[Kitap] Obsidiyen

Min Li Li | 6/04/2015 |


Orjinal Adı: Obsidian
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım
Tür: Young Adult,Paranormal,Aliens
Goodreads Puanı: 4.26
Sayfa Sayısı: 360
Seri Sıralaması: Lux Serisi #1
Yayınevi: Dex Yayınları
Baskı Yılı: 2012
Annemle birlikte Batı Virginiaya taşındığımızda, kendimi
sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve
kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar.
Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.
O, ağzını açtı.
Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti.
Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu
ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni
kurtardı.
Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.
Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin
yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemonın
bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı.
Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam
gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar
Daemonın yanından ayrılmamaktı.


Ben bu kitabı neden daha önce okumadım. -_-
Kitaplığımda neden bu kadar beklettim ki. >.<

Neden kimse hemen okumalısın demedi ki. :/
Edirne yolculuğum sırasında yanıma almıştım.İyi ki almışım.Geçte olsa okumaya başladım bu seriyi. :3

Şimdi kitabu muhtemelen en son ben okuduğum için içeriği hakkında bir şeyler yazmayacağım zira siz zaten biliyorsunuzdur bunu. :D

O yüzden kitap hakkındaki düşüncelerimi yazacağım sadece.

Katy'nin de benim gibi kitap bloggerı olduğunu okumak çok güzeldi,ilk defa böyle bir karakter okudum.Tabi onların bloggerları bizlerden farklı sanırım,bunu da anlamış oldum. :D

Ve Daemon...
Sevgili alien Daemon'ın öküzlüğünün methini duymuştum da cidden bu kadar beklemiyordum. :D
Hayır kızı seviyor mu sevmiyor mu anlaşılmıyor,bir öyle bir böyle.Ne yaptığıyle ne dediği birbirini tutmuyor.Katy'ye çok fazla yüklendi kötü söz sözledi ama sonradan kendini affettirdi. :3

Daemon'ın kardeşi Dee'yi de sevdim.Ama çok naif bir karakter gibi geldi bana.

Ash ve Andrew ikilisini sevmediğim ortada. *-*
Fakat Adam'ı çok sevdim.

Daemon'ın kalemiyle Kat'i dürtmesi,sürekli kedicik diye seslenmesi - ki bu bana hep diğer kediciği hatırlatıyor nedense :3 - ,hem öküzlük yapıp hem de romantik olması,kıza demediğini bırakmadığı halde ne olursa olsun yanında bitmesi falan Allasen sen gerçek misin ya!!! Tamam,tamam değilsin.Biliyorum. :D

Yine de kurgu da olsa insan aşık oluyor bu kesin.Kitap okuyan insanların ortak sorunu zaten bu. :D

Serideki kitapların ilk üç tanesi taşlardan ismini alıyor,son ikisi farklı olmuş ama içeriğe uygunlar sanırım.

Arumlar kötü gibi görünüyor ama sonradan değişecekler mi acaba?Zira onlarla ilgili de bir kitap var.Seriyi okuyan arkadaşlardan fikir alabilirim. :D

Kitap sanırım serinin başlangıcı olduğu için pek bir aksiyon yoktu ama devam kitaplarında seri ilerledikçe olayların seyri de değişecek gibi.

Yukarıda isyanım olsa da iyi ki de geç başlamışım seriye,Obsidiyen biter bitmez,hemen Onikse başladım. :3

Eğer ilk çıktığında okumaya başlasaydım beklemek zor olurdu,o yüzden tamamlanan serileri okumak daha keyifliymiş. :D

1 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI