[Kitap] Beni Yarına Bırakma

Min Li Li | 3/27/2015 |

Adı: Beni Yarına Bırakma
Yazar: Burçin Çelik
Yayınevi: Postiga
Sayfa Sayısı: 520
Sadece üç harfli bir kelime, aşk… Tüm duyguları barındıramaz ki içinde! Hiç ummadıkları anda aşkla çarpılan Selma ve Selim birbirlerine ait olmadıkları halde sevebilirler mi aşkla? Bazen aşka direnmek yersizdir. İnkâr ettiğimiz ne varsa imkânsızlıktan çıkar, korkularımıza, çaresizliklerimize rağmen sarılır bize aşk diye.
Selim de Selma'yı da böyle buldu aşk… Kimsesizliklerinin, korkularının arasında. Birbirleriyle sınanıp, akıllarıyla savaştılar; her mağlup çıkışlarında araflarından birbirlerine bir adım daha yaklaştılar. Aşk günahlarınla sınanmaktı belki de, masumiyetini yaktıkça aklanmaktı. Bedel ödedikçe daha çok yanmaktı. Yandıkça pervane misali ateşe çekilmekti. Aşk, cennetten vazgeçip bir ömrü araflara sürgün etmekti onlar için; araflarını cennete çevirmekti.
Spoiler içerir.


Hmm aslında kitabı okuyalı bir kaç gün oluyor ama bu aralar okumak yazmaktan daha cazip geldiği için yorum yazamamıştım,dedim bu böyle olmayacak en azından bir yerlerden başla devamı da gelir elbet.

İtiraf ediyorum kitabın türünden dolayı okumayı bayağı bir erteliyordum. :D
Ama tahmin ettiğim gibi çıkmadı kitap.Ben daha çok Kristin Hannah,Sarah Jio tarzı daha dramsı bir şeyler bekliyordum. :3

Çoğu Aylin'in sahnelerinde olsa da eğlenceli diyaloglarda vardı.Ve okumaya başladıktan sonra sayfalar hızla ilerledi.

Kitabı okumaya başlamadan önce internnetteki yorumlarına baktım ve çoğunda Selim sevilmemiş.Hep olumsuz yorum vardı karakter hakkında haliyle bende okumaya başlamadan önce Selim hakkında en kötüsünü düşündüm.Yani aklıma aldatma ya da tecavüz gibi şeyler geldi.Okumaya başladıktan sonra da hep bu tarz bir şey olacak diye bekledim ama olmadı çok şükür. :D

Selim'in sevilmemesinin bir kaç nedeni var tahminimce ama bunlara rağmen ben sevdim karakteri. :3
Aksine Selma'nın bazı hareketlerine sinir oldum.

Bir evliliği eğer iş evliliği ise taraflardan birinin zamanla başka birisine aşık olması kabul edilebilir ama evlendiği kişiyi sevmediği halde onunla birlikte oluyorsa orada bir dur derim ki Selim'de böyle bir şey de yapmadı, en azından Selma'dan önce birlikte olduysa bile Selma ile beraber geçirdiği zaman boyunca eşiyle hiç beraber olmadı.Bu yönden benden artı puan aldı. :D
Bana göre Selim'in iki hatası var.İlki Selma'nın Fransa'ya kaçmasına neden olacak yaptığı şey.Burada cidden kızdım Selim'e. -_-
Hayır hem sevdiğin bir kadın var hem de gidiyorsun eşinden suni yolla da olsa bebek istiyorsun.Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu adamım.Selim'in belki de sevilmemesinin nedenlerinden biri bu.Diğeri de Selma ile beraber olmasına rağmen eşinden boşanmamasıdır diye düşünüyorum ki benim de Selim'de kızdığım iki nokta bunlar.Ama bunlar dışında sevdiğine çok sadık ve gerçekten de belli ediyordu sevdiğini.Selma ile sürekli ilgilendi.O gitmesin diye neler yaptı,geçmişteki Selim pek sevilmemiş ama o zaman bile kızın peşinden Paris'e bile gitti. :D
Sevmeyen insan bunları yapmaz bana göre.Belki yanlış şeyler yamış olabilir ama bu onun kötü biri olduğunu göstermez bana göre.

Selma'yı fazla sevemedim ben.Tamam haklı olduğu yerler var ama ne bileyim Selim ile ilişkiye başlamadan önce bilmiyor muydu bunları? Biliyordu.Selim onun için neler yapmışken başlarda çok dikteledi bu durumu,Selim yine kaçacak diye yanından ayrılmadı. *-*

Bu iki hatası dışında sevdim Selim'i hele bir de eşinden boşandıktan sonra adam resmen romantik sevgili moduna girdi.Gel de sevme. :D

Kitabın neşe kaynağı,Selma'nın en yakın arkadaşı Aylin'i Selma'dan çok sevdiğim doğrudur. :D
Zaten kitabın genelinde eğlenceli diyolaglar varsa bilin ki hepsi Aylin'den çıkmıştır. :D
Onun hikayesini de merakla bekliyorum.Özellikle de kimle olacağını. :D

Selma'nın babası Aziz beye çok üzüldüm ben,sanki onun suçuymuş gibi Selma gelmedin,aramadın sormadın,kendi hayatını yaşadın,ben ne haldeyim bakmadın tarzı şeyler dedi ya tamam dedim sus Selma,en berbat hayatı sen yaşamışsın. *-*
Yahu adam eşinden,çocuğundan yıllarca mahrum kalmış.Bunun bütün sorumluluğu da senin cadaloz annen,tamam seni de sevmemiş,davranışları yüzünden bende nefret ettim ama babana bunları söyleyemeyecektin.Sen gitseydin,doğrusunu sen araştırsaydın,annen bizi bıraktı dedi diye hemen inandın sende,nolacak şimdi? Bu sahne de cidden çok kızdım Selma'ya. Babasına davranışları yanlıştı.*-*

Aylin'de ne yaptı ne etti babasıyla Selma'nın halası Perihan'ın arasını yaptı.Aferin sana. :D
İkisinin hafiyelik sahnesi cidden komediydi. :D

Kitapta anlatım iki kısımdan oluşuyor,geçmiş ve şimdiki zaman.Biz önce şimdiki zamanla başlıyoruz ve sonra Selim ile Selma'nın ilk tanışmadan önceki zamanlarına yolculuk yapıyoruz.Böyle gidiyor.Bir ara sadece geçmiş olsa dedim. :D Yada önce geçmişi yazıp sonra şimdiki zamanı yazsaymış yazarımız diye düşündüm.Zira bayağı heyecanlıydı geçmiş sahneler.Geçmişten şimdiki zamana geçen bazı yerlerde hadi ama burada kesilir mi? Bir an önce geçmiş zaman gelsin diye söylendiğim doğrudur. :D

Son olarak bebeğin isim annesi ve teyzesi olan Aylin hanımın kitabını bekliyoruz. :D


1 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI