[Kitap] Yükseklerde

Min Li Li | 2/10/2015 |

Tür: Erotik,Bdsm,Romantik
Goodreads Puanı: 4.22
Seri Adı: Up in the Air #2
Sayfa Sayısı: 344
Baskı Yılı: 2014
Çevirmen: Melek Elif Eren
Yayınevi: Aspendos
James ve Bianca’nın çalkantılı hikâyesi, Uçuşta’nın bir sonraki kitabında kaldığı yerden tüm hızıyla devam ediyor.
James, Bianca’ya tutku ve acının karanlık ve bağımlılık yapan dünyasını göstermişti. Kendi boyun eğici, mazoşist doğasını ona öğretmiş ve Bianca, reddedilemez bir şekilde büyüleyici ve imkânsız derecede güzel Bay Cavendish’e hızla sırılsıklam âşık olmuştu. Ama acı veren bir yanlış anlaşılma ve Bianca’nın geçmişinden korkunç bir kâbusun geri dönüşü, Bianca’yı kahretmekle birlikte, kafasını karıştırıp incittiğinde, Bianca onu kendinden uzaklaştırır.
Onu hastanelik eden şok edici saldırının ve James’e zamana ihtiyacı olduğunu söylemesinin üzerinden bir ay geçmiş olmasına rağmen, Bianca’nın hisleri değişmez. Üstelik, James’in onu etkisi altına almasının an meselesi olduğunun da farkındadır... 



İlk kitapdaki o sondan sonra dayanamayıp ikinci kitaba başladım ve saatler içerisinde bitirdim.Beğendim mi peki? Eh idare ederdi.Pek atraksiyon yoktu,sonlara doğru biraz heyecan yaşandı ama o da dörtlük puanı hak etmiyordu bana göre.James'in Bianca'ya yaptıkları ve Bianca'nın da James'in yaptıklarına izin vermesi cidden iğrenç ama bu okumama engel olmuyor tabi. :D

Stephan kendi kendime istiyorum arkadaş neden gerçek değilsin,senin gibi bir arkadaş istiyorummm :D

Bianca James'in yaptığını unutup hemen kollarına atladı yaa sinirden kudurdum resmen.Kızım bu kadar mı çok çaresizsin sen ya adam sana doğru düzgün bir açıklama bile yapmadı.Hastane de yanına geldi vs. vs. girdi gözüne.İnsan bir bağırır çağırır onun yüzünden bir sürü şey yaşadın ama yok James'in bir iki lafına hemen tav oldu.Bu yüzden çok kızgınım ona,James'e de kızgınım,gıcık. *-*
Bu kitapta James'in yaptıkları aldı başını gitti,böyle iğrençlikleri yapmasına rağmen Bianca'nın da tercihi bu yöndeymiş,adamın bunları yapmasını seviyor.Iyy dedim sizin zevkinize. *-*
Şimdi diyeceksiniz madem böyle diyorsun neden okuyorsun kitabı? Ve cevap veriyorum bu kadar kızsamda seriyi sevdim. :D

Bunda etkili olan iki şey var;ilki Stephan ikincisi ise Bianca'nın anime ve manga sever olması. :D
Stephan öncelikli tercihim ama bu kitapta pek fazla yoktu maalesef. *-*
Stephan eski sevgilisi Javier ile tekrar barışıp aşk hayatında da güzel şeyler yaşamaya başladı.Servisteki sahneyi unutamıyorum.Stephan'ımıza bak, sen de mi hakimdin  de haberimiz yoktu. :P

Sonu feci bitti.Üçüncü kitabı da çok merak ediyorum ama sanırım fuarda alırım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI