Okuma Etkinliği #13 - Senin Yerinde Olsaydım || Yorum

Min Li Li | 7/30/2015 |

Orjinal Adı: If I Were You
Yazar: Lisa Renee Jones
Çevirmen: Hülya Bakça
Tür: Erotika,BDSM,Günümüz Aşk
Goodreads Puanı: 4.17
Sayfa Sayısı: 335
Seri Sıralaması: Inside Out Serisi #1
Yayınevi: Arkadya Bitter Yayınları
Baskı Yılı: 2015
Bu sayfalar, bir kadının yasaklı dünyasına açılan gizemli bir kapı. Kapının ardında ise sıradan birinin asla hayal edemeyeceği bir dünya saklı; acının zevkle, korkunun aşkla karıştığı bir dünya. Tutkunun önüne ne gelirse yakıp küle çevirdiği o ilkel ateşin ve aşkın en saf hali gizli bu satırlarda. Ne duyarsan duy ya da ne görürsen gör devam edebilecek, bana hazzın ve acının en büyüklerini yaşatan gizemli adamın kim olduğunu çözebilecek kadar cesur musun? Benim yerimde olsaydın, cevabın ne olurdu?

Sıradan bir lise öğretmeni olan Sara McMillan'ın cevabı evetti. Ta ki bir rastlantı sonucu okuduğu o günlükteki kayıp kadını bulmaya çalışırken, git gide hiç tanımadığı o kadına benzediğini, onun hayatını yaşamaya başladığını fark edene kadar. Rebecca'yı içine çekip yutan, parlak ışıklarla dolu sanat dünyası, Sara'ya boyun eğecek miydi? Yoksa onun da sonu bu ateşli, gizemli ama bir o kadar da tehlikeli adamın kollarında mı gelecekti?

Kimdi bu adam? Peki, ya ben kimdim? Korku, nasıl böyle baştan çıkarıcı olabilirdi?
Öğrenmeye hazır mısın?

Evet okuma etkinliğimizin son gününde yorum sırası bende. :)

İtiraf ediyorum kitap pek ilgimi çekmediği için okumaya da üşeniyordum. :D
Ama etkinlik olduğu için okumak zorunda olduğumdan kitabı bir okumaya başladım,sonra bir bakmışım ki kitap bitmiş. :3

Düşündüğüm aksine kitap çok akıcıydı.Kendisini hemen okuttu.Ve tabi ki çok beğendim kitabı.Yani her zaman ki gibi önyargıyla baktığım bir şeyin sonucunda tam tersi çıkıyor ve ben seviyorum.İşte klasik ben. :D

Lise öğretmeni olan Sara'nın sakin hayatı, komşusu Ella'nın satmak için bir depodan gizemli kız Rebecca'nın eşyalarını almasıyla değişmek üzere.
Günlükte yazanlar Sara'nın dikkatini çekiyor ve okumaya başlıyor.Yazılar Rebecca'nın gizemli erotik aşk hayatıyla dolu.Onlar çok kişisel ve özel.Rebecca neden bunları ortalıkta bıraktı? Ona bir şey mi oldu?
Bütün bu soruların cevabını bulmak için Rebecca'nın çalıştığı Allure Sanat Galerisi'ne giden Sara kendisini Rebecca'nın gizemli patronu Mark ile yüz yüze bulur.

Mark Compton günah kadar seksi.Hükmedici,göz korkutucu, sert,kaba ve talepkar.Tehlikeli bir havası olsa da çekici.Rebecca'nın hikayesindeki gizemli adam mı?

Ama Sara'nın dikkatini tamamen başka bir adam çekiyor; Chris Merit.
Mark'a karşı Sara'nın koruyucusu.Kontrollü,son derece seksi, büyüleyici,playboy ve ünlü bir ressam.
Zengin ve ünlü bir sanatçı olmasına rağmen çok mütevazi biri.

Sara'nın hiç tanımadığı biri hakkında endişelenip,ona neler olduğunu merak etmesini sevdim.Bu en azından onun kişiliğinin nasıl olduğunu gösteriyor diye düşünüyorum.

Galeride ilk zamanlar Mark'tan etkilenecek ya da Chris ile ikisi arasında kalacak diye korktum zira aşk üçgenlerini pek sevmiyorum. *-*
Ama sayfalar ilerledikçe Sara'nın ne istediğini de anlıyoruz aslında.Yukarı da da dediğim gibi onun ilgisi Chris'e ve bu konuda da sonuna kadar bağlı kaldı.Böyle ne istediğini bilen kadın karakterlerini seviyorum.

Kitaplarda genelde erkek karakterler ya ceo ya da ünlü olurlar.Tamam Chris'te ünlü hem de çok zengin ama o aynı zamanda bir ressam.Sanırım ilk defa erkek karakteri ressam bir kitap okudum.
Chris'in de geçmişte sorunları var.Bunu anladık ama onun hakkında yine de pek fazla bir şey bilmiyoruz.Diğer kitaplarda öğreniriz diye düşünüyorum.Gel gitleri bazen beni deli etse de Sara'ya karşı olan tavrını sevdim.

Mark bu kitapta kötü biri gibi görünüyor ama yazar onun da kitabını yazdığına göre onun hakında da bilmediğimiz şeyler var sanırım.Yine de bu onun gıcık ve uyuz biri olduğu gerçeğini değiştirmiyor maalesef. :D
Ayrıca Rebecca'nın günlüğündeki adamın o olduğunu düşünüyorum.Hatta onu paylaştığı kişinin de şu çok samimi olduğu adam olduğunu düşünüyorum.Benim anlamadığım neden böyle bir şey yapma gereği duyduğu. *-*

Rebecca'nın gizemi de hala duruyor.Ona ne oldu? Başına bir şey mi geldi yoksa gerçekten de sevgilisiyle tatile mi gitti muamma.Yazar onun günlüklerinden oluşan novellalar yayınlamış ama onun da kitabını yazsaymış keşke.Tabi başına kötü bir şey gelmediyse. *-*
Bu kadını da çok emrak ediyorum.

Birde Sara depodayken gördüğü gizemli güvenlik görevlisini çok merak ediyorum.Gerçekten de orda çalışan biri mi yoksa başka biri mi?

Kitapta ne çok gizem var böyle yahu!Hepsi de insanı meraklandırıyor. :D
Zaten kitabın sonu resmen bomba etkisi yaptı.Orada bırakılır mı yazar hiç acımamış bize.Şimdi ikinci kitabın çıkmasını bekleyip dur! :/

Seri 6 kitaptan ve bir sürü novelladan oluşuyor.Kitapları Arkadya Bitter çıkarır kesin ama umarım novellaları da çıkarırlar,onları da çok merak ediyorum ki ben!!!

Kapak benim çok hoşuma gitti,fakat orjinal kapakta güzel,yayınevi onu da kullansa olurmuş bence.
Redaksiyon da da pek sıkıntı görmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI