[Kitap] Oniks

Min Li Li | 6/05/2015 |

Kitap Adı: Oniks
Yazar Adı: Jennifer L. Armentrout
Türü:  Young Adult,Paranormal,Aliens
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım
Goodreads Puanı: 4.37
Seri Sıralaması: Lux # 2
Sayfa Sayısı: 396
Yayınevi: DEX
Çıkış Tarihi: 2013
Daemon'la aramızda bir uzaylı bağı olmasının muhteşem olduğunu düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz.
Gerçi bu bağa rağmen ona direnmeye kararlıyım. Ama bunu yapmak hiç de kolay değil çünkü Daemon (kahretsin!) gittikçe gözüme daha da taş gibi görünüyor. Üstelik bu sefer Arumlardan çok daha büyük bir problemimiz var. Savunma Dairesi kasabada.
Eğer Daemon'ın yapabildiklerini keşfeder ve benim de onunla bağım olduğunu anlarlarsa ikimizi de mahvedecekler. Bu arada okula yeni biri geldi ve herkesten gizlediği bir sırrı var. Bana neler olduğunu biliyor, yardım da edebilir ama bunun için (sanki mümkünmüş gibi) Daemon'a yalan söylemeli ve ondan uzak durmalıyım. Kimi kandırıyorum ben?!

Kimse sonsuza kadar yalan söyleyemez.
Ultra yakışıklı ve ultra odun Daemon Black geri döndü!

 Obsidiyen biter bitmez hemen Oniks'i kaptım,okumaya başladım. :D
Seri kitapların elinin altında olmasının güzelliği,beklemek yok. :3

İlk kitapta dediğim gibi,eminim konuyu biliyorsunuzdur zaten,o yüzden pek açıklamadan direkt düşüncelerimi paylaşacağım.

İlk kitapta ne kadar sevdiysem bu kitapta da o kadar gıcık oldum Kat'e.

Daemon resmen peşinden ayrılmadı,kız demediğini bırakmadı hala peşinde koşuyor,ben olsaydım çoktan bırakmıştım ne hali varsa görsün.Yok ama Kat ne yaparsa yapsın ne derse desin hep peşinde oldu.Kız gözünün önünde başkasıyla çıktı ya.Kat'e olan sevgim yerle bir oldu.Kendi ikilemleri arasında kaldı.Hayır seviyorsun Daemon'ı işte daha ne zorluyorsun,beni sevmiyor,ondan hoşlanmıyorum diye.Sen yanlış anladın diye kendini açıkladı,özür biledi Daemon ama yok illa kendi bildiğini yapacak.

Blake'ten ben bile şüphelendim,Daemon zaten hiç güvenmiyordu.İnsan bir düşünür eder yani,normal diye hemen teklifine atladı.Çocukla çıkmayı kabul etti.Sonradan gördük ne kadar normal olduğunu. -.-

Daemon ile araları düzeldi,yine kendi bildiğini yaptı.Lanet olsun sana kedicik yaaa,bildiğini okudun da ne oldu? Senin yüzünden Adam öldü. >.<

Adam'ın ölmesine çok üzüldüm,keşke geri gelebilse. :(

Hala öfkeliyim sana Kat. -_-

Kat başına gelenleri hak etti ama olan zavallı alienlere oldu. :(

İlk kitabı okurken keşke Dawson tekrar geri dönse demiştim,tabi kitap hemen bitmeden bu yazarın fanatiği olan tanıtığım tek kişiye Hayal Perest'ime mesaj attım ve bilgiyi aldım. :D

Yani biraz spoiler olacak belki ama zaten okumuşsunuzdur diye düşündüğümden söyleyivereyim. :D
Dawson yaşıyormuş,zaten kitabın sonunda da görüyoruz.Bunu öğrenince çok sevindim.Fakat işte Adam ölünce buruk bir sevinç oldu.Ölmeyeydi iyidi. :(

Kat'in uyuzluğu yüzünden bir puan kırdım ve 4 yıldız verdim. *-*

Üçüncü kitap Opal'i Hayal Perest ile beraber okuyacağız.


2 yorum:

  1. Bu serinin 3 kitabını aldım bende ama nedense hiç sarmadı beni :( 1.sini bitiremedim süründü kaldı elimde. Böyle yorumları okuyunca bi tekrar başlıyayım diyorum... Sonra başka kitaplar giriyor araya kalıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy doğrudur ya.Benimde öyle beğenmediğim seriler oluyor maalesef.Eğer beğenmediysen yine beğenmezsin bence onun yerine seveceğin başka bir kitap oku. :)

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI