi:  2015

O üzer.
O gider.
O hep uzak, o hep acı.
Yine de o.
İlle de o.
Hep o.
Bir ses böler tüm düşüncelerini. Bir ses. Ne cılız ne de susacak gibi. Umutsuzluğun sessizliğine eşlik ederken o hep konuşur! "Vazgeçme!" Olmaz, dersin. "Olur!" İstemiyorum, dersin. "İstiyorsun!" Sus, dersin. Sadece sus.
Tüm örselenmişliğine inat son çırpınışıdır yüreğinin sana söylediği. Bin defa söyler: Beni dinle Milyon defa: Asla aşktan vazgeçme. Son kez atacağını bilse bile: Onu seviyorsun.

 Bazıları Kalbini Dinler bitti.Biteli oldu gerçi ama ancak blogun başına geçip yorum yazacağım. :D

Sen ne tatlı bir kitaptın böyle yahu.Cidden dedikleri varmış.❤
Türü chick lit tarzındaydı.Bu yüzden okurken daha çok sevdim.

Konusu da çok tatlıydı.Şimdi yorumda biraz spoiler olabilir o yüzden en baştan uyarayım da ona göre okuyun ya da okumayın. :D

Kensington ve Shane üniversitede sevgiliyken bir olay sonucu ayrılıyorlar ve Shnae Amerikaya gidiyor.Aradan yedi yıl Kensington namı değer Kenzi de nişanlı ve evlilik hazırlıkları yapacak.Ama o da ne? Geçmişten bir hayalet yıllar sonra tekrar karşısına çıkıyor.Ve Kenzi'nin doğru bildiği bütün yanlışları ona gösteriyor. :D

Bir an nolurrr aşk üçgeni olmasın dedim.Zira kızımız nişanlı malum.Ama sonradan nişanlısı olacak pisliğin foyası ortaya çıktı tabi.Bende içim rahat bir şekilde.Kenzi Shane'in kollarına koş yavrum bırakma onu bundan sonra moduna girdim tabi. :D

Şimdi kitapta filmlerdeki sahneleri canlandırıyorlar diye ben o sahneleri hazırlayıp oynuyorlar sanıyordum itiraf edeyim bunuda. :D
Tabi öyle değildi.Filmlerde geçen sahneler normal hayatlarına doğal bir şekilde yansarak canlandırdılar.Bundan Shane'in etkisi de büyük tabi.

Shane Bennet.Sen nasıl bir adamdın yahu.O filmleri hazırlamak.Kenzi ile ilgilenmeler,onu önemsemeler falan çok romantik ve gerçekten seven bir adamın yaptıklrıydı.  ❤

Kenzi'nin ailesiini biraz Sır Tutabilir Misin kitabındaki Emma'nın ailesine benzettim.Kenziyi geri planda tutup ona ilgi göstermemeleri falan.Özellikle annesine feci gıcığım ve kızgınım. -_-

Eski romantik komedi filmleri seven ve özleyen ben için bu kitap tam bir film kaynağı.İzlemediğim filmleri izlemeyi düşünüyorum.Hatta yakında onlarla ilgili bir yazıda yazmak istiyorum.Belki bir izleme etkinliği falan yaparım.Hem değişiklikte olmuş olur. :D

Konusuyla,kapağıyla,ismiyle çok güzel ve eğlenceli bir kitaptı.Gerçi orjinal ismide çok güzel bence.Tam içeriğine uyuyor.Direkt orjinal ismini de çevirebilirmiş yayınevi. :3

Not:Bu aralar yine yorum yazamama hastaığına yakalandım galiba.İstediğim gibi yorum yazamıyorum. :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI