[Kitap] Derin Tutku

Min Li Li | 8/03/2015 |


Orjinal Adı: Into the Deep
Yazar: Samantha Young
Çevirmen: Belgin Sener Haktanır
Tür: New Adult,Günümüz Aşk
Goodreads Puanı: 4.13
Sayfa Sayısı: 356
Seri Sıralaması: Into the Deep Serisi #1
Yayınevi: Dex Yayınları
Baskı Yılı: 2015
Küçük bir kasabada kendi halinde yaşayıp giden Charley, büyük bir şehirden gelen Jake’le tanışınca dünyaya bambaşka gözlerle bakmaya başlar. Charley’i yepyeni duygularla tanıştıran Jake, ona sonsuza kadar birlikte olma sözü verir. Ama beklenmedik bir trajedi, bu aşkı paramparça eder. Charley Jake’in izini kaybeder.
Dört yıl sonra, Jake’i artık aklından söküp attığına inanan Charley’yi, bir yıllık yurtdışı eğitimi için gittiği Edinburgh’da inanılmaz bir sürpriz karşılar: Hayatının aşkı Jake, yeni kız arkadaşıyla aynı üniversitede okumaktadır!
Büyük aşkların kıvılcımları beklenmedik köselerde gizlenir; derinlerde yakılan ateşler her zaman kolay küllenmez…

Samantha'cığım cidden farklı türlerde yazmayı seviyor sanırım. :3

Kitap boyunca Jake'in Charley'den ayrılmasına neden olan olayı ve bunun boyutunu merak edip durdum ama öğrendiğimde cidden bir yok artık dedim. :/

Aklımda bir kaç teori vardı ama bunu cidden düşünememiştim.

Birde ikisi de birbirinin ilk aşkı ve çıktıkları 8 ay boyunca herşeyin ilkini beraber yaşamışlar,yani tamam bazılarında Jake'in ilki değildi ama duygu olarak ilkti canım. :P

Yani tamam ayrıldıklarında ve Jake'in o sözleri söylediğinde 16 yaşında olması ve bir çocuk olması yaptığı şeyin acımasızlığını bir nebze hafifletmesi gerekiyordu ama nedense böyle hissedemiyorum maalesef. *-*

Yine de 16 yaşında yaptığı şey yüzünden Jake'i suçlayamıyorum onun yerinde kim olsa belki öyle tepki verirdi.Daha çocuk yaşta böyle bir yükü taşımak zor olmuştur. *-*

Fakat üniversitede iken yaptığı şey yüzünden onu suçlayabilirim değil mi? Zira o üniversiteye Charley ile karşılaşmak için gitmek istersen başka bir kızla sevgili olmak ne demek yahu!!! Bu konuda çok kızdım.  >.<

Hayır birde arkadaş olalım demez mi?Charley'de dünden razı zaten . *-*

Yine de Jake'e üzüldüm,Charley'e de üzüldüm ya.Yıllar sonra tekrar karşılaşıyorlar ve ikisi de hala acı çekiyor. :(

Gerçi Charley'in Jake'i biraz daha süründürmesini isterdim. :D
Ama hala çözülmemiş konular, konuşulmamış şeyler varken hemen böyle sevgili olmaları oldu mu şimdi. :D

İlk kitabın sonu mutlu bitti sayılır ama ben 2.kitapta neler olacak çok merak ediyorum.
Beck ve Claudia'nın ilişkilerinde neler olacak onu daha da çok merak ediyorum. :D

Çalıntı grubu ve üyelerini çok sevdim. :D

Ben Rick ve Andie'nin de bir hikayesi olsun isterdim,hiç olmazsa bir novella olsaydı bari.Onların tanışmaları da güzel ve ilginçmiş.

İtiraf ediyorum DEX'in kendi kullandığı kapak orjinal kapaktan kat be kat güzel.Kapaktaki kıza resmen aşık oldum.O derece güzel. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI