[Mim] Mimik Mimi (Smiley Mim!)

Min Li Li | 1/15/2015 |

Hayal Perest ve Kitap İklimi beni mimlemiş,teşekkür ederim. :)


Resimdeki 15 ifade sizi nasıl temsil ediyorsa karşısına onu yazıyorsunuz.Yalnız 5 tane ifade seçmeniz gerekiyormuş.
4.Çok istediğim bir kitaba kavuşunca,
5.Aradığım kitapları uygun fiyata bulduğumda,
10.İstediğim kitap ukitapa eklenince ama ben mesaj yazana kadar kitabın başkasıyla takas yapıldığında,
12.Yayınevleri sevdiğim serilerin devamını çıkarmayınca,
13.Kitapta beklemediğim bir şey olunca.


3 yorum:

  1. Yaptığın için teşekkürler :D 10 numara süpermiş :D Ben daha çok 7ye dönüyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim böyle mimlenince seve seve yapıyorum. :D
      Haha,bazen başıma geliyor o an hissettiğim üzüntü oluyor benim genelde. :D
      7de iyiymiş tabi. :D

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI