Kış Okuma Şenliği 1. Ay Raporu

Min Li Li | 1/23/2015 |

Hmm şey aslında ben bu ay çok kitap okudum ama şenlik listesinden pek okumadım. :D


2. Kategori (10 puan): Bir çizgi roman veya foto roman.
Tokyo Ghoul | Sui Ishida | 93 sayfa. [1.Cilt]

16. Kategori (10 puan): Bir aşk romanı.
Aranan Aşk Bulundu | Jennifer Probst | Nemesis Kitap | 352 Sayfa

18. Kategori (Her kitap 10 puan, 2 kitabı da okuyana ekstradan 20 puan, toplam 40 puan): Bir Türk, bir yabancı yazardan birer öykü kitabı.
Hababam Sınıfı Uyanıyor | Rıfat ılgaz | Çınar Yayınları | 94 Sayfa 

19. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.

Hissiz | Lemariz Müjde Albayrak | Postiga Yayınları | 488 Sayfa
1909 İstanbul Düştü Parvus'un Askerleri | Burak Turna | Yazıgen Yayınevi | 238 Sayfa
Fırsatçı | Tarryn Fisher | Aspendos Yayıncılık | 316


PUAN HESAPLAMA:

Toplam 6 kitap okuduğum için 60*10=60 puan
Toplam 1581 sayfa okuduğum için 15 puan
Toplam: 60+15  = 75 puan

2 yorum:

  1. Sen yine benden daha çok okumuşsun şenlik için, benim okuduklarımdan sadece dördü şenlik listeme uyuyor :P
    Bu arada mimlendin :3 http://athenaninguncesi.blogspot.com/2015/01/kitap-tag-mimlendim-18.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden iki kitap fazla okumuşum sadece. :D
      Yeni kitaplar gelince listeye uyamıyorum maalesef. :3

      Hemen bakıyorum canım. :)

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI