[Mim] Mid-Year Book Freakout: 2015 Edition

Min Li Li | 8/19/2015 |

Kitap İklimi ve Kristal Kitap beni bu güzel etkinliğe mimlemiş,teşekkür ederim. ◕‿◕

Gerçi ben biraz geç yapıyorum bu mimi ama olsun. :D
2015 Edition dediği için soruları da 2015 yılına göre cevaplayacağım,yoksa diğer türlü sorulara hiç cevap veremem sanırım. :D



1. Şu ana kadar okuduğun en güzel kitap?

Dakika bir,gol bir.Bu nasıl soru böyle ama ben nasıl cevap vereceğim ki buna. :D
Bir sürü güzel kitap okudum bu sene.Hangisini söylesem kararsızım.En iyisi en son okuduğum Aşkın Ritmi kitabı cevabını vereyim buna.


2. Şu ana kadar okuduğun en iyi devam kitabı?

Tutkuların Pençesinde.İlk kitapta güzeldi ama serinin ikinci kitabı daha süper.


3. Okumak istediğin ama henüz okuyamadığın yeni çıkan bir kitap?
Hangi birini saysam ki. O kadar kötü durumdayım ki anlatsam oturur beraber ağlarız.
Pınarın cevabını direkt kopi paste yaptım.Zira benim durumuma da cuk oturuyor. :D
Ama yine de bu soruya uzun zamandır beklediğim Julia Quinn'in yeni çıkan kitabı ve Sophie Kinsella'nın son kitabı cevabını vereceğim. :3

4. İkinci yarıda çıkmasını çok beklediğiniz bir kitap?

İkinci yarıda özellikle çıkmasnı beklediğim bir kitap yok.Ama durun bir dakika.Yabancıdan çıkacak güzelleri bekliyorum.

5. Sizi hayal kırıklığına uğratan kitap?

Bella Andre kitapları.Hep aynı karar devam ediyorlar.Daha bir gelişme göremedim.


6. Sizi şaşırtan bir kitap?( İyi anlamda)

Bu soruya kesinlikle Karanlığa Dokunmak kitabını cevap olarak veriyorum.
Pegasus'un yazık ettiği bir seri olmuş. :(
İlk kitap hakkında pek güzel yorumlar okumadığım için kitabı beğenmem,takasa koyarım diye düşünüyordum ki kitabı beğenince bu fikirden vazgeçtim.Seriye ikinci kitaptan sonra çat pat incilizcemle devam edeceğim. :3

7. Favori yeni yazarınız?

Hmm bu soruya nasıl cevap versem bilemedim. :D
Yeni tanıdığım çok iyi yazarlar var.Ama illa bir tane yazmam gerekiyorsa 2015'te keşfettiğim bir yazarın adını yazayım;Linda Howard. ♥


8. En yeni kurgusal aşkınız?

Julie Garwood'un Kadere İnanır Mısın? kitabındaki Lyon ve serinin devam kitabındaki Caine olabilir.
Bu aralar onlara takığım biraz. -,-


9. En yeni favori karakteriniz?

Buna da bayan karakter söyleyeyim bari.Yoksa yukarıdakiyle aynı cevap olacak. :D
Her Güne Bir Öpücük kitabından Stella.


10. Sizi ağlatan kitaplar?

Pek fazla ağladığım kitap yok.Tamam tamam,belki birazcık gözlerim yaşarmış olabilir birkaç kitapta.


11. Sizi mutlu eden kitap?

Hmm... Okuyup beğendiğim bütün kitaplar beni mutlu ediyor.


12. Favori kitap uyarlaması olan bir film?

Kitaplarını daha okumadığım için Harry Potter demek istemiyorum o yüzden kitabını okuyup filmini beğendiğim bir isim yazayım.Beastly buna uygun sanırım.


13. Bu yıl yazdığın favori kitap yorumun?

Zor bir soruymuş,o yüzden pas geçiyorum. :D


14. Bu yıl satın aldığın en güzel kitap?

Hmm.Yahu neden zor bu sorular böyle. *-*
Bu yıl bir sürü güzel kitap aldım,hangi birini saysam ki. :D
Ama en son siparişimden Kralkatili Güncesini yazayım bari.Seri kitaplığımda çok güzel duruyor. :D


15. Yıl sonuna kadar neleri okumak istiyorsun?

Kitaplığımda okunmayı bekleyen kitaplar o kadar çok ki,maalsef tek tek yazamayacağım.O yüzden okunacak kitaplarımın içinden 50 tanesini okurum sanırım.


İşte geldik etkinliğin en zor işine;etiketlemeye.Kimleri etiketlesem acaba,biraz düşüneyim,tamam buldum. :D
Yapmak isteyen herkes yapabilir. Yapanlar olursa yorum kısmına link bırakırsa sevinirim. :)

4 yorum:

  1. Kralkatili Güncesi. ♥ Kitap her şeyi ile mükemmel yaa. :))

    Linda Howard yazarı da son zamanlarda epey dikkatimi çekiyor. Belki bende bir ara okurum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pdfte 110da kalmıştım ama neler anlattığını unuttuğum iin baştan başlayacağım kitaba. :D
      Şimdilik kitaplığımdaki görüntüsü muhteşem,bakalım bende okuyunca senin kadar severim umarım. :)
      Sessizliğin Müziği'nin kapağını ayrı bir sevdim. <3

      Linda candır yaaa,en kısa zamanda okumanı tavsiye ederim. :)

      Sil
  2. Teşekkürler :D Linda işte ya sevmemek zor onu herkese hitap eden bir kitabı var gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim. :D
      Aynen,geç tanıştım ama olsun geç olsun güç olmasın. :D

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI