[Kitap] Peri Masalı

Min Li Li | 2/16/2015 |


Tür: Romantik Komedi,Chick Lit
Goodreads Puanı: 3.60
Çevirmen: Aslı Tümerkan
Sayfa Sayısı: 432
Baskı Yılı: 2013
Yayınevi: Feniks Yayınları

Gerçek bir romantik bir peri masalı...
Bella Greenwood bir peri kızı ya da külkedisi değil ve eğer onu zorlarsanız, belki size yalnızca ailesiyle çok yakın arkadaşlarının davetli olduğu muhteşem düğününü anlatabilir.
Bella bir gece yarısı katıldığı partide uzun boylu, esmer ve yakışıklı bir adam tarafından gülünç duruma düşmekten kurtarılır ve o andan itibaren bu yakışıklı adamın kim olduğunu bilmeyen Bella'nın hayatı sonsuza kadar değişir. Bu yakışıklı adam dünyadaki en gözde bekârlardan biridir ve Bella'nın bir taraftan ayakları yerden kesilirken, bir taraftan da Prens Richard, yani Britanya tahtının varisi ile adım adım evliliğe doğru gitmektedir. Fakat nişanlandıklarında işler değişmeye başlar, kraliyet ailesinin bir üyesi olacak Bella'yı bir yığın protokol ve yapılması gerekenler listesi beklemektedir.

Acaba sıradan kızımız bu kraliyet düğününü hiçbir sorun çıkmadan atlatıp mutlu sona ulaşabilecek mi?


Can sıkıntısında ya da daha hafif romantik komedi tarzı bir kitap okumak istediğinizde kesinlikle okumanız gereken kitaplardan biri.Bir de eğer sıradan kız,prens hikayelerini seviyorsanız tam sizlik. :D
Bu türü çok sevdiğim için kitabı da çok sevdim ben,bir puanı ise bazı yerlerinden dolayı kırdım. :D
Mesela annesinin iyi biri gibi olması ama ilk başlarda misafirleri olduğu için onu eve kabul etmemesi.Bu cidden bana göre sinir bozucuydu.

Zaten Bella çoğu zaman aklındakileri söyleyemiyordu bu da puan kırmamın başka nedenlerinden biri.Herşeyi içine atması biraz sinir bozucuydu.

Bunun dışında kitap çok güzeldi.Richard ile ilk tanıştığı sahne tam komediydi. :D


Richard'ın onu tekrar görmek için uydurduğu bahane sonra ise görüşmeye başlamaları.Tabi bizim saf kızımız onun Galler Prensi olduğunu çıkaramadı ta ki iş için gittiği dişçide resimlerini görene kadar.

Kitabı iki bölüme ayırmak mümkün.İlk bölümde Richard ile çıkmaya başlamaları ve ikinci bölümde evlenme teklifini kabul ettikten sonra yaşananlar.

Kitap bir bakıma bana Princess Hours dizisini hatırlattı ki onu da çok severim.

Richard bazı yerlerde beni delirtse de sevdim onu ve Bella'ya olan aşkını. :D

Alıntı işinde pek yetenekli olmasam da kitabı okurken hoşuma giden bazı yerleri paylaşmak istiyorum. :3












2 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI