RKBT 1. Gün || Her Güne Bir Öpücük || Yorum ve Çekiliş

Min Li Li | 8/18/2015 |

Orjinal Adı: Run to You
Yazar: Rachel Gibson
Çevirmen: Gökçe Müderrisoğlu Aktaş
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.73
Sayfa Sayısı: 334
Seri Sıralaması: Lovett,Texas Serisi #4
Yayınevi: Nemesis Yayınları
Çıkış Tarihi:  2015
Miami’de barmaid olarak çalışan Stella Leon’un hayatı Beau Junger ile karşılaşınca altüst olur. İşini ve evini terk etmek zorunda kalması sorunun sadece küçük bir parçasıdır. Hayatı bir mafya üyesi tarafından tehdit edilmektedir ve onu koruyacak tek kişi Beau’dur. Beau Junger sadece işini yapıyor ve Stella ile kısa bir görüşme planlıyordur ancak verdiği yanlış karar ona pahalıya patlayacaktır. Yalnızlığı seven özellikle kadınlardan uzak duran Beau artık Stella’yı canı pahasına korumalıdır. Hem de her gün… İçinde bulundukları tehlikeli durum bile aralarında oluşan çekime engel olamaz. Bir süre sonra Beau’nun Stella’yı korumak zorunda kaldığı tek kişi peşindeki mafya üyesi olmaz. Artık onu kendisinden de korumak zorundadır. Hem de her gün…


Yepyeni turumuzun bu defa ki konuğu Her Güne Bir Öpücük kitabıyla Rachel Gibson. <3
 Turumuzun ilk gününde ilk yorum ise benden. :)

Yine bir Rachel klasiği kitap.
Her ne kadar sonu yarıda kesilmiş gibi bir his verse de - ki Rachel'in genel özelliği,insan bir epilog falan yazar yahu *-* - okurken çok eğlendim. :D
Serinin önceki kitabı Yoksa Haa Bekar Mısın?'da Sadie'nin bir kızkardeşi olduğunu öğrenmiştik.İşte bu kitapta kayıp kızkardeş Stella'nın hikayesini anlatıyor.

İtiraf ediyorum ben Stella'nın kitabını Sadie'nin kitabından daha çok sevdim. -,-
Tamam eksik noktaları falan vardı ama okuması çok güzeldi.

İkiz kardeşi Blake'in arkadaşı Vince'in isteği üzerine özel güvenlik olan Beau Sadie'nin kızkardeşini bulur.Ondan Stella'ya mesaj bırakıp hayatına geri dönecektir ama işler umduğu gibi gitmez ve bizim hikayemizde böyle başlar. :D

Beau babası gibi biri olmak istemediği için sevdiği kadınla karşılaşıncaya kadar bankta oturmaya karar verir,bu yüzden 8 ay boyunca kadınlardan uzak durur ama gel gör ki karşısına Stella çıkınca bütün işler değişecek tabi. :D

Stella'da 28 yaşında olmasına rağmen evlendiği erkeği beklemiş bu yüzden hala bakire.

Tabi bu iki çatlak ve çılgının yolu birbirleriyle kesişince planları değişiyor ikisininde. :D
Beau sürekli kaba ve soğuk bir nevale gibi dursa da aslında öyle olmadığını kitabı okurken görüyoruz.Stella'yı teselli etmeler,onu korumaya çalışmalar falan çok güzeldi yahu!! <3

Blake ve Beau kavga ederken Stella'nın onları ayırmak için söyledikleri süperdi.
Koskoca adamların Superman&Batman kavgasına tutuşması tam komedi.
Beau Superman,Blake ise Batman ve bu koskocaman -annelerinin deyimiyle küçük çocuklar- adamların hangisi daha iyi muhabbeti yapmasını okumak komediydi gerçekten. :D

Beau'nun kardeşi Blake'i de çok sevdim ve onunda kitabı olsun diyordum.Kitap bitince goodreadsta baktım ve onunda bir kitabı var !!!!!!!!!!!!!!
Görünce çok mutlu oldum.Zira onun hikayesini de çok merak ediyorum ben.Neden depresyonda,neler yaşadı falan aşırı merak ediyorum. :3

Truly,Idaho serisinin bizde çıkmayan 3. kitabı meğer SEAL komutanı Blake'imizin hikayesiymiş.
Nemesis Kitap umarım bu kitabı da en kısa zamanda çıkarır. :)

Kapak, orjinal kapaktan daha güzel bence,redaksiyonda ise ufak tefek hatalar vardı maalesef. Yine de nazar boncuğu olsun diyelim.

Facebookta yaptığımız çekilişle 4 şanslı kişiye "Her Güne Bir Öpücük" kitabını hediye ediyoruz.Çekiliş için sayfamıza göz atınız. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI