[Kitap] Bahse Var Mısın?

Min Li Li | 6/07/2015 |

Orjinal Adı: Boycotts & Barflies
Yazar: Victoria Michaels
Çevirmen:  Gökçe Müderrisoğlu Aktaş
Tür: Chick-Lit,Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.95
Sayfa Sayısı: 504
Yayınevi: Nemesis Kitap
Baskı Yılı: 2015
Grace Park ve iki kız arkadaşı, yaşadıkları onlarca başarısız randevudan ve hayatlarına giren gereksiz erkeklerden sonra bir karar verirler: tam altı hafta boyunca, erkeklerden uzak duracaklardır. Yani bir tür aşk detoksu.
Yakışıklı barmen Michael Andris ve iki erkek arkadaşıysa aynı günlerde farklı bir iddiaya girerler. Barlarına gelen kadınlara asılmayacak, müşterilerle asla yakınlaşmayacaklardır. Buna en fazla dayanabilen erkek iddiayı kazanacaktır.

Grace ve arkadaşları, erkeksiz hayatlarının ilk gece gezmesi için Michael ve arkadaşlarının barına gittiklerinde, eğlence başlar. Bu tesadüf, iki grup içinde gerçek bir sınava dönüşmek üzeredir. Sorular, sadece aşktan gelecektir.


Yazarın okuduğum ikinci kitabı.
İlk kitap Reklam Aşkını sevenlerde var tam tersi beğenmeyenlerde.Ben çok beğenmiştim ilk kitabı.

Bahe Var Mısın'da ilk kitap kadar eğlenceliydi bence.

Adı üstünde üç kız arkadaş yeni yıla kadar erkeklerle çıkmaa iddiasına girişiyor ve aynı zamanda başka bir yerde üç erkek arkadaş artık tek gecelik ilişkileri bitirip ciddi ilişkiler için düzgün kızlar aramaya başlıyor.

Eh bu iki grup arkadaş karşı karşıya gelirse ne olur? Bolca komedi ve bolca kahkaha.
Yine kitabı beğenmeyenlerde var ama ben sevdim.Tabi Reklam Aşkı benim için bir tık daha önde. :3

Grace,Meg ve Bianca ev arkadaşları ve yanlış hatırlamıyorsam üniversiteden beri arkadaşlar aynı zamanda.Grace'in yine felaket bir randevusundan sonra yukarı da bahsettiğim gibi iddiaya giriyorlar.

Michael,Ryan ve Jack üçlüsüne bayıldım!!!

Kitap hakkında çok uzun bir yorum yazmayacağım ama hiç yorum yazmazsam da kitaba haksızlık olacağını düşündüm.Zira okurken çok keyif aldım.Tamam sonlarda bir ara bayağı bir sinir etti beni Meg ve Michael ikilisi.Hatta Grace hemen affetti ikisini,insan biraz süründürür canım. *-*

Bianca ve Jack'in karşılaşmaları çok komikti.

Aynı şekilde Grace ve erkeklerin ilk karşılaşması da çok komikti. :D

Biz sadece Grace ve erkeklerinkini okuduk.Bianca ve Jack'in,Ryan ile Meg'in karşılaşmalarını sonradan karakterlerden okuduk.

Grace ve Michael ana karakterlerdi bu yüzden onların sahneleri daha fazlaydı ama keşke yazar diğer iki çifte de daha çok yer verseymiş.Özellikle Ryan'ın pek konuştuğunu göremedim.Onun çiftler de biraz ön planda olsa daha çok sevinirdim. Yine de okuduğuma pişman mıyım? Asla!! Beklediğime değmiş bence.

Victoria Michaels'in diğer kitapları da çıksın bir an önce,her türlü okurum. :D

Yazarın çok tatlı karakterleri var,bu da ayrı sevmeme neden oldu tabi. -,-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI