[Mim] Manga Challenge Tag

Min Li Li | 3/06/2015 |
Bundan yıllar yıllar evvel Kristal kitap beni bir taga mimlemişti ve bende demiştim ki bunun manga versiyonunu da yapacağım.Nerdeyse yalan oluyordu tabi bu. Dedim artık yapayım şunu da tarih olmasın iyice bu tag. :3

Kristal'cim kusura bakma bayağı geç oldu ama sonunda yaptım. :D



1) İlk Hayranlığım: Hmm bu soruya okuduğum ilk mangayı yazacağım.Yanlış hatırlamıyorsam ilk okuduğum manga Skip Beat'tı.Ah! Ah! Yaa mangası süper tamam ama animeninde 2.sezonu çıksın artık lütfen. *-*



2) Favori Serim: Aslında okuduğum mangaların hepsini çok seviyorum ve farklılık olsun diye her soruya değişik cevaplar vereceğim.Bu yüzden bu soruya son zamanlarda severek hatta bayılarak okuduğum-hala da okumaya devam ediyorum- Horimiya cevabını vereceğim. :3


 

Miyamura Izumi'nin şirinliğine bakar mısınız? :3

3) Favori Mangam: Bu yukarıdaki soruyla aynı anlamı taşıyor ama olsun. :D
Bu seferde Shinigami Hime no Saikon mangasını yazacağım.Mangadaki kız karaktere bayıldım.Safımsı biraz ama korku kitapları okuyor sürekli. :D



4) Favori Erkek Karakterim: Uppsss.Bu tarz sorular zor sorular oluyor. *-*
Ama illa bir cevap vermem gerekiyor değil mi? Hmm o zaman seni seçtim Kyouya Sata. (Ookami Shoujo to Kuro Ouji )

Melek görünümlü şeytan prensimiz. :D



5) Favori Bayan Karakterim: Bu soruya tereddüt etmeden direkt Kyoko'yu seçiyorum. :3
Bazen aşırı safımsı aptal halleri beni delirtse de en favori bayan karakterimdir kendisi. :D



6) Favori Yaoi Mangam: Bu soru böyle değildi ama ben mangaya uyarladım. :D
buna en son okuduğum yaoi manga,Kristal'in blogunda görüp okuduğum The Cornered Mouse Dreams of Cheese mangasını yazayım.



Bonus I En Son Okuduğum Manga: One Piece Cilt 1.Ben neden bu kadar geç kalmışım bu mangayı okumak için. *-*

Bonus II Favori Erkek Karakterim: Buraya bir tanecik Ren resmi koymazsam olmaz!!!!!!!!!!!!!!
O yüzden bu bonuscuğu yaptım. :D


Çocuğun her halinden karizma akıyor. :3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI