[Kitap] Gözlerinin Esareti

Min Li Li | 3/11/2015 |

Tür: Historical Romance,Tarihi Aşk
Goodreads Puanı: 4.73
Sayfa Sayısı: 576
Baskı Yılı: 2015
Yazar: Jennifer Royce
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Sevgiye aç bir kadınla…
Küçüklüğünden beri aradığı sevgiyi bulamayan Keira Destina’nın tek bir dileği vardı; kendisini gerçekten sevecek bir kalp. Babası tarafından sürekli hor görülüp, sevgisiz ve korumasız bir hayat süren Keira, şeytanla yaptığı anlaşma sonucu Karanlıklar Lordu’nu öldürmeye kalkıştığında, hayatının altüst olacağından habersizdi. Herkesin, önünde korkuyla titrediği Karanlıklar Lordu tarafından esir alınan genç kız için artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.
Kalbi buz tutmuş bir adam.
Karanlıklar Lordu Kayran için, bu namı almak hiç de kolay olmamıştı. Katıldığı tüm savaşlardan galibiyetle ayrılmış, düşmanlarının korkulu rüyası haline gelmişti. Karanlık ruhunun bir tek savaş meydanlarında ışığa kavuştuğuna inanan bu adam, bir gece çadırına gizlice sızan, asil ama hırçın bir güzelin ölümcül saldırısından kendisini korumak isterken, onu bekleyen sürprizin farkında değildi. Gözlerine ilk baktığı an, bu kızın tanıdığı tüm kadınlardan farklı olduğunu anlamıştı. Genç kızın öfkesinin ve cazibesinin ateşi Kayran’ın buz tutmuş, karanlıklar içindeki kalbini sarmıştı. Genç adam için artık tek bir gerçek vardı; bu asi güzel ona ait olmalıydı!
Tutkuyu keşfettiklerinde, dönüşü olmayan bir yola girmek zorunda kalırlar...
Birazcık spoiler içerebilir.

Jennifer Royce daha önce hikayelerini okumadığım bir yazardı.Aslında kitabını da almayı düşünmüyordum fuardan ama Nilüfer hanımın pazarlama tekniği sağolsun aldım kitabı. :D

İyi ki de almışım.

Tek kelimeyle bayıldım kitaba. <3

Kayran gibi aşktan önce odun olan ama sonradan aşkıyla eriyen erkekleri seviyoruz sanırım. :D
Rafael ailesi bir savaş sırasında öldürüldükten sonra acımasız bir savaşçıya yani El Kayran''a dönüşmüş.
Şavaş meydanlarında acımasız ki cidden acımasız.Keira'ya yaptığı şey berbattı ama o çağın şartlarını düşününce daha ne berbat şeyler yapılmış maalesef.Bu konuda o dönem hakkında azda olsa bilgi sahibi oluyoruz bence.Neyse efendim işte yaptığı şeyi sevmiyorum ve doğru bulmuyorum ama yine de seviyorum tabi.Özellikle aşık Rafael'i.

Başlarda Keira'ya uyuz olduğum doğrudur.Çok inatçı ve dik başlı.Yahu adam seni zindanda çürümekten kurtardu daha ne istiyorsun. *-*
Ayrıca kale benim diye tutturup tek başına baronun karşısına dikilmekte büyük cesaret ya da aptallık,sen ondan gitmesini istedin diye hemen ayrılacaktı kaleden sanki. *-*
Başlardaki uyuzluğu gidince Keira'yı da sevdim,Kayran'a aşık olunca sevgim daha da arttı tabi. :P
Biraz aptallıklar yapsa da güçlü ve savaşçı bir kızdı ki ortaçağın şartlarında bence önemli bir unsur bu.Kayran'ın olmadığı zamanda baskını çok güzel idare etti ve düşmanları geri püskürttü.Askerlere emirler yağdırırken aferin kız sana dedim. :D
Böyle güçlü kız karakterler istiyoruz!!!!!

Yalnız Keira ve Kayran'ın arasını çok hızlı biçimde iyileştiğini düşünüyorum.Bakıyorsunuz bir dakika önce Keira Kayran'dan kaçmak istiyor bir dakika sonra ise aşık kuşlar gibiler.Kitap hakkında eleştireceğim tek nokta budur sanırım, onun dışında herşeyiyle muhteşem. <3.<3

Kayran,Keira,Rodolfo,Almira bütün karakterleri sevdim.

Kayran ve Rodolfo'yu 2015'in en iyi bromance çifti seçiyorum. :P
Savaş alanında düşmanlarını bakışlarıyla korkutan koca koca adamların yaptıkları muhabbetlere bak ya,o sahneleri okurken kahkahalarıma engel olamadığım doğrudur.Hatta okumayı yarıda kesip güldüm.Cidden çok eğlenceli diyaloglar vardı.Rodolfo kral aynı zamanda düşünün yani böyle eğlenceli ve aynı zamanda odun bir kral nerede görülmüş. :D

Kitapta Kayran ve Keira'nın hikayesinin yanında çok güzel bir hikaye daha vardı.Rodolfo ve Parisli güzel hırsız Almira'nın hikayesi.Ah onların hikayesine de bayıldım ben ya,keşke daha fazla sahneleri olsa deyip durdum kitabı okurken.Rodolfo cidden Kayran'dan bile beter aşk meşk konularında.Kayran kıza karşı bir şey hissediyor musun diye soruyor.Adamın verdiği cevap "Elbette hissediyorum! Vicdan azabı , pişmanlık , güzelliğini görünce ona sahip olma isteği..." ve benim buna cevabım Rafael gibi sen ondan daha da odunsun Rodolfo. *-* Yani sen kızla yalnız kaldığın her an üzerine atlarsan tabi istemez seni. :P

Keira saraya geldiğinde Rodolfo'nun annesi bazı nedenlerden dolayı Rodolfo'nun Kayran ve Keira'nın evlenmesine engel olmasını istedi.O zaman dedim ki aha iki dostun arası açılacak. *-*
Allah'tan korktuğum başıma gelmedi.Yalnız bunun için bir iki deneme yapsa da o cadaloz anne sonuçları başarısız kaldı.Ya Rodolfo'nun kızkardeşi ve erkek kardeşine ne demeli!! Sizden iyi düşman olmaz.Gerçi burada da yazar ortaçağ ile ilgili iyi bir noktaya değinmiş bence;kardeşler arasındaki iktidar savaşları...
Neyse ki iki pislik kardeşin sonunda beni tatmin etti. :D

Keira'nın babası sandığı Salvador pisliği de hak ettiğini buldu. -_-

Kitap hakkında daha fazla şey yazarım ama siz en iyisi en kısa zamanda alıp okuyun ve benim gibi hala Jennifer Royce kalemiyle tanışmadıysanız hemen tanışın.Eğer bu türü seviyorsanız eminim Gözlerinin Esareti kitabını da çok seveceksiniz.

Son olarak kitabın kapağından bahsedip yorumu bitireceğim.
Kitap ilk çıktığında Türkiye'de çıkan en iyi hist kitap kapağı sözü geziniyordu ve bence de çok doğru.İçeriğine,karakterlerine uyan bir kapak aynı zamanda türüne uyan bir kapakta,baktığınız zaman historical olduğunu anlayabiliyorsunuz.Yabancılarda sıklıkla gördüğümüz ama bizde çıkmaz böyleleri dediğimiz türde bir kitap kapağı bana göre.

Yayınevlerine duyurulur artık historcial romans kitaplarında sadece bayanların bulunduğu bir kapak istemiyoruz. :D

Görsel Jennifer Royce sayfasından alıntıdır.

2 yorum:

  1. Ben sana demiştim kuzu seversin diye, yazarın diğer kitaplarına da göz atarsın bir ara :D

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI