Son Zamanlardaki Alışverişlerim || Babil - Sahaf - Takas - Hediye

Min Li Li | 9/15/2015 |

Uzun zamandır alışveriş yazısı yazmıyordum,en son haziranın 15'inde yazmışım kitap alışverişi yazımı,eh artık şart olmuştu. :D

Aslında ilk önce vlog olarak çektim ama vlogu beğenmeyince sildim,eski usül yazı olarak yazmaya karar verdim. :3

Dört aylık bir zaman olduğu için haliyle kitaplarda birikti.O yüzden uzun bir yazı olabilir,şimdiden uyarayım. :D







İlk önce babilden yaptığım alışverişlerden başlayım.Belki biliyorsunuzdur, babilde enpara hesabı olanlar için güzel bir kampanya var.100 TL'lik alışverişlerde enpara alışverişin %50sini geri ödüyor size.
Eh bu kampanyayı duyup alışveriş yapmasam olmazdı. :D
Yandaki resimde haziran ve temmuz aylarında yaptığım babil alışverişleri mevcut.




Babilde yapacağım alışverişlerde önceliği Pegasus kitaplarına verdim.Gerçi Pegasus'un ciltli olarak çıkardığı bir çok kitap maalesef bana hitap etmiyor,aralarında tek tük istediklerim oluyor.Bu yüzden alışverişte takip ettiğim serilerin devam kitaplarını ve yeni bir serinin kitaplarını aldım.

Tehlikeli Temas'ı merak ediyordum.O yüzden sepete eklendi.Şeytanla Dans Karanlık Avcılar serisinin 3. kitabıydı.Ben ilk çıktığında pdf olarak okumuştum ama seriyi takip ettiğim için yazarın diğer kitaplarını almıştım.Eksik olan son iki kitabı da bu alışveriş ile tamamladım. :3

Arzuların Esiri ise alıp almamak konusunda kararsız olsamda okuduğum bütün yorumlarda harika yorumlar aldığı için ve bende serinin dördüncü kitabını şans eseri takas ettiğim için kalan kitapları almak istediğim için bu alışverişte serinin ilk iki kitabını aldım.


Bu da babil temmuz alışverişimden.Karanlık Avcıların son kitabı direkt sepete girmişti zaten.

Bu süre zarfında SEP'in yeni kitabı çıkınca o da direkt sepete eklendi.

Julie'ciğimin son çıkan kitabı da sepete eklenmese olmazdı. :D

Şehvetin Kölesi ve Zevk Tutkunu da sepete eklenip sipariş tamamlandı. :3
Serinin son kitabı İblis Kral'ın Öpücüğü babil alışverişim kapsamında değil.Onu Pegasus'un deposundan aldım.



Şimdi gelelim ağustos ayında yaptığım ilknokta alışverişine. <3
Aslında bu alışveriş hiç aklımda yoktu.Okuokudaki indirimlerden alışveriş yapmayı düşünüyordum ama orda benim kullandığım kredi kartına taksit seçeneği olmadığını görünce büyük bir çöküş yaşayan ben,illa alışveriş yapacağım arkadaş diyerek ilknoktaya girdim ve almak istediğim ama kararsız kaldığım kitapları sepete ekledim. :D
5 kitap aldım.75 TL tuttu.Lakin kargo geldiği zaman yan taraftaki resimde de göreceğiniz üzere 4 kitap geldi.






Kralkatili Güncesi'ni almama vesile olan Kristal Kitap.
İkisi tek alındığında pahalı bir fiyat çıkıyor ama takım olarak 42 TL.
Kitabı almadan önce fiyatı yine pahalı bulsamda alıp kitaplığıma koyduğumda değdiğini düşünüyorum.Kitaplara dokunmak bile harika bir his verirken okumak kimbilir nasl zevkli olacak. :D










Serinin novellası Sessizliğin Müziği.
Kitabın kapağına tek kelimeyle bayıldım.Resmen kapakla aşk yaşıyorum o derece harika. 

















Aşkın Ritmi'ni pdf olarak okumuş ve ilk kitaptan kat be kat sevmiştim. 

Bu yüzden kitaplığımda olsun diye sepete eklendi o da. :D













İlk nokta siparişimdeki son kitap Locke Lamora'nın Yalanları.Yine Kristal tavsiyesi. (:
Bu kitap alışverişimle beraber gelmemişti.Paket geldiğinde bir hevesle kutuyu açıpta kitaplardan birinin eksik olduğunu görünce uğradığım hayalkırıklığını düşünün. *-*
Neyse ki ilknokta bu konuda çok ilgili.Aradım ve bir kitabımın eksik geldiğini söyledim.Hemen kargoya verdiler ve ertesi gün elime ulaştı.
Kitabın üst sırt kısmında ufak bir yırtık var ama tekrar aramaya ya da mail atmaya utandım biraz - sürekli soru sorduğum için- o yüzden kalsın dedim. :D
Bir sürü de ayraç koymuşlar ama hepsi aynı tarzdaydı,maalesef yabancının kitaplarının ayraçları yoktu. :/






Şimdi gelelimmm sahaf alışverişime.
Eğer yazılarımı takip ediyorsanız artık hangi sahaftan bahsettiğimi biliyorsunuzdur;Atlas Sahaf.
Kitaplar her zaman ki gibi 5 TL.

Artık Linda sevgimi bilmeyen yoktur sanırım.

Sandra Brown'un bir kitabını okumuştum ama sevmemiştim.Bir şans daha vereyim dedim ama cıks bu yazarla auramız uyuşmuyor,yine sevemedim. *-*





Elizabeth Boyle aslında takip ettiğim bir yazar değil,seneler önce serinin üçüncü kitabını okumuştum.Sonrada takip etmedim ama sahafta iki kitabıda görünce alayım dedim. :D

Sophie ise hiç okumadığım bir yazar.Yine aynı şekilde sahafta görünce aldım.Zaten yeni çıkmış sayılır kitap,hemen sahafta görünce kaçırmayım dedim. :D








Yan tarafta gördüğünüz HP 5. kitap 5 TL. :D
Serinin 1.2. ve 5. kitaplarına sahip oldum böylece.

Tılsım hiç aklımda yoktu,Stephan King hiç okumadım,o yüzden alıp almama konusunda kararsızdım ama en sonunda aldım.








Bu şahane güzeller ise hediye!!!
Yurtdışında yaşayan çok sevdiğim bir ablam ile buraya geldiğinde buluşmuştuk ve bana bu kitapları aldı. <3

Silber istediğim bir kitaptı.Kristin ise ablamın sevdiği bir yazar,o yüzden bu ikisi hediye olarak geldi. :)







Bunları da o buluşmamızda Bakırköydeki kitapçılardan aldım.Bunlarda 5 liraydı.

İçinde Aşk Var bende cep boy olarak vardı,o yüzden normal boyunu görünce aldım hemen. :D

Sırılsıklam Aşk'ın kapağı güneşten dolayı solmuş ama içi temizdi,bu yüzden kapağı boşverip aldım.

Fırtına'yı görünce direkt saldırdım zaten. :D
7 TL idi ama 5'e aldım.




Şimdi geldik takaslara. :D
Takasları yine her zaman ki gibi ukitaptan yaptım.

Kitaplığımdaki korsan kitapların yerine orjinalleri aldığımdan daha önceki alışveriş yazılarımda bahsetmiştim.O kapsamda Julie'nin bende orjinal olmayan Sır kitabı takas yaptım.Böylece kitaplığımdaki korsan sayısı 7'ye düştü.600 küsür kitap içinde 7 tanesinin lafı bile olmaz sanırım. :D Ama bu konuda takıntılı olmaya başladığım için onlarda en kısa zamanda orjinalleriyle yer değiştirecek.

Anne Rice kitaplarını da topladığım için Şeytanla Dansta kitaplığımdaki yerini aldı.

Buradan takas yaptığım arkadaşıma bir kez daha teşekkür ederim. ^^








Samantha Young Londra Caddesiyle takip edeceğim yazarlar arasına girince Martı'dan çıkan kitaplarını da toplamaya başladım.Bende eksik olan ilk kitaptı,onu da takas yaparak seriyi tamamlamış oldum.

Vampire Knight ise matbu mangalarım arasında yerini aldı. :D






Ummadığım anda gelen takas teklifiyle mutluluğa boğuldum resmen. :D
Samantha'nın bende olmayan iki kitabı vardı.Dublin Caddesi ve Derin Tutku.Dublin Caddesi için ukitapta teklif göndermiştim bir iki kişiye ama olumsuz dönüş olmuştu,bu yüzden bu teklif gelince düşünmeden kabul ettim. :D

Derin Tutku kitabını pdf olarak okumuştum.Onu da artık sahafta bulursam ya da takas olarak alırım bir gün.











Bu iki güzel kitap yakında Kitap Gurmeleri Blog Tur'da. :)














Bunlarda yaptığımız etkinlik ve tur kitapları.Aslında tur ve etkinlik kitaplarını ekleyip eklememe konusunda kararsızım ama sonuçta kitaplığıma girdi onlarda,bu yüzden paylaşayım dedim. :)

Londra Caddesi'nin durumunu yorumumda bahsetmiştim.

Yasak Cennet'in durmunu da bahsetmiştim diye hatırlıyorum.

Diğerlerinin yorumlarını blogumda okuyabilirsiniz. :)










Ruhunu Aşka Teslim Et yakında Sihirli Kitaplık'ta.

Her İşte Bir Hayır Var ise hediye. :)
Okumaya başladım,şimdilik güzel gidiyor kitap.












Ve Yabancı'nın güzelleri. <3

Kötü Kızlar Ölmez ve Kurucunun Kızı yorumları blogta.

Paramparça'yı da okudum ama yorum girmedim daha.
İlk kitabın sonundan sonra ikinci kitabı çok merak ediyordum.Güzel bir final oldu.









 Geçen hafta Atlas Sahaftan yaptığım alışveriş.
İstediğim kitaplar olunca tek tek değilde biriktiği zaman gidip alıyorum.Genelde hep Hayal Perest ile Bahçelievler'e gider alırdık ama o memlekete gittiği için ve o aralar hava çok sıcak olduğu için açıkcası o sıcağı çekmeye gözüm yemedi. :D
Bu yüzden ilk defa alışverişim kargoyla geldi.
Erdem Bey kitapları kutu içine koymuş,böylece kitaplara zarar gelme ihtimali de olmamış.Yani Atlas Sahaftan yaptığım alışverişlerde her türlü memnunum ben.Eğer hala bilmiyorsanız facebookta Atlas Sahaf sayfasına göz atabilirsiniz.





Yaşlı Adamın Savaşı hiç aklımda ve listemde yoktu.
Kronik Okur'un blogunda yorumunu okumuştum.
Daha sonradan sahafta görünce aldım. :D
Harry Potter ve Azkaban Tutsağı zaten istek listemdeydi.Ama ciltli değilmiş. :/
Yine de serinin 4 kitabını 20 TL gibi bir fiyata temin etmiş oldum,sahaf sayesinde. :)
4. kitabı da aldıktan sonra okumaya başlayacağım.





Bıraktığın Yerde Bekler Mi Aşk? çıktığından beri alacaklarım arasındaydı zaten.Babildeki sepetimde ekliydi ama onun yerine daha çok istediğim bir kitabı ekleyince sepetten çıktı.Ama kısa bir süre sonra yine sahafta gördüm ve kaptım. :D
Çıktığından kısa bir süre sonra sahafa düşmesi hem şaşırttı,hem de sevindirdi beni.Yalnız kitabın önceki sahibi hakkında bir çift lafım olacak.Her kimse artık,kitabın arka kapağına ve kitabın aşağı kısmındaki sayfalara "hadi ya" yazmış tükenmez kalemle.Ne alaka anlamadım.Allahtan gözle görünecek bir yerde değilde fazla göze batmıyor.Hiç sevmiyorum böyle kitaplarına zarar veren insanları. *-*

Kuşatma ve Fırtına da istek listemdeydi.Lakin serinin ilk kitabını hala okumadım. :D
Seriyi sevende var,sevmeyende o yüzden kararsız kalsamda sahafta görünce onu da ayırttım. 



Eloisa James okumak istediğim bir yazardı.Bu yüzden kitabı görünce direkt ayırttım. :D
Ama serinin ikinci kitabıymış,ilk kitabı da temin ettikten sonra seriyi okumaya başlayacağım.Yazar hakkında pek bir bilgim yok açıkcası.Okuyan arkadaşlar varsa,yorumlarınızı bekliyorum. (:

Kalbimi Sana Verdim bende vardı aslında ama korsandı,daha önceki yazılarımda bahsettiğim korsanları orjinalleriyle değiştirme olayı nedeniyle onu da görünce direkt ayırttım. :D


Veee bu güzellerde babilden yaptığım son alışveriş.Ağustosun 25'inde vermiştim siparişi ve on gün gibi bir süre sonra elime ulaştı maalesef. *-*

Siteden kaynaklı bir sorundan değilde Benimsin kitabını temin edemedikleri için siparişimin süresi uzadı. -_-

Ayrıca ufak bir not düşmek istiyorum.Babil'in hizmetinden memnun olmayan kişilerde çok var sanırım.Ama ben çok memnun kaldım.

Mesela siparişimin süresi uzayınca beni arayıp bilgilendirdiler.Bir iki gün sonra da mail attılar.Benimsin'in temin edilemediği için kargo gönderiminin yapılamadığına dair.

Ayrıca ilk siparişimde Arzuların Esiri kitabı hasarlı gelmişti.Telefonla aradığımda ya açan olmuyordu ya da meşgul çalıyordu,bunun üzerine mail attım ve anında dönüş yaptılar.Ben hasarlı kitabı gönderdim ve yenisi geldi.Kitaplar hasar görmesin diye bir sürü baloncuklu poşet koymuşlar ve bir sürü de babil ayracı vardı.Her ne kadar bundan sonra bu tarz kampanyalar olmadığı sürece kullanmayacak olsamda müşteri hizmetlerinden de,siteden de memnun kaldım ben.

Şimdi gelelim kitaplarıma.

Alışverişin gözdesi kesinlikle ama kesinlikle Julia'm.Onun çıkmasını beklediğim için taa ağustosun sonlarına kaldı sipariş.

Cennet Gibi'nin serisinin 2. kitabı Beni Öptüğün Gece.Hala okumadım,mümkün olduğunca kendimi uzun bir süre frenleyeceğim okumamak için.Ne kadar geç okursam o kadar iyi benim için,zira okunmamış tek Julia kitabım olduğu için hemen okuyup bitirmek istemiyorum. <3

Sonrasında ise Sophie geliyor.Audrey'i Bulmak'ı okudum ve blogta yorumladım.
Yine her zamanki gibi klasik SK romanı olmuş.Onu da beklediğime değmiş yani. :D

Benimsin de bir diğer gözdem.Bu kitabı rahat iki yıldır falan bekliyorum sanırım.Nihayet çıktı.Yayınevi serinin ilk kitabını da yeniden ciltli olarak bastı.Maalesef onu alamadım.Artık gelecekte bir gün takasla ya da 2. el bulursam alırım,normali var nasıl olsa,sadece ciltli takım olsun die alırım. :D
Ve umarım yazarın yeni kitapları için yine bu kadar uzun süre beklemeyiz. :3

Siyah Kadife'yi ilk çıktığında alamamıştım.Bu kampanya sayesinde onu da aldım.yoksa fuarda alacaktım.Onu da hemen okuyup bitirmek istemiyorum.

Şeytan Tüyü yerine Epsilon kitabı alacaktım ama aynı fiyata hem de ciltli olduğu için Şeytan Tüyü'nü alayım dedim.Umarım hata yapmamışımdır,kitabı okuyup göreceğiz bakalım. :D

Son olarak Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler kitabını da sepete ekledim.Ona gelene kadar sepete bir sürü ekle-çıkarma yaptım ama siparişi vermeden bir gün önce aklıma geldi.Locke Lamorre'yi aldım zaten,ikinci kitabını da alayım dedim. :D

Alışveriş için kendime bir limit koymuştum.110 TL'lik alışveriş yapacaktım.Babil'in ağustos ayına özel birde %5 indirimi vardı.Onu da kullanınca siparişlerim tam 110 TL tuttu.Eylülün ilk haftası enparada kampanyada dolayısıyla alışverişimin 50 lirasını bana iade etti.Böylece bu 6 kitabı 60 TL gibi bir fiyata almış oldum. :D

Ben bu kampanyayı çok ama çok sevdim.Gelecek yazda olsa keşke. :3







Şu anda etkinliğini yaptığımız Bana Şans Dile.
Kitap yorumum çoktan yapıldı bile.
Sinem Akça bundan sonra takip edeceğim yazarlar arasında.
Hem Sinem Akça'nın hem de taze yayınevi Böğürtlen'in yolu açık olsun. (:












Şimdilik yenilerim bu kadar. 
Uzun süre kitap almayacağım desemde koskocaman bir yalan!!! Zira haftasonu sahaf festivaline gideceğiz.Oraya gidince kitap almamak olmaz. :D

2 yorum:

  1. Teşekkürler... Sinem Akça nın kitabını en kısa zamanda okuyacağım.

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI