[Kitap] İçinde Aşk Var

Min Li Li | 1/11/2015 |



    





Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.80
Orijinal Adı: I'm In No Mood For Love
Sayfa Sayısı: 236
Baskı Yılı: 2009
Çeviri: Filiz Kahraman
Yayınevi: Nemesis
"Bir daha aşık olmam deseniz de, AŞKA SÖZ GEÇMEZ."Çok başarılı bir aşk romanları yazarı olan, ancak kendi hayatında aşktan yana şansı gülmeyen Clare tam mutluluğu bulduğunu sanırken nişanlısını başka biriyle üstelik bir erkekle!- yakalar ve yıkılır. Annesinin tüm baskılarına karşın bir daha aşık olmamaya yemin eden genç kadın hayatının en kötü gecelerinden birinin sabahında kendini Sebastian’la aynı otel odasında bulur.Üstelik Sebastian hiç de yabancı olmadığı biridir. Clare, bahçıvanlarının oğlu olan Sebastian’la birlikte büyümüş, onun her türlü yaramazlığına katlanmıştır. Yıllardır görmediği adamı birdenbire karşısında bulan Clare kadar, Sebastian da şaşkındır. Çünkü karşısında örgülü saçlı, gözlüklü küçük kıza hiç benzemeyen biri vardır.Tüm direnmelerine, engellere karşın kaderleri kaçınılmazdır: MASAL GİBİ BİR AŞK...



 Rachel'ın yazarlar serisini okumamıştım.Bu serisine başlayım dedim ve İçinde Aşk var'ı okudum ama sanırım serinin ikinci kitabından başlamışım okumaya. :D

Benim okuduğum cep boydu,inceydi,bir kaç saatte biterdi ama ben yatmadan önce 15-20 dakika okuduğum için üç güne sarktı bitirmek tabi. :D

Clare nişanlısını onu aldattığını hem de bir erkekle aldattığını öğrenince yıkılır. :P
Ve sonra yapmaması gereken bir şey yapar.Sarhoş olur ve annesinin çalışanı Leo'nun oğlu ve çocukluk arkadaşı Sebastian ile birlikte olur. :D

Buraya kadar tamam ama bundan sonrası benim için biraz vasattı.Orta derecede bir kitaptı,çok beğendiğimi söyleyeceğim maalesef.

Her iki karakterinde gıcık olduğum davranışları oldu.Sebastian'ın Clare'in peşinde sürekli seks seks seks seks diye koşmasına çok ama çok sinir oldum.Neymiş efendim bir ilişkinin içinde en önemli faktörmüşte şöyleymiş,böyleymişte falan filan.Kız istemiyor işte zorlama.Bir bildiği var ki istemiyor.Sonunda sana aşık oldu işte muradına erdin mi? -_-

Aşık olduğunu öğrendikten sonra da bir uzaklaşmalar,istememeler falan.Cidden beni iyice sinir ettin Sebastian.Yakışıklı,karizmatik olman bile durumunu kurtaramadı. *-*

Yine de Rachel yazmış her türlü okunur. :P




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI