[K-Drama] Oh My Ghost

Min Li Li | 8/12/2015 |

Na Bong Sun(Park Bo Young) bir sos şefi olarak çalışmaktadır. Ürkek kişiliği ve düşük öz güveni nedeniyle herhangi bir arkadaşı yoktur. Daha bir çocukken hayaletleri görmesi mümkün olmuştur. Çünkü büyükannesi bir şamandır. Bir gün, çekici bir hayalet olan Shin Soon Ae tarafından ele geçirilir. Kang Sun Woo(Cho Jung Seok) usta bir şeftir. Na Bong Sun onu gizlice ezmektedir. İyi görünümlü ve bir şef olarak kendinden emindir. Kadınlar arasında popüler olsa da eski kız arkadaşıyla yaşadıklarını henüz atlatamamıştır. Yaşanan ani değişiklikten sonra Na Bong Sun’u fark etmeye başlar.

Adı: Oh My Ghost
Okunuşu: Oh Naui Gwishinnim
Hangul: 오 나의 귀신님
Tür: Fantastik, Romantik
Yönetmen: Yoon Je-Won
Yazar: Yang Hee-Seung
Kanal: tvN
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 3 Temmuz - 22 Ağustos 2015
Yayın Saati: Cuma & Cumartesi 20:30
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore

Oyuncular;
Park Bo Young - Na Bong Sun
Jo Jung Suk -Kang Sun Woo
Im Joo Hwan - Choi Sung Jae
Kim Seul Gi - Shin Soon Ae
Park Jung Ah - Lee So Hyung 
Shin Eun-Kyung - Jo Hye Young
Shin Hye Sun - Kang Eun Hee
Kang Ki Young - Heo Min Soo
Choi Min Chul - Jo Dong Chul
Kwak Shi Yang- Seo Joon
Oh Ui Shik - Choi Ji Woong
Lee Dae Yeon - Shin Myung Ho
Lee Hak Joo - Shin Kyung Mo
Lee Jung-Eun - Seo Bing Go Bodhisattva
Kim Sung - Bum as Han Jin Goo


Çooookkkk uzun bir zamandır çıkan her Kore dizisini izleyemiyorum maalesef,bu dünyaya ilk adımımı attığımda önüme çıkan bütün dizilri izliyordum ama bir süre sonra ya soğudum ya da diziler aynı görünmeye başladı gözüme.Bu yüzden artık çok nadir Kore dizisi izliyorum.En Kill Me Heal Me'yi izlemiştim ki zaten ona da bayılmıştım.Ondan sonra düne kadar dizi izlemeyi de düşünmüyordum ama youtubeda bir dizinin videosuna denk gelince -Oh My Ghost oluyor kendisi- beğendim.İlk bölümü izledim ve diziye bayıldım. :D


Dizinin konusu yazıyor ama ben kısaca bahsedeyim yine.Bong Sun hayaletleri görebiliyor.Bu yüzden de biraz pasif bir kız.Kendine pek güveni olmadığı içinde içine fazlsıyla kapanık.Hayali restoranında çalıştığı Şef Kang gibi bir şef olabilmek ama dediğim gibi o kadar içine kapanık ki bir olay sonucunda istifa ediyor.

Deponun anahtarını da yanında götürüyor tabi.
Kızımız sanırım hayaletlerden dolayı geceleri uyuyamıyor ve haliyle gündüz de uyku halinde oluyor sürekli ve çok dirençsiz.Hayaletleri gören başka bir kadından kaçan bir hayalet onu görüyor ve bedenine giriyor.

Bu hayalet kim diye sorarsanız hemen söyleyeyim. :3
Bong Sun'un aksine canlı mı canlı,hayat dolu bir hayalet Soon Ae.


Soon Ae öleli üç yıl olmuş.Ve üç yıl sonunda ruhu öteki tarafa gitmezse karanlık ruhlar tarafından ele geçirilecek.Yani dizide hayaletlerin işlenişi bu yönde. :D
Soon Ae bakire hayalet ve bakire kini varmış.Ölümünü hatırlamadığı için de bu kinden kurtulamıyor ve öteki tarafa gidemiyor.Eh,bu yüzden erkeklere düşkün olduğunu da söylememe gerek yok sanırım. :3

Soon Ae'nin karakterine tek kelimeyle BA-YIL-DIM.
Çok çatlak yahu,inatçı,eğlenceli,lafını esirgemeyen.Bong Sun'un aksine çok ama çok hayat dolu.
Bu yüzde onun içinde güzel bir son istiyorum.


Kim Seul Gi zaten sevdiğim bir oyuncu ve genelde hep bu tarz çılgın rollerde yer alıyor. :D

Soon Ae Bong Sun'un bedenini ele geçirir.Ama o da ne? Ruhu Bong Sun'un bedeniyle eşleştiği için bu beden de sıkışıp kalıyor.Bizim maceramızda böylelikle başlıyor.

Bong Sun görünümlü Soon Ae. :D



Bu diziyle Park Bo Young'un yeteneği de daha çok gözler önüne serildi bence.Çünkü hem Bong Sun görünümlü Soon Ae'yi hem de Bong Sun karakterini çok ama çok harika oynuyor. <3


Vee karşınız da Şef Kang Sun Woo.Gülünce insanı eriten şef ile siz de tanışın. :D
Hareketleri,gülüşü falan çok tatlı bu adam yahu!!
Bong Sun ile acayip yakıştırıyorum.Hatta gerçekte de çıksın bunlar diye sayıklarken şefimizin başının bağlı olduğunu -sevgili varmış- öğrenince yıkıldım resmen. *-*
Neyse efendim biz esas konumuza geri dönelim. :3

Na Bong Sun şefimizi meğerse uzun süredir tek taraflı olarak seviyormuş.Zavallım o yüzden bütün laflara katlanmış. -_-
Soon Ae bedenini ele geçirince tabi ki karakter olarak değişim gösterdi ve şefin dikkatini çekmeye başladı. :D

En son 12.bölüm yayınlandı ama 11.bölüm TR'ye çevrildi.İlk bölümler sürekli komediydi.Yani hala komedi var tabi ama artık sonlara geldiğimiz için işler biraz karışıyor.

11. bölümde hayalet sözde gitti bakalım.
Soon Ae'yi seviyorum,çok çatlak bir karakter ama ben Bong Sun'u da çok seviyorum.Sun Woo ile olan bütün güzel sahnelerde Soon Ae vardı.Bu yüzden sonlara gelmişken artık Bong Sun ile olsun istiyorum.


Hani derler ya melek görünümlü şeytan diye ha işte o hesap bu karakterde.Görüşünte çok ama çok iyi bir polis memuru ama karalık tarafı var.İlk bölümlerde bunu görmüyoruz tabi ama bölümler ilerledikçe belli ediyor kendisini.

Soon Ae'nin ölümüyle ilişkili olduğunu düşünüyordum ben zaten ve son bölümlerde bu kesinleşmişte oldu.Ama hala tam detayları bilmiyoruz.

Bence bedenini ele geçiren kötü ruh yüzünden Sung Jae böyle kötülükler yapıyor.Bakalım finalde onun sonu nasıl olacak? -,-



Dizi benim beğendiğim Koreli aktrislerden olan Shin Eun Kyung'da Sun Woo'nun annesi rolünde.Bu dizide prof. rolünde ama çok çatlak bir karakteri var. :D 


Lokanta çalışkanlarından biri var ki bana göre 2.erkek karakter o olmalıymış. :D
Seo Joon nam-ı değer Cordon. <3
Kızımıza yanık o da ama herşeyi kendi içinde sessiz sedasız yaşıyor.

Bundan sonrasını resim ve giflerle anlatayım,dizinin %90 komedi zaten. :D



Bu sahne çok ama çok komikti.
Min Soo konuştuktan sonra kapı tarafına baktığında 2.gifte görüldüğü üzere çığlığı bastı. :D
Bong Sun görünümlü Soon Ae ise bu durumdan hiç pişman değil tabi.İşine geliyor bu. :D
Zira bakire kini olduğu için birazcık -tamam fazlasıyla- erkeklere düşkün bir hayalet. Ama birini öptüğü anda o erkek hastalanıyor.Bu yüzden de fazla ileri gidemiyor. :D



Bu sahnelerde Bong Sun'u yaptığı aegyoya bayıldım. :D
Ama maalesef bu onu kurtaramadı ve şef onu kapı dışarı etti. :D


Bu selfie sahnesi çok güzeldi. <3


Gerçek Bong Sun'un sahneleri.Keşke bunlar daha fazla olsaydı.Tamam hayaleti de seviyorum.Eğlenceli ama son bölümlerde şefe aşık olmaya başladı o da ve yavaştan Bong Sun'u da kıskanmaya başladı haliyle. *-*
Sonlara doğru komediden biraz drama kayacak gibi duruyor dizi bakalım.Bundan sonra gerçek Bong Sun'lu sahneler olsun bol bol. :D


Jo Hye Young karakterini daha çok göstermeliler bence. -.-


Bong Sun şefe önceden de bir şey hissediyormuş zaten onun için burada çalışmaya başlamış sanırım.İlk zamanlardan bir anı.Ay ama siz çok tatlısınız ki!!!! <3


Bu sahne de çok güzeldi be!
Bu yakınlaşmalarda Soon Ae vardı ama kiss başlayınca Bong Sun'un bedeninden çıktı.



Videosu da var. :D


Bu sahnede Bong Sun'un harika bir öğretmenden ders aldım tarzı şeyler söylemesi ve şefimizin gülüşü. :3




Son gifte şef hasta olduğu için Bong Sun'u So Hyun olarak görüp öpüyor ama sonra kendine gelince olayı idrak ediyor. :D
Soon Ae'nin erkeklerle öpüştüğünde onları hasta ettiğini yukarıda yazmıştım.Sun Woo'ya bir şey olmayınca onun yaşam gücü erkeği olduğu anlaşılıyor ve bakirelik kinini yok etmek için şefin peşinden ayrılmıyor.Diğer giflerde o sahnelerden.Bu bölüm çok ama çok eğlenceliydi. :D

Özellikle 5. gifteki o sahneden sonra Bong Sun'un elini dizine vurup daha da uzağa gitti demesi tam komediydi. :D 

Bu tarz daha bir sürü eğlenceli sahne var ama hepsini eklemeye üşendim. :D


Park Bo Young'un daha önce iki yapımını izledim ama bu diziyle daha çok sevdim.Sanırım bunda iki karakteri de harika bir şekilde canlandırabilmesinin katkısı da var.
Bu gifteki güzelliğine vuruldum. <3

Artık eskisi gibi Kore dizisi izleyemiyorum,böyle arada nadir çıkıyor beğendiklerim.En son Kill Me Heal Me'yi izlemiştim ki izleyenler bilir onunda ne kadar muhteşem bir dizi olduğunu,ondan sonra Oh My Ghost ilaç gibi geldi resmen.Her bölüm komedi,şamata falan çok eğlenceliydi.Tabi bölümler ilerledikçe konu da ilerlediği için araya başka şeyler de girdi.
Başlarda hayalete bayılsam da son bölümlere doğru yine mi ya,yeter artık Bong Sun yaşasın şefle güzel zamanları diye isyan etmeye başladım bile. :D
Zaten son bölümde de hayaletimsi Bong Sun değil gerçek Bong Sun vardı.Yaşasınn !! :D
İşler biraz daha karıştı, Bong Sun şefe gerçeği söyledi.Soon Ae polisin gerçek yüzünü gördü.
Bakalım kalan dört bölümde neler olacak?


Yazımı bu sevimli gifle noktalayım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI