[Kitap] Tahrik

Min Li Li | 1/06/2015 |

Rylee Thomas kontrolü elinde tutmaya alışkın bir kadındır. Ama kontrolünü kaybetmesine ve bundan çok hoşlanmasına sebep olacak biriyle tanışır.
Ben kural dışıyım...
İstekli kadınlarla dolu bir dünyada, çapkın ve son derece yakışıklı olan Colton Donavan için zor bir hedefim. O, hayatın her alanında istediğini elde etmeye alışkın biri. Pistte ve pist dışında sürekli, kontrol dışına çıkmak üzere olan bir patenle sorumsuz bir çocuk.
Ben ona istediğini veremem, o da bana ihtiyacım olanı veremez. Ama onun zayıf dış görünüşünün ardında, yaralı ruhunun karanlık sırlarını bir kez gördükten sonra ondan uzak kalabilir miydim?
Aramızdaki cinsel çekim inkâr edilemezdi. Birey olarak kontrolü ele alma ihtiyacımız reddedilemezdi. Ama dünyalarımız çarpıştığında aramızdaki çekim yeterli olacak mıydı, yoksa anlatılmamış sırlar ve irade savaşları bizi ayıracak mıydı?



Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitabın kapağına ve adına aldanmayın kesinlikle.Tür olarak "erotik romans" olarak geçiyor ama bence normal bir kitapta olduğu kadar yatak sahnesi vardı. :P
Zaten kitabın yarısına kadar bu anlamda bir icraat yok,bir iki öpüşme var sadece.Bu yüzden ne kitabın kapağı ne de adı bence içeriği yansıtmıyor.Gerçi serinin diğer kapakları da bu tarz .Serinin 5. ve 6. kitabın kapak tasarımı farklı ama baktığınızda yine aynı hava var. :D

Bana göre Colton Donovon bu türde daha önce okuduğumuz bir çok karaktere benzese de onlardan ayıran özellikleri de vardı.Mesela Rylee'nin peşinde sürekli koşması. :P

Rylee nişanlısına (spoiler olacak ama kusura bakmayın,ölmüş nişanlısına) hala bağlı.Başka bir erkeğin düşüncesi ona ihanet ediyormuş hissi veriyor,bu yüzden Colton'a çok direndi ama nafile tabi. :3
Ben Rylee'nin bu düşüncesini hem sevdim hem sevmedim.Sevdim çünkü ölse bile hala sevdiği insana kalben bağlı,sevemedim çünkü üç yıl olmuş artık hayatına geri dönmesi gerekiyor.Eh bunun içinde Colton Donovan'a teşekkürler efendim. :D

Kitap sıkmadan okuttu kendini.Karakterleri sevdim.Colton'un Rylee ile zaman geçirmek için yaptılarını sevdim.Zaten kitabı genel olarak beğendim.Bu aralar o kadar çok kitaba başlayıp yarım bırakıyorum ki,onlar içinde elime alıp bırakmadan 150 sayfa okuduysam eğer kitabı beğenmişimdir zaten. :D

Kitap hakkında tek eleştirim olacak. O da editör veya çevirmenle alakalı,başlarda çok yazım yanlışı var ama sonradan düzeliyor o da.

Takip ettiğim kadarıyla Olimpos Yayınevi çoğunlukla orjinal kapak kullanıyor ya da benim takip ettiğim kitapları hep orjinal kapak.Tahrik kitabı da orjinal kapağıyla basılmış.

Kitabın goodreads puanı da çok iyi.Eğer bu türde farklı bir kitap okumak istiyorsanız tavsiye ederim. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI