[Kitap] Koruyucu Meleğim

Min Li Li | 8/21/2015 |

Orjinal Adı: Guardian Angel
Yazar: Julie Garwood
Çevirmen: Kübra Tekneci
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 4.13
Sayfa Sayısı: 416
Seri Sıralaması: Crown's Spies Serisi #2
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Baskı Yılı: 2014

Zümrüt, kara gövdesi dalgaları yararak ve yelkenleri rüzgârda süzülerek denizlerde ilerlemektedir.
Gemide, malları yağmalanan zenginlerin hor gördüğü ve bahşedilen bağışlarla sıkıntıları dinen fakirlerin sevdiği korsan Pagan vardır.

Cainewood Markisi, kardeşinin ölümünün intikamını almak için korsanı bulmaya ant içmiştir.
Fakat dalgalı kızıl saçları ve zümrüt yeşili gözleri olan büyüleyici Jade karşısında belirdiğinde onu peşindeki kötü adamlardan korumaya karar verir.

Genç kadın sinir bozucu derecede huysuz ve muhteşemdir. Hiçbir kadının yapamadığını yapıp kısa sürede onu etkisi altına alır ve onun becerikli dokunuşlarına vahşi bir istekle karşılık verirken birlikte aşklarının gücünü sınayacak bir ihanet ağına doğru çekilirler.


Serinin ikinci kitabı da keyifle okundu. :D

Yazarı sevdiğim için midir bilmiyorum ama serinin ilk kitabı kadar güzeldi bence. İlk kitap kadar eğlenceliydi. :D
Julie'nin düklü düşeşli kitapları da İskoç kitapları kadar harikaymış,bu kitapla bunu iyice perçinleştirmiş oldu.Kadın ne yazsa süpper arkadaş.!!

Caine'i ilk kitaptan hatırlamıyorum.Sanırım adı hiç geçmedi.Bu kitapta Cainewood markisimiz ve saf,masum Jade'imizin hikayesi anlatılıyor.

Aynı zamanda önceki kitabın kahramanları Lyon ve Christina'nın da hatırı sayılır sahneleri var. :D

Caine kardeşi Colin'i Pagan adlı bir korsanın öldürdüğünü düşünüyor,daha doğrusu savunma bakanlığı böyle diyor.Bu yüzden de markimiz Pagan'dan kardeşinin intikamını almak için kolları sıvıyor.Tabi hesaba katmadığı bir şey var.O da bir gece Pagan'ı yakalamak için iş üzerindeyken yanına gelip kendisini öldürmesini isteyen zümrüt gözlü Jade.

Julie'nin İskoç hikayelerinin ayrı bir güzelliği var.bu yüzden İskoç dendi mi benim aklıma direkt JG gelir.İngilizlerin hikayelerinde de komediyi ön plana çıkarmış sanırım ya da bana öyle geldi.Serinin ilk kitabında da mizah vardı,bu kitapta da.Bu yüzden okurken daha çok keyif verdi.

Caine'e bayıldım.Jade'i sahiplenişi çok güzeldi.

Bir de şeyi farkettim.Öncekinde de,bu kitapta da sevdiğini söyleyen ilk kişi erkek karakterlerdi. :D
Dedim noluyoruz yahu!! Hiç öyle seni seviyorum denilir mi hemen.biraz odunluk yapmanız lazım.Kızlara acı çektirmeniz,biraz süründürmeniz gerekiyordu.Aşkını ilk farkeden siz değil kadın karakterler olmasıydı!!! dedim.Zira gerek historical romanslarda olsun gerekse günümüz kitaplarda çoğunlukla böyle olur ya. *-*
Bu yüzden bu seriyi daha çok sevdim.Erkek karakterler hiç utanmadan,çekinmeden açık açık seni seviyorum diyebiliyorlardı ve aksine kızları ikna etmek için uğraşıyorlardı. :D

Kitapta ana karakterler kadar yan karakterlerde harikaydı. Zaten Nathan'ın kitabı serinin üçüncü kitabı.Serinin son kitabı ise  Caine'in uğruna intikm yeminleri ettiği Colin'in hikayesi. :D
Yalnız Richard'ın kitabı da olsun isterdim ben.Onu da çok merak ediyorum.

Nathan'ın hikayesi hakkında birazcıkta olsa bilgi sahibi oluyoruz burada ama detayları kendi kitabında tabi ki! Onun kitabını da çok merak ediyorum ama serinin bizde yayınlanan son kitabı olduğu için hemen okuyupta bitirmek istemiyorum. :3

Birde Nathan Jade'in ağabeyi olduğu için üçüncü kitapta çiftimizi görme ihtimalimizde vardır diye düşünüyorum.

Pagan kim? Gerçekten kötü mü? Caine Pagan'ı bulunca ne yapıyor? Bütün bu soruların cevabı kitapta.Ben biliyorum ama spoiler olmasın diye atladım oraları.Ama şunu söyleyebilirim ki Pagan'ın kim olduğunu anlayabiliyorsunuz. :D

Kitabın adı orjinalinden birebir çevrilmiş,isim kurguya çok uyuyor.Caine'in Jade'i koruduğunu görüyoruz başlarda ama okumaya devam ettikçe aslında olayın tam tersi olduğunu anlıyoruz.Jade'in bu kadar güçlü olup aynı zamanda bu kadar saf ve masum olması da ayrı bir güzellik katmış karaktere.

Kapağı orjinal kapaktan daha çok beğendim.Evet içeriği ile hiç alakası yok ama eski kapaklara göre düzelme var.Umarım yayınevi böyle devam eder ve harika kapaklarla kitaplarımızı basar. :3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI