R.K Lilley - Bay Harika || Kitap Yorumu

Min Li Li | 5/30/2015 |

Orjinal Adı: Mr.Beautiful
Yazar: R.K Lilley
Çevirmen: Kemal Süha Önder
Tür: Erotica,BDSM,Günümüz Aşk
Goodreads Puanı: 4.04
Sayfa Sayısı: 272
Yayınevi: Aspendos Yayınları
Baskı Yılı: 2015
Onu görür görmez cazibesine kapılmıştım. Daha doğrusu büyülenmiştim. Gözlerinde karşı konulamaz bir şey vardı. O kadar duruydular ki sanki tamamen şeffaftılar. Duru mavi gözler genelde soğuk olarak bilinir ama onun gözleri öyle değildi. Onun gözleri su kadar berraktı. O kadar berraklardı ki mümkün olmayan bir şeye bakıyormuş gibi hissettim kendimi. Sanki tanıdık bir ruhtu ya da tam benim zevkime göre yaratılmıştı.


Kitap Havada serisinin toplamı gibi bir şey.Daha önce üç kitapta yaşanan olayları James ve Stephan'ın gözünden okuyoruz,tabi ağırlıkta olan James. :3

O yüzden kitap hakkında fazla yorum yapmayacağım olayları zaten biliyoruz.Bu olayları James ve Stephan'ın gözünden okumak güzeldi.Benim için asıl güzel olansa Stephan'ı okumaktı,keşke yazar ona daha fazla yer verseymiş. *-*

Kitapta beni rahatsız eden,sinir eden şeyler olmadı mı? Oldu tabi ki! James'in insanı deli eden kıskançlıkları falan.Bianca ve James'in yatak ilişkisi beni biraz irite ediyor açıkcası ama onun dışında herşey güzel. :D

James'in Bianca'yı ilk görüşte aşık olması,onun için herşeyi yapmak istemesine ve evlenmelerine rağmen Bianca'nın James'e güvenmemesi ve evliliklerinde bu sorunları aşmalarını okumak güzeldi.

Kitaba 5 vermemin nedenlerinden ilki yukarıda bahsettiğim Stephan kısımları.Stepha her ne kadar cinsel tercihi farklı olsada "Stephan,my love.He is mine. " der ve susarım. :D

Diğeri ise Stephan ve Bianca'nn arasındaki inanılmaz olan bağ idi.Yok böyle bir arkadaşlık,dostluk,
kardeşlik,aşktan öte bir şeyi onların arasında olan. <3


Şu ana kadar okuduğum kitaplarda hiç böyle bir bağ okumadım.Yazar bu ilişkiyi çok güzel yazmış.Stephan'ın deyimiyle Bianca ve Stephan paket gibi onları isteyen kişi ikisini de kabul etmek zorunda.James başlarda bu ilişkiye sıcak bakmasa da zamanla Stephan'ın Bianca'nın hayatındaki yerini anladı.Javier'de Bianca'nın Stephan'ın hayatındaki yerini.



James bir gece kalkıyor ve o da ne!! Bianca yatağında yok.Evde hiç yok.Sonra anlaşılıyor ki Stephan'ın yanında. :D

James için Bianca'nın hayatında Stephan'ın bu kadar yer kaplamasını kabul etmek güç olmuştur eminim. :D

Başlarda bu durum Javier içinde zor olmuştu ama o da anladı ve artık karışmadı.
Stephan ve Javier'ın ilişkisi de çok güzeldi yaaa ama siz çok çok tatlıydınız. <3_<3

Stephan ve Bianca'nın mottoları "Ben iyiyim,sen iyisin,biz iyiyiz."



Ne zaman kötü bir olay yaşasalar bunu söyleyip,birbirlerine daha fazla kenetlenmişler.

Onların arasındaki ilişkiyi çok ama çok sevdim ben.Açık ve net!
Bir daha da onların ki gibi güzel bir dostluk ya da kardeşlik ilişkisi okuyabilir miyim bilmiyorum.

Yorumum Stephan ve Bianca üzerine kurulu oldu daa çok ama dediğim gibi kitaba beş pua vermemin en önemli nedenleri onlar. :3

Ve birde o muhteşem son sözü de var tabi. :D

Tristan ve Danika'nın hikayesini çok geç olmadan okuruz umarım,onu da çok merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI