[Kitap] Nisan Yağmurları (Wallflowers Serisi #4)

Min Li Li | 6/03/2015 |

Orjinal Adı: Scandal ib Spring
Yazar: Lisa Kleypas
Çevirmen: Nil Bosna
Tür: Historical Romans
Goodreads Puanı: 4.02
Sayfa Sayısı: 348
Seri Sıralaması: Wallflowers Serisi #4
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Baskı Yılı: 2013
Uygun bir koca arayışıyla geçen üç Londra sezonunun ardından Daisy Bowmanın babası, kızına kesin bir dille koca bulması gerektiğini söyler. Hem de hemen. Ve eğer Daisy uygun bir talip bulamazsa, babasının seçtiği adamla evlenmek zorunda kalacaktır: acımasız ve soğuk Matthew Swiftle.
Daisy dehşete düşmüştür. Bir Bowman yenilgiyi asla kabul etmediği için, o da biriyle… Matthew dışında herhangi bir taliple evlenmek için her şeyi yapmaya karar verir. Ama Matthewun dayanılmaz çekiciliğini hiç hesaba katmamıştır… ve kısa süre sonra aralarında ikisinin de karşı koyamadığı ateşli bir aşk başlar. Daisy yıllardır nefret ettiği Matthewun aslında hayallerinin erkeği olduğunu öğrenecektir.

Kitap kapaklarında sanırım içlerindeki en kaliteli olan bu kitaba aitti ama maalesef küçük boyutlu olduğu için pek bir işime yaramadı.Bende çareyi yine kendimce kapak yapmakta buldum. :D

İtiraf ediyorum başlarda sıkıldm. *-*
Serinin her kitabı bir öncekinden daha güzel olduğu için bu kitapta beklentim bayağı yüksekti ama okudukça sonradan güzelleşmeye başladı.

Lillian'a burada acayip gıcık olduğum doğrudur. :3
Yok kardeşimden ayrılamam,yok onu sevemez,çelimsiz,kötü,berbat bilmem ne bilmem ne.Matthew için demediğini bırakmadı gıcık leydi. -_- Neyseki bunu hamilelik hormonlarına veriyorum yoksa kendisini çok severim. :D

Daisy Matthew'e karşı koyamayıp onun çekiciliğine kapıldıktan sonrasını okumak daha keyifliydi.

Matthew'i de çok sevdim ben ya bu kadının yazdığı bütün erkek karakterler neden bu kadar mükemmel oluyor? :3

Matthew'ün sakladığı sırrı çok merak ediyordum ama böyle bir şey olacağını düşünmemiştim. Kendisni o akdar aşağılıyordu ki kötü bir şey yaptı sandım.Meğerse olay bambaşka bir şeymiş.O dönemin berbat şartlarını bir kez daha görmüş olduk. -_-

Matthew'ün zor bir geçmişi olmuş.Onu seven ve güvenen insanlar olmamış.Bu yüzden son sahnelerde onu destekleyen ve seven insanların olduğunu gördüğünde gözümde bir kaç yaş birikmiş oalbilir.Hayır!Hayır.Gözüme toz kaçtı sadece. :/

Uzun lafın kısası muhteşem bir seri okumanın keyfi bambaşka. <3

Gerçi serinin 0.5 ve 5. kitapları da çıksa ne güzel olurdu.Onları da çok emrak ediyorum ama Epsilon bu kaplumbağa hızıyla giderse ve çıkarmaya karar verirlerse, heralde torunlarım falan okur benim yerime. *-*

Hayır,ben Lisa'yı neden bu kadar geç farkettim diye yakınmayacağım! Neden daha önce ikinci bir şans daha verip okumadım demeyeceğim. Çünkü bu sayede son zamanlarda çok güzel seriyi okumuş oldum. <3

Fakat nasıl Cam Rohan'ın kitabını beğenmedim arkadaş!! Hangi kafayla okudum ben o kitabı.Bakın bu konuda düşünüyorum sürekli. :D

Neyse efendim en kıza zamanda Hathaway serisi de okunacak.Bu sefer Cam'in hikayesini 5-10 göz daha dikkatle okuyacağım. *-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI