[Manga] Namaikizakari

Min Li Li | 7/19/2015 |

Tür: Manga, School Life,Shouju,Spor
Mangafox Puanı: 4.81
Diğer Adı: Namaiki Zakari.; Arrogant.; Cheeky in Full Bloom
Cilt Sayısı: 4+Devam Ediyor
Çıkış Tarihi: 2013
Çeviri Grubu: Puzzle Fansub
Manga-ka: Miyuki Mitsubachi
Machida Yuki ilk görüşte Naruse Shou'yla hiçbir şey yapmak istemediğini biliyor, ama idare ettiği basketbol klubünde olduğu sürece onu nasıl görmezden gelebilir?


İlk cildi okudum ve ben bu mangayı neden daha önce okumaya başlamadım diye kendi kendime söylenmeye başladım bile.Çok sevdiğim başka bir manga daha!!

Lise’de ilk yılında olan Naruse ve 2.yılında olan Machida okulun ilk günü tanışıyorlar.

Machida basketbol takımının menejeri.Menejer olmasının nedeni ise tabi ki kaptana aşık olması. :D

Eh araya bir de Naruse girince işler değişiyor.Gerçi Machida’nın aşık olduğu kişi bunun farkında değil.Sadece Naruse öğreniyor.

Tabi Naruse Machida’nın peşinde dolanıp durduğu için bu durumu öğrenince kızımızın peşinden hiç ayrılmamaya başladı.

Çok tatlı bu manga yaaa. :D

Gerçi kız bir yaş büyük ama Naruse bunu pek takmıyor,eh o takmıyorsa bizde takmayız. :P
Naruse’nin Machida’yı kıskanmaları ve onu korumaya çalışmaları çok hoştu.

Manganın çizimlerini de çok beğendim. <3



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI