Okuma Etkinliği #17 - Romantik Savaş || Yorum

Min Li Li | 10/23/2015 |

Yazar: Elif Yılmaz
Tür: Romantik Komedi,New Adult
Goodreads Puanı: 4.25
Sayfa Sayısı: 384
Yayınevi: Postiga
Çıkış Tarihi:  2015
Birbirinden nefret eden iki insan aynı evde yaşayabilir mi?
Liz Grayson’ın, ailesiyle İngiltere’ye taşınmayı reddedince, kendine yeni bir ev bulmaktan başka çaresi kalmamıştı. Buraya kadar her şey güzeldi. Esas felaket, bir gram bile sempati beslemeyi reddettiği Christopher Gonzalez’le aynı evi tutmaya karar verdiğinde başlamıştı.
Artık onlar ev arkadaşıydı!
Peki, Chris uslanmaz bir çapkınken, umutsuz bir romantik olan Liz ona katlanabilecek miydi? İşte bu konu tartışmaya açıktı. Romantizm yeteneklerini gösterme sırası şimdi Liz’deydi.
“Ben kaybedeceğimi bile bile cepheye yürüyordum. Silahlarım onunkiler kadar iyi değildi. Savaşa 1-0 yenik başlamış olmanın zayıflığı ve yorgunluğu içindeydim; ama bunların hiçbirini bilmiyordum. Keşke birileri beni uyarmış olsaydı.”
Savaş başlasın… Ateş!

 Evet!!!
Sihirli Kitaplıkta yepyeni bir etkinliğimiz var.Serinin ilk kitabı Romantik Oyun'un etkinliğini de yapmıştık,ilk çıktığında.Şimdi ise serinin ikinci kitabı Romantiş Savaş'ın etkinliğiyleyiz. (:

Şimdi serinin ilk kitabında biliyorsunuz bir iddia söz konusuydu.Bu kitapta da aynı şey söz konusu.
İlk kitapta Tina ve Steven birbirini etkilemek için iddiaya girmişlerdi,Romantik Savaş'ta da adı üstünede zaten,başkalarını etkilemek için iddiaya girdiler.Kim Yılbaşına kadar çok randevuya çıkarsa kazanan o olacaktı. :D

İlk kitap lisede geçerken,bu kitap üniversitede geçiyor.Kitabın içeriği hakkında pek bilgi vermeyeceğim zira belli zaten konu.

Tina ve Steven'ın hikayesini sevmiştim ama Liz ile Chris'in hikayesini daha çok sevdim,net!!!
Bu çifti ilk kitaptan merak ediyordum zaten,haliyle beklenti de yüksekti.Nitekim beklentimi karşıladı.

Atışmaları falanda yerinde ve dozundaydı.Okurken insanı çok fazla sinir etmedi yani.Atışmalar tam yerinde bitti zaten.Sonrasında ortama aşk hakimdi. :D

Bu arada çiftimizin aynı evde yaşadığını söylemiş miydim?
Pek spoilere girmiyor bu bence,zira kitabın ilk sayfasından bunu öğreniyoruz.
İkilimizin iddiaya girmesinin nedeni de Chris beyin yaptığı bir saçmalıktan sonra Liz'i kışkırtması sonucu ortaya çıkıyor. :D

Şimdi karakterlerimiz başkalarını etkileyecekti ama kitapta çok fazla yer almıyor başkalarıyla çıkmaları.Yani çıkıyorlar ama abartılmamış bu,onların randevusu fazla olsa da üç beş tanesini okuyoruz biz.Eh onları okuyorsak kesin onlarla ilgili bir olay oluyor. *-*

Seth pisliği hakkında hayallerim vardı,Sienna ile olacaktı,yani öyle umuyordum ama fos çıktı tabi. :D
Sienna sadece final kısmında yer aldı. :3

Kitap benim gözümde iki kısma ayrılmış gibi.İlki bu iddia olayı,ikincisi de Liz'in Chris'e aşık olduktan sonra yaşananlar.Zira o bunun farkına vardıktan sonra kitap daha farklı bir hal alıyor.

Romantik Savaş'ta yazarın kalemini daha da geliştirdiğini görüyorsunuz.En azından ben öyle hissettim. :)

Kitabı okurken bir ara işler istediğim gibi gitmeyecek galiba diye düşünürken tam tersi olup beni mutlu etti.Özellikle o final harikaydı,Şimdi yazardım ama spoiler olur o yüzden sadece gerçekten harikaydı diyerek susuyorum. :D

Kapak tasarımı sade ama güzel.İlk kitap ile de uyumlu aynı zamanda ve bölüm aralarında yer alan yusufcuklar güzel düşünülmüş.

Redaksiyonda bir iki yerde hata gördüm sadece,birde noktalama işaretlerinde unutulmalar olmuş.Onun dışında eğer YA türünü seviyorsanız ya da okuduğunuz türden sıkıldıysanız ve farklı bir şeyler okumak istiyorsanız,eğlenceli ve bir kaç saatte bitebilecek olan bu seriye bir şans vermenizi tavsiye ederim. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI