[Kitap] Yeni Bir Umut

Min Li Li | 1/18/2015 |


Tür: Young Adult
Goodreads Puanı: 4.49
Orijinal Adı: Losing Hope
Serinin Adı : Hopeless (#2)
Sayfa Sayısı: 375
Baskı Yılı: 2014
Çeviri: Kübra Tenekeci
                                                                  Yayınevi: Epsilon

HAYATINI ÖZGÜRCE YAŞAMAK İSTİYORSAN ÖNCE GEÇMİŞİNLE YÜZLEŞMELİSİN…
UMUTSUZ, Sky'ın hikâyesiydi.

Şimdi olaylara Holder'ın gözünden bakmanın zamanı.

Yeni Bir Umut'ta, Sky'ın çocukluğunda yaşanan olayların Holder'ı ve ailesini nasıl etkilediği gözler önüne serilirken, bir yandan da bu iki yaralı ruhun birbirini nasıl iyileştireceğine tanık olacaksınız.



İlk kitapta bütün olayları öğrenmeme rağmen yine heyecanla okudum sayfaları.Yaşananları birde Holder'ın bakışıyla okumak bana ilk kitaptan daha çok acı verdi.Evet Sky'ın hikayesi feciydi ama Holder'ın hikayesi daha da feci. :(

Holder'ın kitabı daha Sky ile tanışmadan öncesine, kız kardeşinin intihar etmediği zamanlarda başlıyor.
Cidden Holder'ın kitabı daha ağır geldi bana. *-*
Les'e yazdığı mektuplar,özellikle de Les'in ona yazdığı veda mektubu.Okurken gözyaşlarımı tutamadım. :(

Eğlenceli olan sahneler var elbette ama ilk kitabı okuduğum için bu sahnelerde neşelenemedim maalesef,genellikle arkadaşı Daniel ile olan sahneleri tam kopmalıktı.Birbirleriyle mesajlaşma şekillerine bayıldım.Sanırım kitapta güldüğüm tek sahneler bu ikilinin sahneleriydi.

Holder ne olursa olsun daha Sky ile yeni tanıştığı zamanda bile onu korumaya ihtiyaç duydu,bunun nedeni sanırım Hope ve Less'i koruyamamış olması.

Holder'ın Hopeless dövmesinin anlamı çok anlanmlıydı bana göre.Dean adını kullanka istememesinin nedeni ise çok üzücüydü. :/

Daha fazlada bir şey yazamayacağım kitap için de,seri için de.Alıp okuyun.

Serinin novellası Finding Cinderella'yı da çok merak ediyorum.Daniel ve Six'in hikayesi.90 sayfa,keşke yayınevi onu da çıkartsaymış.Ben çok merak ettiğim için ingilizcesine başladım ama yavaş ilerliyorum tabi. :D



2 yorum:

  1. O Hopeless dövmesi cidden çok anlamlıydı :D Kalabalık mekanda okumasaydım kitabı kesin ağlardım herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gece yatağımda okuduğum için ağlamak serbestti. :D

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI