[Kitap] Cambaz

Min Li Li | 2/13/2015 |

Tür: Romantik Komedi,Chick Lit
Goodreads Puanı: 4.00
Yazar: Burcu Demet
Sayfa Sayısı: 400
Baskı Yılı: 2015
Yayınevi: Postiga
Hükmen mağlup bir evliliğe gizli, büyük bir aşk…
Gecem ve Aktan'ın büyük bir iddiayla değişen hayatını okurken, hem kendini sürekli inkâr eden büyük bir aşka kapılacak hem de âşıkların düştüğü akıl almaz durumlara güleceksiniz.
Sürükleyici kaleminin gücünü kısa zamanda birçok baskı yapan Sahra adlı ilk kitabıyla binlerce okuruna hissettiren Burcu Demet'ten tanıdık kahramanlarla yepyeni bir macera!
Tutkulu bir aşkın kavurduğu Aktan'ın, imkânsıza; Gecem'e olan ısrarı, sonunda her ikisini de vazgeçemeyecekleri bir yolculuğa sürükler. Kahramanlarımız, tüm güçleriyle birbirlerine doğru çekilmeye ne kadar direnebilirler? Mutluluğa doğru sadece umutla değil, aynı zamanda büyük bir inatla koşarken birbirlerine karşı sürekli bir savaşı nasıl sürdürebilirler?
"Bazen, her şeye rağmen yumuşadığını hissediyordu Gecem. O fark etmediği zamanlarda, onu izlerken, o küçük kız oluveriyordu yine. Onun tarafından sevilmeyi hayal ediyordu için için. Ve her seferinde hızla uyanıyordu bu rüyadan. Aktan sevmezdi, onu sevemezdi."

 Gecem ve Aktan'ın geçmişten gelen kötü bir münasebetleri var ama aynı arkadaş ortamında oldukları için mecburen birbirlerine katlanıyorlar.Geçmişte yaşanan olayda tamamen bir yanlış anlama.Hatta Aktan'ın odunluğu mu desem öküzlüğü mü desem bilmiyorum.İnsan bir lafı duyunca gider aslı astarını öğrenir,ondan sonra ne yapacaksa yapar. *-*

Kahramanlarımız Aktan ve Gecem o yanlış anlama yüzünden birbirlerinden nefret ediyorlar ama aynı zamanda hala birbirlerine aşıklar.Tabi aşık olduklarını anlayamıyorlar. :D
Bu nedenle sürekli birbirleriyle didişiyorlar.Evet efendim bu didişmeleri gerçekten komikti.Hatta beni eğlendiren diğer bir unsur ise Siyah'ın Derin'e hamile olduğu için çektirmesi.Şöyle ki gecenin beşinde canı kızılcık çeker,kavun çeker git al Derin,Derin nerede bulacağım deyince sen beni sevmiyorsun artık diye mızmızlanmalar başlar.Size tanıdık geldi mi bu durum. :D

Gecem ve Aktan bir iddia uğruna evlendiler ama Aktan'ın bu evlilikten beklentisi farklıydı tabi. :D

Chick Lit'lerin genelinde aşk ikinci planda ve biraz yüzeysel kalsa da seviyorum.Kitap gerçekten eğlenceliydi.Okurken çoğu zaman gülmelerime engel olamadım.Ama Cambaz'da bir şeyler eksikti sanki. :/
Başlarda gayet güzeldi güldüm eğlendim ama Gecem ve Aktan'ın sürekli atışması bir noktadan sonra beni sıkmaya başladı.Evlilik boyunca aralarındaki aşk yeniden alevlenecek diye bekledim durdum.Yani birbirlerine aşıklar ama bunu belli etmiyorlar,edemiyorlar zira gruruları daha ağır basıyor.Ve tekrar didişiyorlar.Kitap 400 sayfa ve 350'ne kadar nerdeyse aynı durum belki son sayfalarda durum değişiyor.Benim içinde bunun pek bir esprisi kalmıyor.

Başlardaki eğlenceli kısımlar dışında Cambaz kasabasındaki düğün telaşını sevdim. :D

Yazarın bu türde yazdığı ilk kitapmış.İlk kitap için gayet iyi bence. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI