[Kitap] Fırsatçı

Min Li Li | 1/08/2015 |






Kalbini sadece bir kez verebilirsin; ondan sonraki her şey ilk aşkının peşinden gelir.

Her fırsattan istifade etmesiyle bilinen sivri dilli Olivia Kaspen, akılsızca çekip gitmesine izin verdiği eski erkek arkadaşı Caleb Drake ile şans eseri karşılaşınca kendisini ilk aşkıyla ikinci bir şans isterken bulur. 
Caleb'ın hafızasını kaybettiğini öğrenen Olivia, onu geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermelidir. Ancak gerçek kimliğini ve kötü geçmişlerini gizli tutmaya çalışan Olivia'nın en büyük engeli Caleb'ın kurnaz yeni kız arkadaşı, Leah Smith'tir. Böylece bu iki hırslı kadın arasında kendilerini hatırlamayan bir adamı elde etmek için girdikleri vahşi bir mücadele başlar. Ama çok geçmeden Olivia, bir zamanlar kendisinin olanı almak için savaşırken yalanlarının sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalır. 
Peki, aşk her şeyi affeder mi?
NOT: Spoiler vermeden yorum yapmaya çalıştığım için yorumda çok fazla "şey" kelimesini görebilirsiniz.Okurken rahatsız oldum ama yapacak bir şey yok. :D
NOT 2:Spoiler vermemeye çalıştım ama arada bir kaç tanecik kaçırmış olabilirim şimdiden sorry. :3


Kitap hakkında ne söylesem az kalır sanırım.Cidden övüldüğü ve sevildiği kadar varmış.

Ne yaparsa yapsın ben Olivia'ya bayıldım.Herşeyden önce açık sözlü.Kendisinin iğrenç şeyler yaptığını biliyor,kötü olduğunu dillendirebiliyor ve yaptığı herşeyde bencilde olsa yaptığının yanlış olduğunu bilip söyleyebiliyor.Cidden çok sevdim ben Olivia'yı.Caleb'i çok sevmiş belli,yoksa neden böyle şeyler yapsın ki? Ve açıkcası kitapta o kadarda kötü şeyler yaptığını düşünmüyorum.Yaptıklarının sadece ikisini onaylamadım ama zaten o da bunların doğru olmadığını biliyordu.


"Çünkü onunla tanışana kadar kimseye ihtiyacım yoktu."

Olivia ve Cammie'nin arkadaşlığı ve bu arkadaşlığın ara sıra çıkar ilişkisine dönüşmesini sevdim. :D
Gerçi Cammie daha çok geçmişte karşımıza çıktı,günümüzde bir iki yerde araya girdi.

Caleb ile ilk kez tanıştığı sahne ve Caleb'in Olivia'dan randevu kopartmaya çalıştığı sahneyi çok sevdim.


Dinle dostum, senin duygusal erkek basmakalıp hikayene bir an olsun bile kandığımı sanma. Bu külkedisi masal saçmalıklarını duyduğum yerde tanırım.
Olivia'nın babası yüzünden erkeklere olan güveni sarsılmış,böyle bir şey başıma gelmediği için onun yaşadıklarını hissetmem imkansız elbette ama eğer bende böyle bir tramva yaşasam belki bende aynı şeyleri hissederdim.Caleb ona çok değer vermiş olsa da her zaman Caleb'i babasıyla kıyaslamasını da bu yüzden pek yadırgamıyorum,tabi eğer Caleb'e biraz olsun güvenseydi belki herşey daha farklı olurdu.
Caleb'in sevgisi için bencilce şeyler yapıp,yalan söylemiş olsa da yine Caleb'in sevgisi onu değiştirdi.
Kısacası ne yaparsa yapsın seviyorum ben Olivia'yı,ikinci kitapta genelde adı geçiyormuş o yüzden rahatım. :P

Oliver Kaspen, soyadını aldığım kişi, ölürken bana bulanık anılar ve kalbimde anahtarı sadece onda olan bir kilit bırakmıştı. Caleb ile ilişkimizi en başından kötü bir kadere mahkum eden bir baba sorunsalım vardı.

Ama Hırsız kitabında umarım bu sevgimi nefrete körükleyecek bir şey yapmaz.Yapmaz ya,ne yaparsa yapsın desteklerim ben onu canım. :D


Leah'tan nefret ettim,bunda en büyük etken Olivia'yı sevmiş olmam sanırım.Dostumun düşmanı benimde düşmanımdır aga.Tabi burada dostum olmasından ziyade benden kaynaklı tek taraflı platonik bir sevgi yatıyor. :D


Caleb son ona kadar muhteşem gidiyordu.Yok böyle bir erkek diyordum.Kızım Olivia ne yaptında bu kadar üzdün çocuğu diyordum ama Olivia'nın yaptığında Caleb'in de suçu var.O sahneyi okudum ya gözümden düştün Caleb efendi,hele birde hafıza kaybının gerçeğini öğrenince çifte düşüş yaşadın gözümde. :D
Gerçi nedenini öğrenince birazcık hak vermedim değil sana. *-*
Yıllar sonra Olivia ile tekrar karşılaştığında Olivia'dan yapmasını istediği şey yüzünden nefret ettim ondan.Keşke Olivia yapmasaydı dedim ama kabul etti. *-*
Leah ile evlen mutlu ol (burası meçhul tabi ama evlenmiş yinede!!! ) sonra başın sıkışınca Olivia'nın kapısını çalıp ona hakaret et, yardım iste.Sonra da neymiş efendim Olivia'nın da canı yansın istemiş de get. :P


Olivia iki kere terketti seni doğru ama ilkinde senin suçun, ikincisinde de pislik eşinin suçu vardı.Bunun faturası neden Olivia'ya kesiliyor. >.<

Noah'ı sevdim ben.Olivia'nın Noah ile karşılaşması mucize gibi bir şey.Keşke sonunda da onunla olup mutlu mesut yaşasa derdim ama gidişat onu göstermiyor.Noah ile nasıl ayrılacak merak ediyorum.Umarım kötü bir şekilde olmaz.Noah ile dost kalmasını istiyorum.Çünkü Noah ona doğru yolu gösterdi ve Caleb'in sevgisi sayesinde olsada Olivia'nın düzelmesine,gerçekleri görmesine,daha iyi biri olmasına ve daha iyi bir hayat yaşamasına vesile oldu diye düşünüyorum.Hırsız kitabında birazcık yediğim spoilerden pek memnun kalmadım ama umarım bir yanlışını görmem Noah'ın yoksa anında silerim seni.Kimse Olivia'ya yamuk yapamaz,zaten yapsa cezasını da verir bizim Fırsatçı. :P


Kalbini sadece bir kez verebilirsin; ondan sonraki her şey ilk aşkının peşinden gelir.
Son olarak bu söze şapka çıkartıyorum.  :3
Kitapta alıntı yapılacak çok fazla güzel cümle var ama alıntı yapma özürlü bir insan olduğum için ancak yorumlarımla orantılı bir kaç alıntı yapabildim. :)

Ve bu sefer kesin son olarak kitap kapağındaki kızı Olivia olarak hiç düşünemedim.Hayalimde daha güzel bir kız vardı. :D

1 kişiye hediye ettiğim Fırsatçı kitabının çekilişine katılmak isterseniz  tık tık.


2 yorum:

  1. Blogunza bayıldım gerçekten kaleminize sağık :)
    Bu arada blogunuzu takip etmeye başladım. Bende bloguma beklerim sizi :)
    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. :)
      Güzel yorumunuz için teşekkür ederim,okurken çok mutlu oldum. :)
      Hemen bakıyorum blogunuza. ^^

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI