Kısa Bir Ara: Manga Time

Min Li Li | 7/29/2015 |



Uzun zamandır manga yazısı yazmadığımı fark ettim.Hal böyleyken bende bu aralar okuduğum,hala okumaya devam ettiğim ve okumayı düşündüğüm mangaları yazıya dökeyim dedim. :3

Baştan uyarayım.Upuzun bir yazı sizi bekliyor. :D


Owari no Seraph

Anime 10.bölümde feci bir yerde bitince sonraki haftaya kadar dayanamadım ve mangasına baktım.Animeyle birebir giden bölümlere sadece göz attım,itiraf ediyorum. :D

10.bölüme kadar olan anime,mangada 12 bölüme denk geliyor.Hemen hemen aynı yani.

Anime sonrasını ise pür dikkat okumaya başladım ve merakımı giderdim.Bu manga süper ya çok sevdim.Son bölüm yine feci bir yerde bitti,bu benim kaderim sanırım. *-*

Honey

Henüz 6 bölümünü okudum.Şirin bir mangaya benziyor.

Onise Taiga bir gün Kagore Nao’ya çıkma teklifi ediyor.Tabi Nao’cuk korktuğu için teklifi geri çeviremiyor. :D

Onise’nin ona çıkma teklif etmesinin nedeni ise önceden yaralıyken ona yardım etmesinden kaynaklanıyor.

Nao’nun birde sürekli ifadesiz bir yüzle dolaşan bir dayısı var ama çok tatlı yahu. :D

Nao hanım dayısına aşk tabi.Burası bana absürt geldi. :3

Dayısına aşık olduğu için Onise’ye pek yakın olmak istemiyor ama tahmin edersiniz ki zamanla Oniseye aşık olacak.Hatta şimdiden acabalar başladı.

Katsute Mahou Shoujo to Aku wa Tekitai Shite ita

InuxBoku SS’nin mangakasının başka bir mangasıymış.İlk dört bölümünü okudum ama pek bir şey anlamadım.Sanırım devam etmeyeceğim mangaya. -,-

Kedamono Kareshi

Himari ve Oogami yıllar sonra tekrar karşılaşır.Eskiden ortaokulda aynı sınıftalarmış ama Oogami Himari’nin mektubunu bütün sınıfta okuyunca kızı depresyona sokmuş. :D

Burada bana saçma gelen bir şey var.Bu ikili aynı zamanda üvey kardeş.Anne ve babaları yeni evlenmiş.Himari’nin annesi Oogami’nin babasının evine taşındı.Himari bu adamı ve çocuğunu daha önce hiç mi görmedi yahu,bu ne mantıksızlık. :3

Oogami ile okuldan geldikten sonra aynı evde karşılaşıyorlar.

Orta halli bir manga bana göre.Çizimlerini de sevdim mi sevmedim mi emin değilim.Devam edip etmeyeceğim de muamma. -,-

Dame na Watashi ni Koishite Kudasai

Okurken kız karakterin beni delirttiği bir manga. *-*

Kızım gelmişsin 29 yaşına hala senden kaç yaş küçük çocuktan medet umuyorsun.Üstelik çocuğun dolandırıcı çıkması da ayrı bir olay.Saf mısın salam mısın anlamadım ki!!

Neyse ki Shunin gibi bir eski ve yeni patronun varda başındaki belalardan ve dertlerden kurtulup yemek yiyebileceğin bir işin oldu.Tabi sen çocuğu beğenmiyorsun orası ayrı. :D

Shibata yavaş yavaş Shunin’e aşık olacak gibi.Gerçi ben Shunin’in eski kız arkadaşını sevdim.Onunla beraber olsun tekrardan isterdim.Shibata ile arkadaş oldular.Umarım Akira’da mutlu olur ya. :3

Saa Koi ni Ochitamae

Henüz iki bölümünü okudum.İki bölümde sevdim mangayı.

Noboru havalı kızların ve formalarının olduğu okula gidebilmek için çok çalışır ve okula gider.Okuldaki tek fakir öğrenci oydu sanırım.

Yuuki ise bütün kızların gözdesi zengin öğrenci.

Noboru bu yüzden Yuuki’ye gıcık olur ama Yuuki Noboru ile arkadaş olmaya başlar.Beraber takılırlar.Tabi Yuuki çok geçmeden amacını belli eder,Noboru ile beraber olmak. :D

Yuuki başlarda iyi gibi görünüyordu ama gerçek yüzünü gösterince zorba biri falan mı diye düşünmeden edemedim. :D

Noboru’yu kendine aşık etmek için her yolu deneyeceği kesin.Dediğim dedik biri.

Noboru’nın dört kardeşi daha var ve hepsi de birbirinden tatlı,özellikle küçükler tam yemelik yahu! <3

Çizimleri çok ahım şahım değil ama idare eder.Dedam edeceğim seriye. :3

Back Stage!!

Lova Stage’in yan serisi gibi bir şey Back Stage.LS’de gördüğümüz,Sena ailesinin biricik asistanı ve abinin sürekli peşinde dolaştığı benim çokca sevdiğim Rei-kun’un hikayesini de öğrenmiş oldum.

Baba Sena’yı seviyordum ama Rei’ye yaptığı yardımla daha da çok sevdim.Nagise zaten çatlaktı.Gerçi Sena ailesi çatlak değil mi ki! :D

Rei ve Sena’nın hikayesi’de başladı. :3

Crimson Spell

Okuyup okumamak arasında kararsız kaldım ama indirmişken okuyayım beğenmezsem silerim diye okumaya başladım.Büyücü ve prens çifti ve geçmiş zamanda.

Ülkesini canavlarların istila ettiği Prens Vlad,ülkeyi canavarlardan kurtarmak için sihirli kılıcı kullanır.Kılıç her türlü canavarı yok ediyor ama kullanan kişi lanetleniyor ve canavara dönüşünüyor.

Bu laneti ortadan kaldırmak için de bir büyücüye gidiyor;Havi.Uzun sarı saçlarıyla aşık olunacak türden bir büyücü. :D

Vlad’in laneyini ortadan kaldıracak ama karşılığında kılıcı alacak.Çünkü Havi nadir eşyaları toplayan bir büyücü.

İlk cildi okudum sadece ama bundan sonra devam edeceğim okumaya.Çizimleri mükemmel olmasa da güzel bir manga.

Wonder Woman Hiketeia

Manga değil ama çizgi roman.

Çizgi roman dünyasına adım atmak istedim.Bunun içinde Wonder Woman’ı seçtim.Tek bölümlük bir şey okuyup fikir edineyim dedim.Ama bunun öncesi var sanırım.WW’ı okumakla iyi mi ettim kötü mü bilemiyorum.Keşke Spider Man ya da Batman okusaydım. :D

Şaka bir yana mangalardan sonra çizgi roman dünyasına da adım atayım demiştim ama çok karışık.Zaten okuduğum bu hikaye ile de sanırım çizgi roman hevesim başlamadan bitti. :3

Çizimleri çok beğenmedim maalesef,sadece bu mu böyle acaba diye birkaç tanesine daha baktım ama onlarda bu tarzdı.Sanırım manganın detaycı ve mükemmel çizimlerine alıştığım için tuhaf geldi.Daha sonra başka bir kahramanın çizgisini okumayı düşünüyorum.Eğer onda da böyle hissedersem bir daha okumam sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI