Okuma Etkinliği #9 - Ateş ve Buz || Yorum ve Çekiliş

Min Li Li | 5/22/2015 |

Yazar: Aslı Karabulut
Tür: Romantik,Komedi,Erotik
Goodreads Puanı: 4.23
Sayfa Sayısı: 440
Yayınevi: Müptela Yayınları
Baskı Yılı: 2015
Lâl, Pelin ve Miray…

Düz yolda yürürken birdenbire uçurumun kenarına gelip uçmaya hazırlanan üç kadın… Bu yola çıktıklarında ne içinde yanacakları ateşten ne de buz tutacakları kar fırtınasından haberdardılar.

Mert’in acımasızlığı, Kenan’ın sertliği ve Akın’ın can yakan çekiciliğiyle karşılaştıklarında akıllarında sadece aşk vardı ve tek dertleri kalplerini korumaktı.

İnat ettiler, can acıttılar, tutkuyla seviştiler… Birbirinden farklı hayatlar yaşayan üç çift, dünyanın en eski hikâyesinde buluştular. Cennetin ve cehennemin tam ortasında olsa da nihayetinde sadece âşıktılar.

Alev alev, cüretkâr ve şehvetli bir hikâye…

Sihirli Kitaplık il Okuma Etkinlikleri grubumuzun ikinci etkinliği Müptela Yayınları'ndan çıkan Ateş ve Buz kitabına.

Kitap hakkında düşüncelerimi belirtmeden önce bir uyarı da bulunayım.Tanıtım yazısından zaten anlarsınız bir şeyler ama söyleyim yine de,kitap fazlasıyla +18.Ona göre okumaya karar verin. :D

Üç arkadaşın aşk hikayesini anlatıyor kitabımız.Lal,Pelin ve Miray.
Kitabı çoğunluğu bu üç arkadaşın bakış açısıyla okuyor olsak da arada erkek karakterlerin bakış açısıyla da okuyoruz.


Lal dergide çalışıyor,Miray tenis hocası,Pelin ise avukat.
Bu üç arkadaş işleri vasıtasıyla Mert,Akın ve Kenan karşılaşıyor.
Mert Lal'in röportaj yapmak istediği bir işadamı,Akın Miray'ın ders verdiği yerdeki öğrencisi olarak karışımıza çıkıyor,Kenan ise Pelin'in işe girdiği yerdeki patronu.

Kitap türü bakımından bir ilke imza atıyor bence,bu türde yabancı yazarları okuyoruz ama ilk defa
bir Türk yazar erotik türde kitap yazdı ya da benim takip ettiğim kadarıyla ilk. :)

Lal ve Mert'in ilişkilerini biraz Binbir Gece'ye benzettim ama o diziden daha güzel bir ilişkileri olduğu kesin. :3
Başlarda Mert'e kızsamda zamanla sevdirdi kendini bana.
Lal'in Mert'i çok çabuk affettiğini söyleyenler var ki bende buna katılıyorum.Lal adamı karşısında gördü ve affettiği bir oldu.İnsan bir bağırır,çağırır,ne bileyim acısını çıkarır kızım ne o öyle hemen kollarına atladın adamın. *-*

Pelin ve Kenan çifti de iyi güzeldi ama Pelin çok fazla cüretkardı.Kenan'ı elde edeceğim diye bin türlü takla attı resmen. :3
Kenan bazı yerlerde kalaslık yaptı ama ben sevdim onu da. :D

Miray ve Akın.Ayy işte en sevdiğim çift. <3_<3
Yirimm ama ben sizi yaa çok şirindiniz.Tamam başlarda Akın bir eşeklik etti ama sonradan hatasını telafi etmek için Miray'ın peşinde dört döndü. :3
Akın için en uygun tabir "Ava giden avlanır olur." sanırım.Zira tam böyle durumu. :D
Ama çok tatlıydın be Akın.Çok sevdim seni. <3

Yabancılarda bayılarak okuduğumuz erkek karakterlerin yerli versiyonlarını okumak cidden bambaşka.Yine erkek karakterlerine hayran olduğum bir kitaptı Ateş ve Buz.Tamam kabul fazlasıyla +18lik sahneler vardı ama zaten kitabın türü erotik romans,böyle olması normal.Eğer bu türü sevmiyorsanız okumayabilirsiniz ama eğer okuyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. :)

Kitapta benim onaylamadığım sadece tek bir şey vardı,bir ilişki türü.Kitabı okuyanlar tahmin edebilir.Yani yabancı kitaplarda karşımıza çıksa da bunu yerli karakterlerin yaptığını görmeyi pek sevemedim,o yüzden bir puan kırdım.

Onun dışında kitap gayet akıcı.Ben sadece bir kaç sayfa okuyayım diye başladım,bir de bakmışım ki yarısına gelmişim.Okurken bolca eğleneceğiniz sahneler mevcut.Komedisi,romantizmi,tutkusu, şehveti kısacası herşeyiyle dolu dolu bir hikayeydi.

Birde kitabı yazmadan önce yazarın iyi bir araştırma yaptığını düşünüyorum.Çünkü kitapta sıkça karşımıza şarkılar,sözler ve kitaplar çıkıyor.Bunları araştırıp bulmakta iyi bir araştırma gerektirir diye düşünüyorum.Bunları da sevdim. :)

Kapak tasarımı ve ayraçları güzel.Redaksiyonda da pek bir sorun göremedim.
Hala çekilişimize katılmadıysanız aşağıya alalım sizi. :)





1 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI